Koffie !quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Kinga het volgende:
fris?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Kinga het volgende:
fris?
De vorige heette "Dubbel"quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Kinga het volgende:
fris?
Ja best wel.... buiten, zonder jasquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Kinga het volgende:
fris?
Denk je??ik denk als die Nena eenmaal zou krijgen, dattie meteen erop uit gekeken is..quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef riri het volgende:
Brian is pas tevreden als nena zich helemaal aan hem geeft en er alleen maar voor hem is...thats it
Als die buiten het huis een relatie met nena had sloeg die er gewoon op los als ze aandacht geeft aan een ander...dat zie je zo
Het blijft speculeren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik probeerde het gewoon te visualiserenen als hij nu eigenlijk beaamt dat ze het niet gedaan hebben dan moet er wel een reden zijn dat hij die bunnyrabbit gedaan heeft..... dat was echt niet in haar vuistje.
De redaktie is natuurlijk ook niet gek, ze hebben vele jaren ervaring met het maken van tv programma's. Ze weten heus wel wat voor types Natasia en Brian zijn, ze hebben ze immers zelf gecast. Maar ze moeten nou eenmaal een tv programma in elkaar draaien, en dan moet je nou eenmaal af en toe een oogje dichtknijpen of de realiteit negerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:33 schreef Leandra het volgende:
Toch fijn om te lezen dat (een deel van) de redactie ook vindt dat Brian zieliger doet dan hij is.
Is dat met of zonder die Psycholoog erbij?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Hey die vazen die daar staan bij het raam waar Brian en roodgezichtje zitten die heb ik ook. Zijn erg mooi, zit een gat in aan de onderkant. Die parelmoerkleurige vaas, verandert ook een beetje van kleur als het licht erop valt. 65 euro bij 7 days more living..daar is het halve interieur gekocht.
Die combinatie legde ik al meteen, maar de diepere laag ontgaat me.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:30 schreef Ning het volgende:
Bron Tien tv
De psycholoog is gearriveerd. Maar hoewel Nena de 24 uur heeft aangevraagd, is het Brian die als eerste het gesprek aangaat. “Ik heb al eerder een trap van haar gekregen enzo, dus ze is wel los met haar handjes”, liegt Brian. Hij speelt de vermoorde onschuld en begrijpt niet waarom Nena hem deze zaken aandoet. Denkt de Antilliaan echt dat hem geen blaam treft of speelt hij het spelletje mee, omdat hij hoopt dat de blonde schone de Villa moet verlaten?
Gelukkig zonder, alhoewel je gewoon tegen zo'n vaas kan praten, die is het toch overal mee eens...dus misschien moet Brainless dat maar doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:40 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Is dat met of zonder die Psycholoog erbij?
Ik heb er ook 3 minuten over moeten nadenken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Die combinatie legde ik al meteen, maar de diepere laag ontgaat me.![]()
Of.. is die er niet?![]()
Ook een leuk lijstje erbij voor huub's naaktfoto?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:38 schreef LoveProfusion het volgende:
..daar is het halve interieur gekocht.
Klopt...zo probeert hij het te draaien om Nena een hak te zetten....hij doet of het probleem bij Nena ligt terwijl het bij hem zelf ligtquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft gewoon zitten uitlokken!! Hij is bang voor slaan en schoppen van Nena? Yeah right! en op fysiek geweld staat uitzetting van het huis. En dat is gewoon wat hij wil.
Vieze gluiperd!
Jah dat bedoel ik! Ben niet zo goed met zinnen typenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef Sug4r het volgende:
Brian is nu via een gesprek met de psycholoog, de redactie aan het manipuleren dat Nena het huis uit moet.![]()
![]()
Hoe schat je de peut in: zou ze het door hebben? Heb zo m'n twijfels.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
Klopt...zo probeert hij het te draaien om Nena een hak te zetten....hij doet of het probleem bij Nena ligt terwijl het bij hem zelf ligt
een griezel is het
Well, duh!! Bij aankoop van 2 vazen krijg je er gratis een psycholoog van de LOI bij, maar dat is inmiddels duidelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:40 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Is dat met of zonder die Psycholoog erbij?
Op zich wel grappig, met ruim 17.000 views in COS, sinds begin deze middag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3 minuten over moeten nadenken.
3 minuten waarin NIEMAND de moeite nam een topic te openen.![]()
Het leuke is dat hij denkt dat het helpt als hij de psychologe lijkt te kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef riri het volgende:
Klopt...zo probeert hij het te draaien om Nena een hak te zetten....hij doet of het probleem bij Nena ligt terwijl het bij hem zelf ligt
een griezel is het
Je kiest wel voor de extreemste vergelijking en de een is duidelijk in staat van opwinding terwijl de andere een terugtrekkende beweging maakt zeg maarquote:
Dus jij denkt dat er nog hoop is voor deze opper-loser?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:38 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat mevrouw direkt opnemen gaat adviseren
Oh, gelukkig, dus ze kent Brian beter dan alleen uit deze gesprekken.?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:40 schreef avonne het volgende:
Hij komt in ieder geval niet weg met leugens, want ze heeft een keer verteld dat ze de streams soms, en de uitzendingen altijd kijkt
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
"Ik heb het je nu 2 keer gevraagd en telkens begin je weer met "nena doet, en nena dat"?"
Ja maar als ie antwoordt omdat hij een doorzetter is, gaat ze daar slap op in.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
Vraag van de psycholoog: Waarom ga je zolang door met uitleggen als het eigenlijk geen zin heeft.
Goede vraag.
Hij had het vannacht eerder kunnen afkappen.
ze is er niet om te oordelen, maar om hem te helpen normaal te doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:44 schreef riri het volgende:
die therapeut is echt slecht....die praat met hem mee...ongelofelijk gewoon
dat mens moet meteen de laan uit
ze zou hem zo vast kunnen zetten in zijn redeneringen maar doet dat niet
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Brian : Ik heb nena rustig apart genómen.. om te praten
Praten???? sure
Een nietszeggend karakter dat niets toevoegd aan het programma, hoewel het misschien 1-2 dagen leuke taferelen opleverd. We hebben nodig: een vrouw van begin 30, zeer dominant karakter, liefst intelligent en met genoeg ballen om Natasia op haar plaats te wijzen. Zo'n vrouw zou heel erg welkom zijnquote:
Misschien Zsa Zsa Gabor, of is die al dood?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een nietszeggend karakter dat niets toevoegd aan het programma, hoewel het misschien 1-2 dagen leuke taferelen opleverd. We hebben nodig: een vrouw van begin 30, zeer dominant karakter, liefst intelligent en met genoeg ballen om Natasia op haar plaats te wijzen. Zo'n vrouw zou heel erg welkom zijn
Zo heette zijn boekquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef fokkerd het volgende:
"stop met aardig zijn?"![]()
ooit geweest?
Volgens mij leeft ze nog, maar is ze al bijna 3 x 30......quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Misschien Zsa Zsa Gabor, of is die al dood?![]()
Het liefst met zo'n circuskanon waarmee ze menselijke kogels afschoten.quote:
Hoe meer hij dat zegt, hoe groter de kans is dat ze er niet uit hoeft (denk ik en hoop ik).quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:57 schreef jacqjacq het volgende:
dus brian wordt boos als nena niet naar huis wordt gestuurd, en dan gaat hij diep in zichzelf.....
wat is die gast vaag zeg![]()
Ja jottum, geeft ook leuke streams, vooral als ie neerkomtquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het liefst met zo'n circuskanon waarmee ze menselijke kogels afschoten.
ik hoop mee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe meer hij dat zegt, hoe groter de kans is dat ze er niet uit hoeft (denk ik en hoop ik).
Denk ik dus ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe meer hij dat zegt, hoe groter de kans is dat ze er niet uit hoeft (denk ik en hoop ik).
komt door zijn moederquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef jacqjacq het volgende:
en het komt allemaal door nena.
waarom zegt die psych niet gewoon dat hij nena van zich af moet zetten, hij is namelijk geobsedeerd en kan echt nergens anders meer aan denken en over praten
ik ben bang van niet, mvr siegmund zit er niet voor niets, Tien is toch ook verantwoordelijk voor de bewoners, en als zij vermoedt dat ie de volgende keer wel eens uit zn slof kan schieten, of ie hier nu de boel flest of niet, zij moet denkt ik toch het risico bepalenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft het uitgelokt, dat zag je aan zijn reactie ook gelijk na die trap!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef Ecila111 het volgende:
Ohohoh, wat komt die trap van Nena hem toch prima uit!
Het gaat hier toch niet om Brian, maar om Nena???quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ik ben bang van niet, mvr siegmund zit er niet voor niets, Tien is toch ook verantwoordelijk voor de bewoners, en als zij vermoedt dat ie de volgende keer wel eens uit zn slof kan schieten, of ie hier nu de boel flest of niet, zij moet denkt ik toch het risico bepalen.
Gelukkig maar..... hoef ik het niet aan te horen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
Aan het einde maakte de psycholoog een opmerking als " we zijn elkaar volgende week weer in der privesfeer".
Ze voeren dus ook regelmatig gesprekken achter.
Hij zit met zijn exquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom moet Huub nu ?
Zeg eens aaaaaa ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:03 schreef Mika25 het volgende:
Huub: "dokter, ik voel me zo ligt in het hoofd de laatste tijd"![]()
![]()
Hmz, dus deze gesprekken zijn alleen voor de show? En de echte gesprekken vinden achter plaats?!?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
Aan het einde maakte de psycholoog een opmerking als " we zijn elkaar volgende week weer in der privesfeer".
Ze voeren dus ook regelmatig gesprekken achter.
Lijkt me wel een sessie waard die tatoe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:03 schreef Peter6000 het volgende:
Lachen dit, Huub met ontbloot bovenlijf bij de psycholoog.
Je wordt nu al op je wenken bediend.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Gelukkig maar..... hoef ik het niet aan te horen.
Pas op he..! anders ga ik ook schoppenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, vrouwen mogen nu eenmaal meer doen, brian. Omdat ze zwakker zijn![]()
Beetje laat, maar kom maaar hoor, ik kan je hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Pas op he..! anders ga ik ook schoppen![]()
![]()
![]()
Of niet..... Huub lijkt me slim genoeg om boven die peut uit te torenen en dat mis ik nu.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je wordt nu al op je wenken bediend.
Het gaat over zijn ex, dus niet over een bewoner. Misschien dat we het daarom niet mogen horenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Borga het volgende:
Mogen wij niet naar Huub luisteren???
De gesprekken zijn normaal alleen bij een 24-uurs aanvraag op de streams te volgen, en dan nog alleen het gesprek van degene die de 24-uur heeft aangevraagd, daarom is dit hele verhaal zo vaag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, dus deze gesprekken zijn alleen voor de show? En de echte gesprekken vinden achter plaats?!?!
Lelijk, bah wat een vreselijk gebouw.quote:
Die serre hoort er dan ook niet aan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
Lelijk, bah wat een vreselijk gebouw.
Of bedoelde je de lucht?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of hij stikt in z'n eigen gekronkel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:11 schreef demins het volgende:
Ik heb heel geen liefdesverdriet...
kun je misschien gewoon de link hier neerzetten, is wat makkelijker.Dank.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:14 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Of hij stikt in z'n eigen gekronkel.
Ik vind de cap mooiquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, beetje laat..! maar ik denk altijd eerst goed na over dingen die ik wil zeggenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beetje laat, maar kom maaar hoor, ik kan je hebben![]()
nog steeds uit? nog niets van gezegt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zet nena haar zender uit?
Dan krijg je zo'n doordacht antwoord, doe mij maar iets directer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:16 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja, beetje laat..! maar ik denk altijd eerst goed na over dingen die ik wil zeggen
http://forum.fok.nl/topic/975673/3/50quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
kun je misschien gewoon de link hier neerzetten, is wat makkelijker.Dank.![]()
Daar staat toch en sactie op?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zet nena haar zender uit?
Gaat zo ook niet, jammer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:19 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
[COS # 270] Fris
Zo? Ben hier niet in thuis nml.
Nee dus.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Laat ik ook eens een fresco plaatje van Brian maken
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n doordacht antwoord, doe mij maar iets directer.![]()
Kijk, dat bedoel ikquote:
misselijk?quote:
Ik ga er vanuit dat de productie datgene doet wat de beste kansen op interessante TV oplevert. In mijn optiek is dat: Nena niét eruit sturen. Er gaan dan wat mensen héél gefrustreerd worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:19 schreef Suikeroom het volgende:
Nena heeft niks te willen ze wordt er gewoon (terecht) uitgegooid
een ander geil huppelkutje erin gooien is ook een optie en als je de grens blijft verschuiven is het gewoon niet meer geloofwaardig..quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de productie datgene doet wat de beste kansen op interessante TV oplevert. In mijn optiek is dat: Nena niét eruit sturen. Er gaan dan wat mensen héél gefrustreerd worden.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de productie datgene doet wat de beste kansen op interessante TV oplevert. In mijn optiek is dat: Nena niét eruit sturen. Er gaan dan wat mensen héél gefrustreerd worden.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Leuk boek
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20070117/Scanman_DGK749.jpg]afbeelding][/URL]
top scanquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Leuk boek
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20070117/Scanman_DGK749.jpg]afbeelding][/URL]
Is pas zeker als je het ziet gebeurenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:39 schreef riri het volgende:
Je merkt aan alles nu de therapeut door vraagt dat Brian bang is zijn echte gevoel uit te spreken
zeg nou maar gewoon jongen dat je bang bent dat JIJ bang bent te gaan slaan omdat jij dat vaker hebt gedaan.
Weet zeker dat die Brian losse handjes heeft naar vrouwen
Niet helemaal waar: ieder nieuw huppelkutje wordt er gelijk uitgewerkt, om te beginnen door een strontjaloerse Natasia.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
een ander geil huppelkutje erin gooien is ook een optie en als je de grens blijft verschuiven is het gewoon niet meer geloofwaardig..
quote:…”Ze zei: ‘Waarom n**k je Natasia niet?’”, laat Brian weten over zijn ruzie met Nena. “Wat?”, zegt Natasia vol ongeloof. Ik ga zometeen naar haar toe. ”Ze verliest haar waarde...”, begint Brian, “…die ze al niet had”, vult Natasia aan. Maar klinkt dat niet grappig uit de monden van de twee Miljonairs die het wijngooien hebben uitgevonden?
't Duurde even..... maar zie het resultaat: Dank Beequeen voor de les.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:14 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Of hij stikt in z'n eigen gekronkel.
[COS # 270] Fris
Waarop BBN zullen reageren dat nu echt alles toegestaan is, alles mag, gooien, schelden, duwen, no rules you know, (kop er af trekken) en dan, EN DAN.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat probeerde ze ook met Sylvia.... en wat heeft ons dat een plezier opgeleverdquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal waar: ieder nieuw huppelkutje wordt er gelijk uitgewerkt, om te beginnen door een strontjaloerse Natasia.
Precies.... En Natasia gaat Nena weer eens heel erg lang doodzwijgen. Een uurtje dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:30 schreef fokkerd het volgende:
[..]
Waarop BBN zullen reageren dat nu echt alles toegestaan is, alles mag, gooien, schelden, duwen, no rules you know, en dan, EN DAN.....
gaan ze maar weer verder met schaken...![]()
zelfde geldt voor NL, laat dat nieuwe huppelkutje maar komenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat probeerde ze ook met Sylvia.... en wat heeft ons dat een plezier opgeleverdZe is er nog altijd gefrustreerd van
En Huub krijgt ze er ook al niet uit
of dat geil huppelpikkie van een Brian gaat er zelf uit en uithuilen bij zijn mamaquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een ander geil huppelkutje erin gooien is ook een optie en als je de grens blijft verschuiven is het gewoon niet meer geloofwaardig..
Een andere dame er in gooien levert niet de frustratie op die het in het spel houden van Nena wèl doet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik zie Braaaaaajen, is dat de bedoeling?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:30 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
't Duurde even..... maar zie het resultaat: Dank Beequeen voor de les.
Yep.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie Braaaaaajen, is dat de bedoeling?![]()
eet zequote:
ok dan.quote:
Alsjeblieft niet, zijn we nauwelijks van die dus dat zegster Lesley af en dan komt er zeker een kloon van haar inquote:
'k Hoop hat zo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:41 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Wedden dat ze niet gaat..
Helemaal als je gaat bedenken dat Huub al aardig op weg was met Nenaquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij weten natuurlijk niet wie er momenteel allemaal op de reserve-lijst staan. NL en Huub waren ook reserves (ok, Huub was dan geen echte reserve)...heel goed mogelijk dat er iemand tussen zit die goed in de huidige groep past.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:43 schreef Black_king het volgende:
Achter gaat wel praten met haar hoor...... Nena eruit zal niet fijn zijn voor de kijkcijfers.....
Omdat Huub niet tevreden was over de manier hoe Nena hem vannacht heeft afgetrokken???quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:43 schreef ron1970 het volgende:
Waarom probeert Huub haar nu niet om te praten?
Vind de andere bewoners ook erg zuinig..... Ilona en Sylvia.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:43 schreef ron1970 het volgende:
Waarom probeert Huub haar nu niet om te praten?
Ze begon er net al over de website van DGK te willen bezoeken etc. ze kan doen wat ze wil omdat ze toch van plan is om weg te gaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef bosb het volgende:
Denk dat nena vanavond baldadig wordt, en er per direct uitgestuurd wordt.
Ja, ze willen geloof ik allemaal dat Nena opstapt..quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Vind de andere bewoners ook erg zuinig..... Ilona en Sylvia.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:19 schreef Suikeroom het volgende:
Nena heeft niks te willen ze wordt er gewoon (terecht) uitgegooid
Bellen???quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:47 schreef Black_king het volgende:
Nena gaat bellen.....
Dat sowieso. Allebei zijn het prutsers, maar Brian trapte Nena de grond in.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:48 schreef dieenebart het volgende:
Kom net thuis en heb bijgelezen; wat een zooitje weer. Filmpje ook gezien:
WHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!
Wat een prutsers! Zowel Nena als Brian, want Nena weet donders goed dat ze niet mag schoppen, en Brian moet niet zo stoken.
Maar wilde Nena zelf ook niet een beetje naar huis toe?
Opgefokte zooi (no offense, guys:)
Daar begint het ernstig op te lijken iddquote:
Wie weet wie er voor in de plaats komtquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:54 schreef StunningCunt het volgende:
dan is er dus helemaal geen zak meer aan. bahbah wat een flutprogramma
Ze heeft al een paar leuke contractjes in t verschiet?? of zijn de huisjes daar zo goedkoop??quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef scanman01 het volgende:
Nena gaat een huisje kopen met haar zus samen. Ze gaan wonen in Zaandam
ja belachelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef Ecila111 het volgende:
Dit noemen ze een gesprek met de psycholoog?????????????????
Nena wil er zelf uit. Zoals het er nu naar uitziet gaat ze er dus uit vrije wil uit. Het zou nog een diskwalificatie kunnen worden, maar ik denk dat ze een 'vrijwillige' exit voldoende vinden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:54 schreef Lieve het volgende:
Brainless mag haar continu belagen en voor alles en nog wat uitschelden, geestelijk geweld van Brainless en Nasty is beyond alle limits, maar dat neptrapje is genoeg voor vertrek????????¿¿¿¿¿¿
Wat een trutje is die psych zeg! Als je daarvoor betaald krijgt! Men oh men!
Dat is dus maar schijn, hebben we vanmiddag gezien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef Ecila111 het volgende:
Wat ondergaat Nena toch alles vlak..... ongezond.
Hier ook zo.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:56 schreef happyme28 het volgende:
Erg jammer voor het programma als ze weggaat, maar in ieder geval voor mij goed voor mijn verslaving want ik zal een stuk minder kijken.
Ja echt jammer, dat stelletje hypocrieten wordt gewoon beloond voor hun walgelijke uitlokkende gedrag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:56 schreef happyme28 het volgende:
Erg jammer voor het programma als ze weggaat, maar in ieder geval voor mij goed voor mijn verslaving want ik zal een stuk minder kijken.
Ze vindt in Zaandam wel een sugardaddyquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar leuke contractjes in t verschiet?? of zijn de huisjes daar zo goedkoop??
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart is natuurlijk zwaar geirriteerd dat ze eruit gaat omdat het een paar dagen geleden beter was geweest dan hadden ze er geen nwe voor terug hoeven verwachten
Dat is het ergste van alles, dat nu het idee ontstaat dat BBNN 'gewonnen' hebben. Het is een kleine troost dat er iemand voor terug komt en het eruit stemmen niet gelukt is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt jammer, dat stelletje hypocrieten wordt gewoon beloond voor hun walgelijke uitlokkende gedrag.
Natasia loopt hier al dagen op aan te sturen.
En dan had het de papa van Nena geen 10.000 euro gekost. Nu wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart is natuurlijk zwaar geirriteerd dat ze eruit gaat omdat het een paar dagen geleden beter was geweest dan hadden ze er geen nwe voor terug hoeven verwachten
ze heeft gewoon geen idee, zal dr zwaar gaan tegen vallen als ze bij de bank naar binnen staptquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar leuke contractjes in t verschiet?? of zijn de huisjes daar zo goedkoop??
10.000 EURO?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom Nena steeds zegt dat ze hoopt dat ze gediskwalificeerd wordt?
Wat is het verschil behalve het feit dat ze dan meteen haar koffertje kan pakken?
Tsja, volgens mij beseft iedereen dat fysiek worden gewoon niet mag.... Natuurlijk heeft brian er geen last van etc, maar als ze dit accepteren dan mag Brian vanavond ook Huub een schop geven, en dat zou huub wel wat meer pijn kunnen doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Ecila111 het volgende:
DIT IS TOCH NIET TE GELOVEN!!!!! Wat gaat iedereen koud om met Nena's wil om te vertrekken.
24 uurquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom Nena steeds zegt dat ze hoopt dat ze gediskwalificeerd wordt?
Wat is het verschil behalve het feit dat ze dan meteen haar koffertje kan pakken?
Ik snap er ook helemaal niets van. Het valt me wel zwaar tegen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Ecila111 het volgende:
DIT IS TOCH NIET TE GELOVEN!!!!! Wat gaat iedereen koud om met Nena's wil om te vertrekken.
Dan kan ze meteen vertrekken en anders morgen pas.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat zal niet zoveel met Bart z'n irritatie te maken hebben lijkt mequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan had het de papa van Nena geen 10.000 euro gekost. Nu wel.
Nee hoor, bij diskwalificatie ben je die 10.000 natuurlijk ook kwijt.... anders gooide iedereen een handdoek over de camera.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:00 schreef Ecila111 het volgende:
10.000 EURO?
Tuurlijk wel. Bart denk ook echt wel aan anderen hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat zal niet zoveel met Bart z'n irritatie te maken hebben lijkt me
Heeft dus niets met geld te maken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan kan ze meteen vertrekken en anders morgen pas.
Mwah..... of nog 1 laatste aai over zijn ballen....... en dan keihard dr nagels erinquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop wel dat ze geen afscheid van Brian neemt, gewoon een vuile blik en dan klootzak zeggen ofzo.
daarstraks tijdens het tattoeeren praatten illona, sylvia en huub al op haar in maar toen was ze al zeker. ze moet nog huilen, net als illonaquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef schizolientje het volgende:
Ik snap ook helemaal niets meer van de groep, niemand, maar dan ook niemand doet ook maar een poging om haar om te praten. Huub wees er op dat ze nu wist waar haar vrienden zaten, maar waar is hij nu in het hele verhaal?
Verscholen achter z'n tatoe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef schizolientje het volgende:
Ik snap ook helemaal niets meer van de groep, niemand, maar dan ook niemand doet ook maar een poging om haar om te praten. Huub wees er op dat ze nu wist waar haar vrienden zaten, maar waar is hij nu in het hele verhaal?
En als ze snel weg wil kan ze altijd nog de camera's af gaan dekken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heeft dus niets met geld te maken?
We moeten iets gaan bedenken en wel zo dat het de ratten goed aan het denken zet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:01 schreef Lieve het volgende:
Waar moeten de anti kaartjes ook alweer heen?
Moet wel HEEL duidelijk zijn dat het een RODE KAART is! Dat we ze niet moeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |