Koffie !quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Kinga het volgende:
fris?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Kinga het volgende:
fris?
De vorige heette "Dubbel"quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Kinga het volgende:
fris?
Ja best wel.... buiten, zonder jasquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Kinga het volgende:
fris?
Denk je??ik denk als die Nena eenmaal zou krijgen, dattie meteen erop uit gekeken is..quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef riri het volgende:
Brian is pas tevreden als nena zich helemaal aan hem geeft en er alleen maar voor hem is...thats it
Als die buiten het huis een relatie met nena had sloeg die er gewoon op los als ze aandacht geeft aan een ander...dat zie je zo
Het blijft speculeren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik probeerde het gewoon te visualiserenen als hij nu eigenlijk beaamt dat ze het niet gedaan hebben dan moet er wel een reden zijn dat hij die bunnyrabbit gedaan heeft..... dat was echt niet in haar vuistje.
De redaktie is natuurlijk ook niet gek, ze hebben vele jaren ervaring met het maken van tv programma's. Ze weten heus wel wat voor types Natasia en Brian zijn, ze hebben ze immers zelf gecast. Maar ze moeten nou eenmaal een tv programma in elkaar draaien, en dan moet je nou eenmaal af en toe een oogje dichtknijpen of de realiteit negerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:33 schreef Leandra het volgende:
Toch fijn om te lezen dat (een deel van) de redactie ook vindt dat Brian zieliger doet dan hij is.
Is dat met of zonder die Psycholoog erbij?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Hey die vazen die daar staan bij het raam waar Brian en roodgezichtje zitten die heb ik ook. Zijn erg mooi, zit een gat in aan de onderkant. Die parelmoerkleurige vaas, verandert ook een beetje van kleur als het licht erop valt. 65 euro bij 7 days more living..daar is het halve interieur gekocht.
Die combinatie legde ik al meteen, maar de diepere laag ontgaat me.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:30 schreef Ning het volgende:
Bron Tien tv
De psycholoog is gearriveerd. Maar hoewel Nena de 24 uur heeft aangevraagd, is het Brian die als eerste het gesprek aangaat. “Ik heb al eerder een trap van haar gekregen enzo, dus ze is wel los met haar handjes”, liegt Brian. Hij speelt de vermoorde onschuld en begrijpt niet waarom Nena hem deze zaken aandoet. Denkt de Antilliaan echt dat hem geen blaam treft of speelt hij het spelletje mee, omdat hij hoopt dat de blonde schone de Villa moet verlaten?
Gelukkig zonder, alhoewel je gewoon tegen zo'n vaas kan praten, die is het toch overal mee eens...dus misschien moet Brainless dat maar doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:40 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Is dat met of zonder die Psycholoog erbij?
Ik heb er ook 3 minuten over moeten nadenken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Die combinatie legde ik al meteen, maar de diepere laag ontgaat me.![]()
Of.. is die er niet?![]()
Ook een leuk lijstje erbij voor huub's naaktfoto?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:38 schreef LoveProfusion het volgende:
..daar is het halve interieur gekocht.
Klopt...zo probeert hij het te draaien om Nena een hak te zetten....hij doet of het probleem bij Nena ligt terwijl het bij hem zelf ligtquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft gewoon zitten uitlokken!! Hij is bang voor slaan en schoppen van Nena? Yeah right! en op fysiek geweld staat uitzetting van het huis. En dat is gewoon wat hij wil.
Vieze gluiperd!
Jah dat bedoel ik! Ben niet zo goed met zinnen typenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef Sug4r het volgende:
Brian is nu via een gesprek met de psycholoog, de redactie aan het manipuleren dat Nena het huis uit moet.![]()
![]()
Hoe schat je de peut in: zou ze het door hebben? Heb zo m'n twijfels.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
Klopt...zo probeert hij het te draaien om Nena een hak te zetten....hij doet of het probleem bij Nena ligt terwijl het bij hem zelf ligt
een griezel is het
Well, duh!! Bij aankoop van 2 vazen krijg je er gratis een psycholoog van de LOI bij, maar dat is inmiddels duidelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:40 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Is dat met of zonder die Psycholoog erbij?
Op zich wel grappig, met ruim 17.000 views in COS, sinds begin deze middag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3 minuten over moeten nadenken.
3 minuten waarin NIEMAND de moeite nam een topic te openen.![]()
Het leuke is dat hij denkt dat het helpt als hij de psychologe lijkt te kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef riri het volgende:
Klopt...zo probeert hij het te draaien om Nena een hak te zetten....hij doet of het probleem bij Nena ligt terwijl het bij hem zelf ligt
een griezel is het
Je kiest wel voor de extreemste vergelijking en de een is duidelijk in staat van opwinding terwijl de andere een terugtrekkende beweging maakt zeg maarquote:
Dus jij denkt dat er nog hoop is voor deze opper-loser?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:38 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat mevrouw direkt opnemen gaat adviseren
Oh, gelukkig, dus ze kent Brian beter dan alleen uit deze gesprekken.?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:40 schreef avonne het volgende:
Hij komt in ieder geval niet weg met leugens, want ze heeft een keer verteld dat ze de streams soms, en de uitzendingen altijd kijkt
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
"Ik heb het je nu 2 keer gevraagd en telkens begin je weer met "nena doet, en nena dat"?"
Ja maar als ie antwoordt omdat hij een doorzetter is, gaat ze daar slap op in.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
Vraag van de psycholoog: Waarom ga je zolang door met uitleggen als het eigenlijk geen zin heeft.
Goede vraag.
Hij had het vannacht eerder kunnen afkappen.
ze is er niet om te oordelen, maar om hem te helpen normaal te doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:44 schreef riri het volgende:
die therapeut is echt slecht....die praat met hem mee...ongelofelijk gewoon
dat mens moet meteen de laan uit
ze zou hem zo vast kunnen zetten in zijn redeneringen maar doet dat niet
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Brian : Ik heb nena rustig apart genómen.. om te praten
Praten???? sure
Een nietszeggend karakter dat niets toevoegd aan het programma, hoewel het misschien 1-2 dagen leuke taferelen opleverd. We hebben nodig: een vrouw van begin 30, zeer dominant karakter, liefst intelligent en met genoeg ballen om Natasia op haar plaats te wijzen. Zo'n vrouw zou heel erg welkom zijnquote:
Misschien Zsa Zsa Gabor, of is die al dood?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een nietszeggend karakter dat niets toevoegd aan het programma, hoewel het misschien 1-2 dagen leuke taferelen opleverd. We hebben nodig: een vrouw van begin 30, zeer dominant karakter, liefst intelligent en met genoeg ballen om Natasia op haar plaats te wijzen. Zo'n vrouw zou heel erg welkom zijn
Zo heette zijn boekquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef fokkerd het volgende:
"stop met aardig zijn?"![]()
ooit geweest?
Volgens mij leeft ze nog, maar is ze al bijna 3 x 30......quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Misschien Zsa Zsa Gabor, of is die al dood?![]()
Het liefst met zo'n circuskanon waarmee ze menselijke kogels afschoten.quote:
Hoe meer hij dat zegt, hoe groter de kans is dat ze er niet uit hoeft (denk ik en hoop ik).quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:57 schreef jacqjacq het volgende:
dus brian wordt boos als nena niet naar huis wordt gestuurd, en dan gaat hij diep in zichzelf.....
wat is die gast vaag zeg![]()
Ja jottum, geeft ook leuke streams, vooral als ie neerkomtquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het liefst met zo'n circuskanon waarmee ze menselijke kogels afschoten.
ik hoop mee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe meer hij dat zegt, hoe groter de kans is dat ze er niet uit hoeft (denk ik en hoop ik).
Denk ik dus ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe meer hij dat zegt, hoe groter de kans is dat ze er niet uit hoeft (denk ik en hoop ik).
komt door zijn moederquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef jacqjacq het volgende:
en het komt allemaal door nena.
waarom zegt die psych niet gewoon dat hij nena van zich af moet zetten, hij is namelijk geobsedeerd en kan echt nergens anders meer aan denken en over praten
ik ben bang van niet, mvr siegmund zit er niet voor niets, Tien is toch ook verantwoordelijk voor de bewoners, en als zij vermoedt dat ie de volgende keer wel eens uit zn slof kan schieten, of ie hier nu de boel flest of niet, zij moet denkt ik toch het risico bepalenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |