kijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:17 schreef BeeDee het volgende:
Doe ff de OP erin pio !
--edit--- o, komt![]()
En sinds wanneer interesseert het mij wat jij vindt?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En sinds wanneer interesseert het mij wat jij vindt?
Oh ja, zie je dat. interesseert. Onthoud je dat even?
lekkerquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:18 schreef Broekpaling het volgende:
Draadjesvlees zometeen met nog geen idee wat erbij.
Ik wist zo snel niks te verzinnen. Jij mag de volgende maken als je wilquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:25 schreef Tezz het volgende:
Bier en tieten??? WAAR ???
Hier, schijnt..quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:25 schreef Tezz het volgende:
Bier en tieten??? WAAR ???
murp maakte hemquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:26 schreef Tezz het volgende:
Pio je av is irri
Dus gewoon een manier om bezoekerts te trekken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:26 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik wist zo snel niks te verzinnen. Jij mag de volgende maken als je wil![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:27 schreef Tezz het volgende:
ik zie er uit als een debiele k3 momenteel. Als de bel gaat ben ik de lul haha (ben opgemaakt en verkleed door dochterlief)
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:27 schreef Tezz het volgende:
ik zie er uit als een debiele k3 momenteel. Als de bel gaat ben ik de lul haha (ben opgemaakt en verkleed door dochterlief)
Mijn ravenzwarte lange haar is verstopt onder een glitterdoekje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Mijn haar heeft er ook geen zin in vandaag, zometeen even douchen.![]()
ik heb andijvie ofzeau met suddervleesquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:18 schreef Broekpaling het volgende:
Draadjesvlees zometeen met nog geen idee wat erbij.
behold my powersquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:27 schreef PeZu het volgende:
en centraal!
donkerblondquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Het zit er nu tusseninBruin vervaagd naar blond
ooh bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |