Lelijk, bah wat een vreselijk gebouw.quote:
Die serre hoort er dan ook niet aan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
Lelijk, bah wat een vreselijk gebouw.
Of bedoelde je de lucht?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of hij stikt in z'n eigen gekronkel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:11 schreef demins het volgende:
Ik heb heel geen liefdesverdriet...
kun je misschien gewoon de link hier neerzetten, is wat makkelijker.Dank.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:14 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Of hij stikt in z'n eigen gekronkel.
Ik vind de cap mooiquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, beetje laat..! maar ik denk altijd eerst goed na over dingen die ik wil zeggenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beetje laat, maar kom maaar hoor, ik kan je hebben![]()
nog steeds uit? nog niets van gezegt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zet nena haar zender uit?
Dan krijg je zo'n doordacht antwoord, doe mij maar iets directer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:16 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja, beetje laat..! maar ik denk altijd eerst goed na over dingen die ik wil zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |