Natuurlijk, zet jezelf maar ergens neer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:23 schreef seekfaM het volgende:
mag ik ook in het klasje plaats nemen?
Welke?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef mstr het volgende:
Ik wil op meerdere plekken zitten.
Ook naast Laura![]()
Hoi terugquote:
Pleur je gewoon ergens neer manquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef mstr het volgende:
Ik wil op meerdere plekken zitten.
Ook naast Laura![]()
Hehe, die 2,4, dat is wel heel erg laagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:19 schreef duncannn het volgende:
http://www.keizerkarelcol(...)adbestand.php?id=958 . 6,8 voor m'n bio PW![]()
LOL zo'n gozer heet turk van zn achternaamquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:19 schreef duncannn het volgende:
http://www.keizerkarelcol(...)adbestand.php?id=958 . 6,8 voor m'n bio PW![]()
en die met de 2,6 een 0,6 wat eigenlijk niet kanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:37 schreef duncannn het volgende:
Nou het PW was zo slecht gemaakt omdat we 45 mins hadden voor een pw die ongeveer 1 uur en 10 mins duurde, heeft de leraar der 2 punten bij gedaan, dus eigelijk zou ik een 4,8 hebbe
ik heb geen spaansquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:17 schreef liiszle het volgende:
ik had een 8.7 voor spaaans, en julllieeeee?
een 4,4 voor duitsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:17 schreef liiszle het volgende:
ik had een 8.7 voor spaaans, en julllieeeee?
8 voor EHBO, 8,5 voor activiteit voor achterstandsleerling in elkaar zetten + uitvoerenquote:
Noobsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:37 schreef duncannn het volgende:
Nou het PW was zo slecht gemaakt omdat we 45 mins hadden voor een pw die ongeveer 1 uur en 10 mins duurde, heeft de leraar der 2 punten bij gedaan, dus eigelijk zou ik een 4,8 hebbe
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:36 schreef liiszle het volgende:
ik spijbel een paar uurtjes, even bijslapen
lust ik niet, en ik ging slapenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
* Borkydude spijbelt ook en gaat met Lisanne naar de supermarkt frikadelbroodjes halen
GRR!! fuck offfffffquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:05 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je bent nog steeds wakker
* Borkydude plakt briefje op Lisanne's rug...
Hierdoor ga je gepest worden...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:07 schreef K-mail het volgende:
PLOING: Hier volgt een mededeling. A.s. maandag is er een masterclass Flamberen, en een workshop over koken met alcohol, geleid door onze waarde leerling K-mail. Komt allen! PLOING
Voor wiskunde hoef je geen laag cijfer te halen, debiel, als jij netjes je opgaafjes maaktquote:
3 Dagen welteverstaan...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:04 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Voor wiskunde hoef je geen laag cijfer te halen, debiel, als jij netjes je opgaafjes maakt
Heb het woord weekend nog niet voorbij horen komen trouwens
WEEKEND~!
M'n ouders gaan skiën, want had geen zin om (in m'n eentje) mee te gaan in krokus, ze gaan nu en heb een week weekendquote:
Chris?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
MORGEN SCHEIKUNDE SO!!!EINZWEIDREI HET TELT 99% MEE VOOR JE EINDEXAMEN!!!
Feestuuuuuhquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:09 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
M'n ouders gaan skiën, want had geen zin om (in m'n eentje) mee te gaan in krokus, ze gaan nu en heb een week weekend![]()
De laatst geposte, van seekfaM dusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:14 schreef Afzuigkap het volgende:
Welke is nou de nieuwe? Ik wil er ook bij iig.
Kom naast mij zittenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:14 schreef Afzuigkap het volgende:
Welke is nou de nieuwe? Ik wil er ook bij iig.
Ga eens gymenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben wel de binkactiefste van de klas hierzo...
Is goed, kan je me dan even toevoegen.. mijn computer is vet langzaamquote:
Is goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:22 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Is goed, kan je me dan even toevoegen.. mijn computer is vet langzaam![]()
Voor foto: fotoboek, link in onderschrift![]()
Dagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:05 schreef liiszle het volgende:
goedemorgen mede studenten
Optiefen, 't is weekendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de les begint vandaag met een stukje Nederlands!
Wie begint?
wat liefquote:
*schrapt les*quote:
Zet jezelf er even in danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:51 schreef saaw het volgende:
ik wil ook! naast D_A!
Ach mijn wipneus(!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
wat liefhoe isst met de gezondheid?
dan issie vol?quote:
we doen niet anders.... tochquote:
ik ben heel aardigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:18 schreef mash_ het volgende:
[afbeelding]
ik ga naast lauwert zitten![]()
en die links van me ken ik niet maar die is vast wel aardig
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:25 schreef booo het volgende:
[..]
Dan zet Bart mensen uit de klas.
Of we pesten ze weg.
Met de bril is Wouserquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef liiszle het volgende:
wie zijn die 2 naast wie de plek vrij is eiglejk
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:49 schreef Elvanera het volgende:
* Elvanera kladdert wat (Nerd!) op een briefje en gooit die naar Wouser
Dat zijn die zoemende beestjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef liiszle het volgende:
wie zijn die 2 naast wie de plek vrij is eiglejk
Doe eens niet in zo'n kutkwaliteit.quote:
dan heb ik 2 opties, Of negereren, of Slaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |