Hahahahah, d'r staat geeneens een opgave bij, alleen wat wijsneuzerij over driehoekjesquote:
Nee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:06 schreef DiaperJuice het volgende:
[..]
Ja he! wij willen rap en hip-hop
ik ben in de warquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:43 schreef Elvanera het volgende:
Volgens mij klopt ie niet helemaal, op plattegrond stata dat Laura en Laura naast er elkaar zitten maar bij de fotootjes zit Laura naast een gozert.
Edit: Oh Laura zat er welMaddoxX gooit roet in het eten!
Ja, chille muziek is altijd goed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Moet die paupermuziek echt in de klas?
De jouwe wel, maar Ophidianquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dacht dat je mijn muziekjes wel hip vond
* MaddoxX ramt Borkydude met de klapstoelenquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De jouwe wel, maar Ophidian.
Hoe lekker kortzichtigquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:33 schreef DiaperJuice het volgende:
Alle muziek behalve de muziek die ik luister is poep
Hmpfquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:46 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Jasper pwn3d!!!!!!!!1!1!!1!1 de bierTjUH!!!111!!!!!!!
Ik ben ook een Jasper dus dat bier verdwijnt ook bij mij in mijn lichaam =)quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:46 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Jasper pwnt de bierTjUH!!!111!!!!!!!![]()
maar ik deel heul nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:52 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ik ben ook een Jasper dus dat bier verdwijnt ook bij mij in mijn lichaam =)
Maddoxx wordt eruit gestuurdquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:28 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
* MaddoxX ramt Borkydude met de klapstoelendie in het lokaal staan inelkaar.
Wat jij wilquote:
Natuurlijk, zet jezelf maar ergens neer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:23 schreef seekfaM het volgende:
mag ik ook in het klasje plaats nemen?
Welke?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef mstr het volgende:
Ik wil op meerdere plekken zitten.
Ook naast Laura![]()
Hoi terugquote:
Pleur je gewoon ergens neer manquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef mstr het volgende:
Ik wil op meerdere plekken zitten.
Ook naast Laura![]()
Hehe, die 2,4, dat is wel heel erg laagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:19 schreef duncannn het volgende:
http://www.keizerkarelcol(...)adbestand.php?id=958 . 6,8 voor m'n bio PW![]()
LOL zo'n gozer heet turk van zn achternaamquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:19 schreef duncannn het volgende:
http://www.keizerkarelcol(...)adbestand.php?id=958 . 6,8 voor m'n bio PW![]()
en die met de 2,6 een 0,6 wat eigenlijk niet kanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:37 schreef duncannn het volgende:
Nou het PW was zo slecht gemaakt omdat we 45 mins hadden voor een pw die ongeveer 1 uur en 10 mins duurde, heeft de leraar der 2 punten bij gedaan, dus eigelijk zou ik een 4,8 hebbe
ik heb geen spaansquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:17 schreef liiszle het volgende:
ik had een 8.7 voor spaaans, en julllieeeee?
een 4,4 voor duitsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:17 schreef liiszle het volgende:
ik had een 8.7 voor spaaans, en julllieeeee?
8 voor EHBO, 8,5 voor activiteit voor achterstandsleerling in elkaar zetten + uitvoerenquote:
Noobsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:37 schreef duncannn het volgende:
Nou het PW was zo slecht gemaakt omdat we 45 mins hadden voor een pw die ongeveer 1 uur en 10 mins duurde, heeft de leraar der 2 punten bij gedaan, dus eigelijk zou ik een 4,8 hebbe
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:36 schreef liiszle het volgende:
ik spijbel een paar uurtjes, even bijslapen
lust ik niet, en ik ging slapenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
* Borkydude spijbelt ook en gaat met Lisanne naar de supermarkt frikadelbroodjes halen
GRR!! fuck offfffffquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:05 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je bent nog steeds wakker
* Borkydude plakt briefje op Lisanne's rug...
Hierdoor ga je gepest worden...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:07 schreef K-mail het volgende:
PLOING: Hier volgt een mededeling. A.s. maandag is er een masterclass Flamberen, en een workshop over koken met alcohol, geleid door onze waarde leerling K-mail. Komt allen! PLOING
Voor wiskunde hoef je geen laag cijfer te halen, debiel, als jij netjes je opgaafjes maaktquote:
3 Dagen welteverstaan...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:04 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Voor wiskunde hoef je geen laag cijfer te halen, debiel, als jij netjes je opgaafjes maakt
Heb het woord weekend nog niet voorbij horen komen trouwens
WEEKEND~!
M'n ouders gaan skiën, want had geen zin om (in m'n eentje) mee te gaan in krokus, ze gaan nu en heb een week weekendquote:
Chris?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
MORGEN SCHEIKUNDE SO!!!EINZWEIDREI HET TELT 99% MEE VOOR JE EINDEXAMEN!!!
Feestuuuuuhquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:09 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
M'n ouders gaan skiën, want had geen zin om (in m'n eentje) mee te gaan in krokus, ze gaan nu en heb een week weekend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |