Ik ben mijn stem kwijtquote:Op zondag 4 februari 2007 11:32 schreef liiszle het volgende:
hebben jullie geleerd voor mondeling engels morgen?
Hij is vrij pittig welquote:Op zondag 4 februari 2007 11:32 schreef liiszle het volgende:
Moeilijk zegquote:Op zondag 4 februari 2007 11:32 schreef liiszle het volgende:
mag ik bijles?quote:
dat kan wel even wachtenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jij moet kado kopen joh.. voor je valentijn
Ik zou vrij zijn, maar omdat ik nog niet helemaal klaar ben met opdrachten moet ik nog een weekje (2 dagen) doorquote:
ik moet nog 76 dagenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zou vrij zijn, maar omdat ik nog niet helemaal klaar ben met opdrachten moet ik nog een weekje (2 dagen) door
Maandag en Donderdag
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbquote:
Ik nog tot eind ... dit schooljaar, ik heb het hele jaar door stage, op de woensdag na, halfjaar hier, half jaar daar, met een tussenweek, tussenweek zou ik vrij zijn maar moet ik dus nog ff langs stage 2 dagenquote:
hayquote:
aha ja ik ook tot zomervakantie.. 20weken.. vrijdag vrijquote:Op zondag 4 februari 2007 12:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik nog tot eind ... dit schooljaar, ik heb het hele jaar door stage, op de woensdag na, halfjaar hier, half jaar daar, met een tussenweek, tussenweek zou ik vrij zijn maar moet ik dus nog ff langs stage 2 dagen![]()
Ach ja, ik moet gewoon even leren plannen, daar ging het mis, ik kreeg vanaf september tot begin deze maand voor de opdrachten, 6 opdrachten, ik ben na de kerstvakantie begonnen, dus als ik gewoon gelijk as begonnen zat ik nergens mee, leerpuntquote:Op zondag 4 februari 2007 12:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
aha ja ik ook tot zomervakantie.. 20weken.. vrijdag vrij
echt he.. maar ik ga zo werken,.. word het hier vast gezelligquote:Op zondag 4 februari 2007 12:50 schreef liiszle het volgende:
jeetje wat een saaiheid hiero.
och ik ben zo ook weg .. dus dan zullen idd de mensen wel komenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
echt he.. maar ik ga zo werken,.. word het hier vast gezellig
werksequote:
Vang... ah shit, op je broek...quote:Op zondag 4 februari 2007 19:18 schreef Wouser het volgende:
Wie oh wie paast er eens een biertje door
Niet zo janken, maak alleen je broek eens schoon.quote:
krijg -engeziektes-quote:
*veegt broek schoonquote:Op zondag 4 februari 2007 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet zo janken, maak alleen je broek eens schoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |