Welkequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:21 schreef Wouser het volgende:
Moeten die 2 smilies niet wegJeee voor deeltje 2 trouwens
Dat is nou fvivifquote:
En Laura.quote:
Iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef lauwert het volgende:
Wat is Laura toch weer een originele naam
Nie zo klotenquote:
Hij kan niet andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef Bravebart het volgende:
Waar is de meester als je hem nodig hebt
Een n00bquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:56 schreef nijnja het volgende:
ja, maar WAT is ervoor in de plaats gekomen
Ben je goed met PSquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef lauwert het volgende:
[..]
Dat is gemeen..
Ga je spijt van krijgen![]()
Wat heeft playstation drmee te makenquote:
Meen je dat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:09 schreef nijnja het volgende:
Wat heeft playstation drmee te maken
sorry![]()
Idd.quote:
nope meende ik nietquote:
Mag ik er 1 lenenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:12 schreef Wouser het volgende:
*Pakt Harry Potter and the Philosopher's Stone uit de tas en begint alle boeken nog maar eens te lezen tot 21-07-2007![]()
*
Thnxquote:
Wist ik bijna zeker, maar niet zeker dus vulde ik het nog ff niet inquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Elvanera het volgende:
(MrNGm heet Gerdriaan!)
Kan je allemaal gruwelijke dingen met maddoxx doenquote:
Hmmz ga ik toch maar eens leren dan ..quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je allemaal gruwelijke dingen met maddoxx doen![]()
Halloquote:
ik zit liever op school dan op stage.quote:
Omdat renesite eerder wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zit liever op school dan op stage.
en wrom zit Fviv niet naast mij ?
maar hij is verkouden!! daar wil ik niet naastquote:
Ga je ergens anders zittenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar hij is verkouden!! daar wil ik niet naast
Laura Laura Laura?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:43 schreef Elvanera het volgende:
Volgens mij klopt ie niet helemaal, op plattegrond stata dat Laura en Laura naast er elkaar zitten maar bij de fotootjes zit Laura naast een gozert.
Ja, dat is een maddoxx actiequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:43 schreef Elvanera het volgende:
Volgens mij klopt ie niet helemaal, op plattegrond stata dat Laura en Laura naast er elkaar zitten maar bij de fotootjes zit Laura naast een gozert.
Maddox was dom besig, en heeft laura weggeflikkerd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:43 schreef Elvanera het volgende:
Omdatquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef Blaxje het volgende:
Dat is Maddox. Maddox is een nerd. En hij mag niet eens in onze klas, want hij kan beter wieberen naar een ICT opleiding.
Nouquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar hij is verkouden!! daar wil ik niet naast
Nou en, jij bent ook een nerdquote:
ik wist hetquote:
Ik skip hem.quote:
jij bent verkouden Min 2 meter afstandquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ikzit naast je
ik
kan afkijken
Laten we vet kicken te lauw gaan wietroken voor het raamquote:
Mag ik dan de rooksignalen doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten we vet kicken te lauw gaan wietroken voor het raam
Lijkt me chill.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mag ik dan de rooksignalen doen?
Beter maar niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten we vet kicken te lauw gaan wietroken voor het raam
mij ookquote:
Als ik thuis kom straks ga ik je wel even overtreffen met je zogenaamde wiskundequote:
"Bradley Hand ITC" ofzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:39 schreef Wouser het volgende:
[..]
Als ik thuis kom straks ga ik je wel even overtreffen met je zogenaamde wiskundeBtw welk lettertype is dat dat je op het bord heb gekalkt?
Ja he! wij willen rap en hip-hopquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Moet die paupermuziek echt in de klas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |