Je wordt nu al op je wenken bediend.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Gelukkig maar..... hoef ik het niet aan te horen.
Pas op he..! anders ga ik ook schoppenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, vrouwen mogen nu eenmaal meer doen, brian. Omdat ze zwakker zijn![]()
Beetje laat, maar kom maaar hoor, ik kan je hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Pas op he..! anders ga ik ook schoppen![]()
![]()
![]()
Of niet..... Huub lijkt me slim genoeg om boven die peut uit te torenen en dat mis ik nu.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je wordt nu al op je wenken bediend.
Het gaat over zijn ex, dus niet over een bewoner. Misschien dat we het daarom niet mogen horenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Borga het volgende:
Mogen wij niet naar Huub luisteren???
De gesprekken zijn normaal alleen bij een 24-uurs aanvraag op de streams te volgen, en dan nog alleen het gesprek van degene die de 24-uur heeft aangevraagd, daarom is dit hele verhaal zo vaag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, dus deze gesprekken zijn alleen voor de show? En de echte gesprekken vinden achter plaats?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |