Hij heeft het uitgelokt, dat zag je aan zijn reactie ook gelijk na die trap!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef Ecila111 het volgende:
Ohohoh, wat komt die trap van Nena hem toch prima uit!
Het gaat hier toch niet om Brian, maar om Nena???quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ik ben bang van niet, mvr siegmund zit er niet voor niets, Tien is toch ook verantwoordelijk voor de bewoners, en als zij vermoedt dat ie de volgende keer wel eens uit zn slof kan schieten, of ie hier nu de boel flest of niet, zij moet denkt ik toch het risico bepalen.
Gelukkig maar..... hoef ik het niet aan te horen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
Aan het einde maakte de psycholoog een opmerking als " we zijn elkaar volgende week weer in der privesfeer".
Ze voeren dus ook regelmatig gesprekken achter.
Hij zit met zijn exquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom moet Huub nu ?
Zeg eens aaaaaa ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:03 schreef Mika25 het volgende:
Huub: "dokter, ik voel me zo ligt in het hoofd de laatste tijd"![]()
![]()
Hmz, dus deze gesprekken zijn alleen voor de show? En de echte gesprekken vinden achter plaats?!?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
Aan het einde maakte de psycholoog een opmerking als " we zijn elkaar volgende week weer in der privesfeer".
Ze voeren dus ook regelmatig gesprekken achter.
Lijkt me wel een sessie waard die tatoe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:03 schreef Peter6000 het volgende:
Lachen dit, Huub met ontbloot bovenlijf bij de psycholoog.
Je wordt nu al op je wenken bediend.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Gelukkig maar..... hoef ik het niet aan te horen.
Pas op he..! anders ga ik ook schoppenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, vrouwen mogen nu eenmaal meer doen, brian. Omdat ze zwakker zijn![]()
Beetje laat, maar kom maaar hoor, ik kan je hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Pas op he..! anders ga ik ook schoppen![]()
![]()
![]()
Of niet..... Huub lijkt me slim genoeg om boven die peut uit te torenen en dat mis ik nu.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je wordt nu al op je wenken bediend.
Het gaat over zijn ex, dus niet over een bewoner. Misschien dat we het daarom niet mogen horenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Borga het volgende:
Mogen wij niet naar Huub luisteren???
De gesprekken zijn normaal alleen bij een 24-uurs aanvraag op de streams te volgen, en dan nog alleen het gesprek van degene die de 24-uur heeft aangevraagd, daarom is dit hele verhaal zo vaag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, dus deze gesprekken zijn alleen voor de show? En de echte gesprekken vinden achter plaats?!?!
Lelijk, bah wat een vreselijk gebouw.quote:
Die serre hoort er dan ook niet aan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
Lelijk, bah wat een vreselijk gebouw.
Of bedoelde je de lucht?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lelijk, bah wat een vreselijk gebouw.
Of hij stikt in z'n eigen gekronkel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:11 schreef demins het volgende:
Ik heb heel geen liefdesverdriet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |