Wie weet wie er voor in de plaats komtquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:54 schreef StunningCunt het volgende:
dan is er dus helemaal geen zak meer aan. bahbah wat een flutprogramma
Ze heeft al een paar leuke contractjes in t verschiet?? of zijn de huisjes daar zo goedkoop??quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef scanman01 het volgende:
Nena gaat een huisje kopen met haar zus samen. Ze gaan wonen in Zaandam
ja belachelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef Ecila111 het volgende:
Dit noemen ze een gesprek met de psycholoog?????????????????
Nena wil er zelf uit. Zoals het er nu naar uitziet gaat ze er dus uit vrije wil uit. Het zou nog een diskwalificatie kunnen worden, maar ik denk dat ze een 'vrijwillige' exit voldoende vinden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:54 schreef Lieve het volgende:
Brainless mag haar continu belagen en voor alles en nog wat uitschelden, geestelijk geweld van Brainless en Nasty is beyond alle limits, maar dat neptrapje is genoeg voor vertrek????????¿¿¿¿¿¿
Wat een trutje is die psych zeg! Als je daarvoor betaald krijgt! Men oh men!
Dat is dus maar schijn, hebben we vanmiddag gezien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef Ecila111 het volgende:
Wat ondergaat Nena toch alles vlak..... ongezond.
Hier ook zo.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:56 schreef happyme28 het volgende:
Erg jammer voor het programma als ze weggaat, maar in ieder geval voor mij goed voor mijn verslaving want ik zal een stuk minder kijken.
Ja echt jammer, dat stelletje hypocrieten wordt gewoon beloond voor hun walgelijke uitlokkende gedrag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:56 schreef happyme28 het volgende:
Erg jammer voor het programma als ze weggaat, maar in ieder geval voor mij goed voor mijn verslaving want ik zal een stuk minder kijken.
Ze vindt in Zaandam wel een sugardaddyquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar leuke contractjes in t verschiet?? of zijn de huisjes daar zo goedkoop??
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart is natuurlijk zwaar geirriteerd dat ze eruit gaat omdat het een paar dagen geleden beter was geweest dan hadden ze er geen nwe voor terug hoeven verwachten
Dat is het ergste van alles, dat nu het idee ontstaat dat BBNN 'gewonnen' hebben. Het is een kleine troost dat er iemand voor terug komt en het eruit stemmen niet gelukt is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt jammer, dat stelletje hypocrieten wordt gewoon beloond voor hun walgelijke uitlokkende gedrag.
Natasia loopt hier al dagen op aan te sturen.
En dan had het de papa van Nena geen 10.000 euro gekost. Nu wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart is natuurlijk zwaar geirriteerd dat ze eruit gaat omdat het een paar dagen geleden beter was geweest dan hadden ze er geen nwe voor terug hoeven verwachten
ze heeft gewoon geen idee, zal dr zwaar gaan tegen vallen als ze bij de bank naar binnen staptquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar leuke contractjes in t verschiet?? of zijn de huisjes daar zo goedkoop??
10.000 EURO?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom Nena steeds zegt dat ze hoopt dat ze gediskwalificeerd wordt?
Wat is het verschil behalve het feit dat ze dan meteen haar koffertje kan pakken?
Tsja, volgens mij beseft iedereen dat fysiek worden gewoon niet mag.... Natuurlijk heeft brian er geen last van etc, maar als ze dit accepteren dan mag Brian vanavond ook Huub een schop geven, en dat zou huub wel wat meer pijn kunnen doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Ecila111 het volgende:
DIT IS TOCH NIET TE GELOVEN!!!!! Wat gaat iedereen koud om met Nena's wil om te vertrekken.
24 uurquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom Nena steeds zegt dat ze hoopt dat ze gediskwalificeerd wordt?
Wat is het verschil behalve het feit dat ze dan meteen haar koffertje kan pakken?
Ik snap er ook helemaal niets van. Het valt me wel zwaar tegen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Ecila111 het volgende:
DIT IS TOCH NIET TE GELOVEN!!!!! Wat gaat iedereen koud om met Nena's wil om te vertrekken.
Dan kan ze meteen vertrekken en anders morgen pas.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat zal niet zoveel met Bart z'n irritatie te maken hebben lijkt mequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan had het de papa van Nena geen 10.000 euro gekost. Nu wel.
Nee hoor, bij diskwalificatie ben je die 10.000 natuurlijk ook kwijt.... anders gooide iedereen een handdoek over de camera.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:00 schreef Ecila111 het volgende:
10.000 EURO?
Tuurlijk wel. Bart denk ook echt wel aan anderen hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat zal niet zoveel met Bart z'n irritatie te maken hebben lijkt me
Heeft dus niets met geld te maken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan kan ze meteen vertrekken en anders morgen pas.
Mwah..... of nog 1 laatste aai over zijn ballen....... en dan keihard dr nagels erinquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop wel dat ze geen afscheid van Brian neemt, gewoon een vuile blik en dan klootzak zeggen ofzo.
daarstraks tijdens het tattoeeren praatten illona, sylvia en huub al op haar in maar toen was ze al zeker. ze moet nog huilen, net als illonaquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef schizolientje het volgende:
Ik snap ook helemaal niets meer van de groep, niemand, maar dan ook niemand doet ook maar een poging om haar om te praten. Huub wees er op dat ze nu wist waar haar vrienden zaten, maar waar is hij nu in het hele verhaal?
Verscholen achter z'n tatoe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef schizolientje het volgende:
Ik snap ook helemaal niets meer van de groep, niemand, maar dan ook niemand doet ook maar een poging om haar om te praten. Huub wees er op dat ze nu wist waar haar vrienden zaten, maar waar is hij nu in het hele verhaal?
En als ze snel weg wil kan ze altijd nog de camera's af gaan dekken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heeft dus niets met geld te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |