kun je misschien gewoon de link hier neerzetten, is wat makkelijker.Dank.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:14 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Of hij stikt in z'n eigen gekronkel.
Ik vind de cap mooiquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lelijk, bah wat een vreselijk gebouw.
Ja, beetje laat..! maar ik denk altijd eerst goed na over dingen die ik wil zeggenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beetje laat, maar kom maaar hoor, ik kan je hebben![]()
nog steeds uit? nog niets van gezegt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zet nena haar zender uit?
Dan krijg je zo'n doordacht antwoord, doe mij maar iets directer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:16 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja, beetje laat..! maar ik denk altijd eerst goed na over dingen die ik wil zeggen
http://forum.fok.nl/topic/975673/3/50quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
kun je misschien gewoon de link hier neerzetten, is wat makkelijker.Dank.![]()
Daar staat toch en sactie op?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zet nena haar zender uit?
Gaat zo ook niet, jammer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:19 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
[COS # 270] Fris
Zo? Ben hier niet in thuis nml.
Nee dus.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Laat ik ook eens een fresco plaatje van Brian maken
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n doordacht antwoord, doe mij maar iets directer.![]()
Kijk, dat bedoel ikquote:
misselijk?quote:
Ik ga er vanuit dat de productie datgene doet wat de beste kansen op interessante TV oplevert. In mijn optiek is dat: Nena niét eruit sturen. Er gaan dan wat mensen héél gefrustreerd worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:19 schreef Suikeroom het volgende:
Nena heeft niks te willen ze wordt er gewoon (terecht) uitgegooid
een ander geil huppelkutje erin gooien is ook een optie en als je de grens blijft verschuiven is het gewoon niet meer geloofwaardig..quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de productie datgene doet wat de beste kansen op interessante TV oplevert. In mijn optiek is dat: Nena niét eruit sturen. Er gaan dan wat mensen héél gefrustreerd worden.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de productie datgene doet wat de beste kansen op interessante TV oplevert. In mijn optiek is dat: Nena niét eruit sturen. Er gaan dan wat mensen héél gefrustreerd worden.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Leuk boek
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20070117/Scanman_DGK749.jpg]afbeelding][/URL]
top scanquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Leuk boek
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20070117/Scanman_DGK749.jpg]afbeelding][/URL]
Is pas zeker als je het ziet gebeurenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:39 schreef riri het volgende:
Je merkt aan alles nu de therapeut door vraagt dat Brian bang is zijn echte gevoel uit te spreken
zeg nou maar gewoon jongen dat je bang bent dat JIJ bang bent te gaan slaan omdat jij dat vaker hebt gedaan.
Weet zeker dat die Brian losse handjes heeft naar vrouwen
Niet helemaal waar: ieder nieuw huppelkutje wordt er gelijk uitgewerkt, om te beginnen door een strontjaloerse Natasia.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
een ander geil huppelkutje erin gooien is ook een optie en als je de grens blijft verschuiven is het gewoon niet meer geloofwaardig..
quote:…”Ze zei: ‘Waarom n**k je Natasia niet?’”, laat Brian weten over zijn ruzie met Nena. “Wat?”, zegt Natasia vol ongeloof. Ik ga zometeen naar haar toe. ”Ze verliest haar waarde...”, begint Brian, “…die ze al niet had”, vult Natasia aan. Maar klinkt dat niet grappig uit de monden van de twee Miljonairs die het wijngooien hebben uitgevonden?
't Duurde even..... maar zie het resultaat: Dank Beequeen voor de les.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:14 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Of hij stikt in z'n eigen gekronkel.
[COS # 270] Fris
Waarop BBN zullen reageren dat nu echt alles toegestaan is, alles mag, gooien, schelden, duwen, no rules you know, (kop er af trekken) en dan, EN DAN.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat probeerde ze ook met Sylvia.... en wat heeft ons dat een plezier opgeleverdquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal waar: ieder nieuw huppelkutje wordt er gelijk uitgewerkt, om te beginnen door een strontjaloerse Natasia.
Precies.... En Natasia gaat Nena weer eens heel erg lang doodzwijgen. Een uurtje dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:30 schreef fokkerd het volgende:
[..]
Waarop BBN zullen reageren dat nu echt alles toegestaan is, alles mag, gooien, schelden, duwen, no rules you know, en dan, EN DAN.....
gaan ze maar weer verder met schaken...![]()
zelfde geldt voor NL, laat dat nieuwe huppelkutje maar komenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat probeerde ze ook met Sylvia.... en wat heeft ons dat een plezier opgeleverdZe is er nog altijd gefrustreerd van
En Huub krijgt ze er ook al niet uit
of dat geil huppelpikkie van een Brian gaat er zelf uit en uithuilen bij zijn mamaquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een ander geil huppelkutje erin gooien is ook een optie en als je de grens blijft verschuiven is het gewoon niet meer geloofwaardig..
Een andere dame er in gooien levert niet de frustratie op die het in het spel houden van Nena wèl doet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik zie Braaaaaajen, is dat de bedoeling?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:30 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
't Duurde even..... maar zie het resultaat: Dank Beequeen voor de les.
Yep.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie Braaaaaajen, is dat de bedoeling?![]()
eet zequote:
ok dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |