Welkequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:21 schreef Wouser het volgende:
Moeten die 2 smilies niet wegJeee voor deeltje 2 trouwens
Dat is nou fvivifquote:
En Laura.quote:
Iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef lauwert het volgende:
Wat is Laura toch weer een originele naam
Nie zo klotenquote:
Hij kan niet andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef Bravebart het volgende:
Waar is de meester als je hem nodig hebt
Een n00bquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:56 schreef nijnja het volgende:
ja, maar WAT is ervoor in de plaats gekomen
Ben je goed met PSquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef lauwert het volgende:
[..]
Dat is gemeen..
Ga je spijt van krijgen![]()
Wat heeft playstation drmee te makenquote:
Meen je dat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:09 schreef nijnja het volgende:
Wat heeft playstation drmee te maken
sorry![]()
Idd.quote:
nope meende ik nietquote:
Mag ik er 1 lenenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:12 schreef Wouser het volgende:
*Pakt Harry Potter and the Philosopher's Stone uit de tas en begint alle boeken nog maar eens te lezen tot 21-07-2007![]()
*
Thnxquote:
Wist ik bijna zeker, maar niet zeker dus vulde ik het nog ff niet inquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Elvanera het volgende:
(MrNGm heet Gerdriaan!)
Kan je allemaal gruwelijke dingen met maddoxx doenquote:
Hmmz ga ik toch maar eens leren dan ..quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je allemaal gruwelijke dingen met maddoxx doen![]()
Halloquote:
ik zit liever op school dan op stage.quote:
Omdat renesite eerder wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zit liever op school dan op stage.
en wrom zit Fviv niet naast mij ?
maar hij is verkouden!! daar wil ik niet naastquote:
Ga je ergens anders zittenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar hij is verkouden!! daar wil ik niet naast
Laura Laura Laura?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:43 schreef Elvanera het volgende:
Volgens mij klopt ie niet helemaal, op plattegrond stata dat Laura en Laura naast er elkaar zitten maar bij de fotootjes zit Laura naast een gozert.
Ja, dat is een maddoxx actiequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:43 schreef Elvanera het volgende:
Volgens mij klopt ie niet helemaal, op plattegrond stata dat Laura en Laura naast er elkaar zitten maar bij de fotootjes zit Laura naast een gozert.
Maddox was dom besig, en heeft laura weggeflikkerd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:43 schreef Elvanera het volgende:
Omdatquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef Blaxje het volgende:
Dat is Maddox. Maddox is een nerd. En hij mag niet eens in onze klas, want hij kan beter wieberen naar een ICT opleiding.
Nouquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar hij is verkouden!! daar wil ik niet naast
Nou en, jij bent ook een nerdquote:
ik wist hetquote:
Ik skip hem.quote:
jij bent verkouden Min 2 meter afstandquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ikzit naast je
ik
kan afkijken
Laten we vet kicken te lauw gaan wietroken voor het raamquote:
Mag ik dan de rooksignalen doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten we vet kicken te lauw gaan wietroken voor het raam
Lijkt me chill.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mag ik dan de rooksignalen doen?
Beter maar niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten we vet kicken te lauw gaan wietroken voor het raam
mij ookquote:
Als ik thuis kom straks ga ik je wel even overtreffen met je zogenaamde wiskundequote:
"Bradley Hand ITC" ofzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:39 schreef Wouser het volgende:
[..]
Als ik thuis kom straks ga ik je wel even overtreffen met je zogenaamde wiskundeBtw welk lettertype is dat dat je op het bord heb gekalkt?
Ja he! wij willen rap en hip-hopquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Moet die paupermuziek echt in de klas?
Hahahahah, d'r staat geeneens een opgave bij, alleen wat wijsneuzerij over driehoekjesquote:
Nee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:06 schreef DiaperJuice het volgende:
[..]
Ja he! wij willen rap en hip-hop
ik ben in de warquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:43 schreef Elvanera het volgende:
Edit: Oh Laura zat er welMaddoxX gooit roet in het eten!
Ja, chille muziek is altijd goed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Moet die paupermuziek echt in de klas?
De jouwe wel, maar Ophidianquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dacht dat je mijn muziekjes wel hip vond
* MaddoxX ramt Borkydude met de klapstoelenquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De jouwe wel, maar Ophidian.
Hoe lekker kortzichtigquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:33 schreef DiaperJuice het volgende:
Alle muziek behalve de muziek die ik luister is poep
Hmpfquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:46 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Jasper pwn3d!!!!!!!!1!1!!1!1 de bierTjUH!!!111!!!!!!!
Ik ben ook een Jasper dus dat bier verdwijnt ook bij mij in mijn lichaam =)quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:46 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Jasper pwnt de bierTjUH!!!111!!!!!!!![]()
maar ik deel heul nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:52 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ik ben ook een Jasper dus dat bier verdwijnt ook bij mij in mijn lichaam =)
Maddoxx wordt eruit gestuurdquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:28 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
* MaddoxX ramt Borkydude met de klapstoelendie in het lokaal staan inelkaar.
Wat jij wilquote:
Natuurlijk, zet jezelf maar ergens neer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:23 schreef seekfaM het volgende:
mag ik ook in het klasje plaats nemen?
Welke?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef mstr het volgende:
Ik wil op meerdere plekken zitten.
Ook naast Laura![]()
Hoi terugquote:
Pleur je gewoon ergens neer manquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef mstr het volgende:
Ik wil op meerdere plekken zitten.
Ook naast Laura![]()
Hehe, die 2,4, dat is wel heel erg laagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:19 schreef duncannn het volgende:
http://www.keizerkarelcol(...)adbestand.php?id=958 . 6,8 voor m'n bio PW![]()
LOL zo'n gozer heet turk van zn achternaamquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:19 schreef duncannn het volgende:
http://www.keizerkarelcol(...)adbestand.php?id=958 . 6,8 voor m'n bio PW![]()
en die met de 2,6 een 0,6 wat eigenlijk niet kanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:37 schreef duncannn het volgende:
Nou het PW was zo slecht gemaakt omdat we 45 mins hadden voor een pw die ongeveer 1 uur en 10 mins duurde, heeft de leraar der 2 punten bij gedaan, dus eigelijk zou ik een 4,8 hebbe
ik heb geen spaansquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:17 schreef liiszle het volgende:
ik had een 8.7 voor spaaans, en julllieeeee?
een 4,4 voor duitsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:17 schreef liiszle het volgende:
ik had een 8.7 voor spaaans, en julllieeeee?
8 voor EHBO, 8,5 voor activiteit voor achterstandsleerling in elkaar zetten + uitvoerenquote:
Noobsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:37 schreef duncannn het volgende:
Nou het PW was zo slecht gemaakt omdat we 45 mins hadden voor een pw die ongeveer 1 uur en 10 mins duurde, heeft de leraar der 2 punten bij gedaan, dus eigelijk zou ik een 4,8 hebbe
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:36 schreef liiszle het volgende:
ik spijbel een paar uurtjes, even bijslapen
lust ik niet, en ik ging slapenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
* Borkydude spijbelt ook en gaat met Lisanne naar de supermarkt frikadelbroodjes halen
GRR!! fuck offfffffquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:05 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je bent nog steeds wakker
* Borkydude plakt briefje op Lisanne's rug...
Hierdoor ga je gepest worden...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:07 schreef K-mail het volgende:
PLOING: Hier volgt een mededeling. A.s. maandag is er een masterclass Flamberen, en een workshop over koken met alcohol, geleid door onze waarde leerling K-mail. Komt allen! PLOING
Voor wiskunde hoef je geen laag cijfer te halen, debiel, als jij netjes je opgaafjes maaktquote:
3 Dagen welteverstaan...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:04 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Voor wiskunde hoef je geen laag cijfer te halen, debiel, als jij netjes je opgaafjes maakt
Heb het woord weekend nog niet voorbij horen komen trouwens
WEEKEND~!
M'n ouders gaan skiën, want had geen zin om (in m'n eentje) mee te gaan in krokus, ze gaan nu en heb een week weekendquote:
Chris?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
MORGEN SCHEIKUNDE SO!!!EINZWEIDREI HET TELT 99% MEE VOOR JE EINDEXAMEN!!!
Feestuuuuuhquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:09 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
M'n ouders gaan skiën, want had geen zin om (in m'n eentje) mee te gaan in krokus, ze gaan nu en heb een week weekend![]()
De laatst geposte, van seekfaM dusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:14 schreef Afzuigkap het volgende:
Welke is nou de nieuwe? Ik wil er ook bij iig.
Kom naast mij zittenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:14 schreef Afzuigkap het volgende:
Welke is nou de nieuwe? Ik wil er ook bij iig.
Ga eens gymenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben wel de binkactiefste van de klas hierzo...
Is goed, kan je me dan even toevoegen.. mijn computer is vet langzaamquote:
Is goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:22 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Is goed, kan je me dan even toevoegen.. mijn computer is vet langzaam![]()
Voor foto: fotoboek, link in onderschrift![]()
Dagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:05 schreef liiszle het volgende:
goedemorgen mede studenten
Optiefen, 't is weekendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de les begint vandaag met een stukje Nederlands!
Wie begint?
wat liefquote:
*schrapt les*quote:
Zet jezelf er even in danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:51 schreef saaw het volgende:
ik wil ook! naast D_A!
Ach mijn wipneus(!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
wat liefhoe isst met de gezondheid?
dan issie vol?quote:
we doen niet anders.... tochquote:
ik ben heel aardigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:18 schreef mash_ het volgende:
[afbeelding]
ik ga naast lauwert zitten![]()
en die links van me ken ik niet maar die is vast wel aardig
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:25 schreef booo het volgende:
[..]
Dan zet Bart mensen uit de klas.
Of we pesten ze weg.
Met de bril is Wouserquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef liiszle het volgende:
wie zijn die 2 naast wie de plek vrij is eiglejk
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:49 schreef Elvanera het volgende:
* Elvanera kladdert wat (Nerd!) op een briefje en gooit die naar Wouser
Dat zijn die zoemende beestjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef liiszle het volgende:
Doe eens niet in zo'n kutkwaliteit.quote:
dan heb ik 2 opties, Of negereren, of Slaan!quote:
quote:
Psst, hij zit er bij (maar ik denk dat slaan een goed effect geeft, vervolgens negeren!)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan heb ik 2 opties, Of negereren, of Slaan!
boeiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Psst, hij zit er bij (maar ik denk dat slaan een goed effect geeft, vervolgens negeren!)
Eigenlijk ook niet he?quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan heb ik 2 opties, Of negereren, of Slaan!
quote:
WTF is je probleemquote:
ik lust geen fantaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet he?
Maare, wil je met mij een fanta gaan drinken in de kantine?
Oh, moet ik ff een euro bijstorten op mijn schoolpasje. Maar okayquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik lust geen fantaMaaar ik heb wel zin in dubbeldrank, dus ik ag mee
Ga je met mij mee naar de kroeg?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik lust geen fantaMaaar ik heb wel zin in dubbeldrank, dus ik ag mee
Flikker op hondekopquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ga je met mij mee naar de kroeg?.
quote:
Ja, inderdaad! Step right up! Ik moet er langsquote:
heb je dat voor me over?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, moet ik ff een euro bijstorten op mijn schoolpasje. Maar okay![]()
nouwjaquote:
quote:
ja zo gaat dat op school iddquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Tuulk heb ik wel een eurootje voor je over. Moet ik wel eerst ff van iemand 'lenen' en niet terugbetalen
Daarom is mijn excuus altijd, om niet als een sloeber afgescheept te worden.quote:
heeel goed, ben trots op jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom is mijn excuus altijd, om niet als een sloeber afgescheept te worden.
"Kijk! *laat zijn briefgeld zien![]()
![]()
![]()
* ik heb alleen papiergeld"
Muntgeld bewaar ik in mijn broek
Kusquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
heeel goed, ben trots op je
lisje gaat uit eten kus
Heb ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Doe eens niet in zo'n kutkwaliteit.
niksquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF is je probleemtenminste iemand die nog hoi zegt
![]()
Doe niet zo vervelend! Hij is slim! (Hij maakt immers mijn huiswerk)quote:
dat ben was ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef liiszle het volgende:
Whoeehoeee mash_ naast mijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:18 schreef mash_ het volgende:
[afbeelding]
ik ga naast lauwert zitten![]()
en die links van me ken ik niet maar die is vast wel aardig
Welkde dombo heeft dat gedaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:01 schreef nijnja het volgende:
WIE HEEFT MIJ BEWERKT![]()
*en het ook zo gelaten
quote:
quote:
Loool zie het nuquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:01 schreef nijnja het volgende:
WIE HEEFT MIJ BEWERKT![]()
*en het ook zo gelaten
Wel voor 200 euro he moet je wel even bij zeggenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe niet zo vervelend! Hij is slim! (Hij maakt immers mijn huiswerk)
SC-topic is een topic verder.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:48 schreef liiszle het volgende:
hay liefjes
ja dus, mn klasgenootjes zijn ook liefquote:
jaaaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef lauwert het volgende:
[..]
Whoeehoeee mash_ naast mij![]()
Zal ik een liedje voor je zingen ?
Ja heurquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:49 schreef Merel1808 het volgende:
Niemand wilt naast dat ene ventje zitten, das ook zielig!!![]()
Wouser heet hij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:49 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb een naam hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:49 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben mijn stem kwijtquote:Op zondag 4 februari 2007 11:32 schreef liiszle het volgende:
hebben jullie geleerd voor mondeling engels morgen?
Hij is vrij pittig welquote:Op zondag 4 februari 2007 11:32 schreef liiszle het volgende:
Moeilijk zegquote:Op zondag 4 februari 2007 11:32 schreef liiszle het volgende:
mag ik bijles?quote:
dat kan wel even wachtenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jij moet kado kopen joh.. voor je valentijn
Ik zou vrij zijn, maar omdat ik nog niet helemaal klaar ben met opdrachten moet ik nog een weekje (2 dagen) doorquote:
ik moet nog 76 dagenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zou vrij zijn, maar omdat ik nog niet helemaal klaar ben met opdrachten moet ik nog een weekje (2 dagen) door
Maandag en Donderdag
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbquote:
Ik nog tot eind ... dit schooljaar, ik heb het hele jaar door stage, op de woensdag na, halfjaar hier, half jaar daar, met een tussenweek, tussenweek zou ik vrij zijn maar moet ik dus nog ff langs stage 2 dagenquote:
hayquote:
aha ja ik ook tot zomervakantie.. 20weken.. vrijdag vrijquote:Op zondag 4 februari 2007 12:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik nog tot eind ... dit schooljaar, ik heb het hele jaar door stage, op de woensdag na, halfjaar hier, half jaar daar, met een tussenweek, tussenweek zou ik vrij zijn maar moet ik dus nog ff langs stage 2 dagen![]()
Ach ja, ik moet gewoon even leren plannen, daar ging het mis, ik kreeg vanaf september tot begin deze maand voor de opdrachten, 6 opdrachten, ik ben na de kerstvakantie begonnen, dus als ik gewoon gelijk as begonnen zat ik nergens mee, leerpuntquote:Op zondag 4 februari 2007 12:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
aha ja ik ook tot zomervakantie.. 20weken.. vrijdag vrij
echt he.. maar ik ga zo werken,.. word het hier vast gezelligquote:Op zondag 4 februari 2007 12:50 schreef liiszle het volgende:
jeetje wat een saaiheid hiero.
och ik ben zo ook weg .. dus dan zullen idd de mensen wel komenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
echt he.. maar ik ga zo werken,.. word het hier vast gezellig
werksequote:
Vang... ah shit, op je broek...quote:Op zondag 4 februari 2007 19:18 schreef Wouser het volgende:
Wie oh wie paast er eens een biertje door
Niet zo janken, maak alleen je broek eens schoon.quote:
krijg -engeziektes-quote:
*veegt broek schoonquote:Op zondag 4 februari 2007 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet zo janken, maak alleen je broek eens schoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |