Dat is de vraagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:39 schreef Wouser het volgende:
[..]
[..]![]()
Wie oh Wie overtreft het schoolbord met 3x
Dat komt door dat paint schat!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:33 schreef Wouser het volgende:
[..]
Whoaw niet opslaan als .gif aub maar gewoon als .png anders gaat de kwaliteit zo verloren en zien we straks alleen maar nog grote pixels die dan hoofden moeten voorstellen
Koffie gevondenquote:
Waarom kent Borkydude dan niet de schrijfletters?quote:
Niet als jij in paint het plaatje gewoon opslaat als .png gaat er geen kwaliteit verloren echter wel als je het opslaat als .jpg & .gifquote:
Borky prefereert blokletters.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom kent Borkydude dan niet de schrijfletters?![]()
Hou het gewoon .JPG, geen gezeur, kwaliteit is prima.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:43 schreef Wouser het volgende:
[..]
Niet als jij in paint het plaatje gewoon opslaat als .png gaat er geen kwaliteit verloren echter wel als je het opslaat als .jpg & .gif
Sorryquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:43 schreef Wouser het volgende:
[..]
Niet als jij in paint het plaatje gewoon opslaat als .png gaat er geen kwaliteit verloren echter wel als je het opslaat als .jpg & .gif
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:39 schreef Wouser het volgende:
[..]
[..]![]()
Wie oh Wie overtreft het schoolbord met 3x
WAT NOU JIJ!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:43 schreef Wouser het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:47 schreef Elvanera het volgende:
[..]
WAT NOU JIJ!
Ik doe hip met photoshop!
Die opgaves?quote:
Auwquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef Borkydude het volgende:
* Borkydude slaat Wouser's bril van zijn neus...
Meester Heerser Léon Nijnja slaat Borkydude van zn stoel met de aanwijsstokquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef Borkydude het volgende:
* Borkydude slaat Wouser's bril van zijn neus...
* Borkydude 's matties Blaxje en Wessel bespringen Leonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heerser leon slaat Borkydude van zn stoel met de aanwijsstok![]()
* nijnja ontspringt de dans (quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
* Borkydude 's matties Blaxje en Wessel bespringen Leon
* Wouser kladdert wat (wat je zegt ben jezelfquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:49 schreef Elvanera het volgende:
* Elvanera kladdert wat (Nerd!) op een briefje en gooit die naar Wouser
wachtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kankert es op, niet steeds dat hele bord leegvegen
We hebben goede leraren gehad.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:02 schreef nijnja het volgende:
Wel opvallend dat iedereen recht schrijft
quote:
nee hoor.... ast aan mij ligt nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:04 schreef Wouser het volgende:
Gaan wij btw ook zo'n leuke klas wordennee toch hoop ik?
Zet jezelf er nou maar inquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:08 schreef Bravebart het volgende:
Verdomme waarom kom je daar nu mee, terwijl ik net vorig jaar van school af ben gegaan
Doe ik morgen wel ff, ik ga nu eerst film afkijkenquote:
hallo! Ik had dr net een scheve hoor, maar die veegde Wouser uit!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:02 schreef nijnja het volgende:
Wel opvallend dat iedereen recht schrijft
Pardonquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
hallo! Ik had dr net een scheve hoor, maar die veegde Wouser uit!
* Elvanera verbrandt briefje van Wouser met Chris z'n aansteker
dat wist ik nietquote:
NEE, das zonde!!! doe het bier maarquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:16 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik heb blusspul hoor
* Elvanera wijst naar koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |