Pff idd, kunnen we de club meteen FC Cervantes noemen (grapje hoor).quote:
Hij had ook vast niet verwacht dat Heracles een extra potje heeft voor "ster"spelers.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
'Knol ziet Heracles niet zitten'
Knol![]()
Beukeringquote:
Aldus Johny in een special op .org van een aantal jaar geleden.quote:Vraag:
Bemmel de Gekste,
Beste Johnnie
Hoezeer leeft de derby tegen NEK bij jou??
--------------------------------------------------------------------------------
Antwoord JVB:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik denk net zo als bij jou !! Nek Bah !!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:32 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Beukering![]()
![]()
[..]
Aldus Johny in een special op .org van een aantal jaar geleden.
Clubhoer![]()
Communistisch links?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef F.O.N.S. het volgende:
Hij is links en een Chinees
quote:
Na het gelezen te hebben las ik dat ie op weg was ja , dus hij wou idd , spelers moeten gewoon een voorbeeld nemen aan Vrevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Amoah bijna naar nek btw..
Komt onverwacht dit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Amoah bijna naar nek btw..
En dan staat ie er zondag niet eens inquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:57 schreef DeVinger het volgende:
Maar ik hoop dat Benson het wel gaat maken, aan de hand van Lazovic en de Mos kan hij best ver komen![]()
Heb je de wedstrijden na de winterstop ook gezien , of lees je in het buiteland de verslagen van de wedstrijd ? want tegen willem 2 vond ik hem ook niet echt de sterkste , tegen Heerenveen kan het nog een beetje met de klasse van Alves te maken hebben ( ga ik Knol ook nog verdedigenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:39 schreef Elvislives het volgende:
Wat vraagt Knol dan? Geloven we Streuer, die maandag zegt dat Espinoza niet komt, en dinsdag tekent ie? Iedere profvoetballer verdient niet wattie verdient, maar ik blijf erbij dat Knol nog steeds een heel goede speler is voor Vitesse. Zijn wedstrijd tegen Heerenveen daargelaten...
Benson is idd zo'n fragiel mennekequote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:42 schreef Klingon het volgende:
Goed dat Junker weer terug is. Niks ten nadele van Benson, maar je moet ook wat fysieke kracht voorin hebben. Ben ook blij dat Due kan spelen. Heb er vertrouwen in!
Meulens ipv Junker?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:20 schreef Elvislives het volgende:
Volgens Aadje komt er een verrassing uit het tweede zondag, het debuut van een linksback? Joey Snijders ipv van Lazovic in de spits?
Misschien op de bank ipv Hersiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:42 schreef methodmich het volgende:
Bram van Polen rechtsbuiten voor Hersi???
Het kan allemaal zomaar.
Esajas snap ik ook niet echt , netzoals dat ie tegen W2 speelde.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:53 schreef F.O.N.S. het volgende:
Waarom gvd geen Benson maar wel Esajas en Hersi?
Due verdient ook wel een plusje vind ik en verder klopt 't wel behalve dat ik Pryor niet zo geweldig vond. Verhaegh en Kaya vond ik ook niet echt meevallen trouwens...quote:Op zondag 4 februari 2007 16:15 schreef DeVinger het volgende:
++
- Sanonsi (damn he, wat een kenker goede pot speelde hij)
- VelthuizenDat wordt nog zwaar tubben voor De Mos
+
- Pryor, waarom gewisseld?![]()
- Sprockel as usual
-
- Junker: leuk die intikker, maar weer zo onnodig en oneffectief frivool allemaal, totaal niet op 1lijn met Lazo (Benson)
- Knol: de tweede helft dan, weer overal mistasten, en die vrije trap van Barreto die Pietje redt was zijn schuld. Hij ging uit van buitenspel voor weet ik veel wie, maar Romano kwam in zijn rug gewoon aanlopen. Opletten Ruud![]()
--
- Janssen: leuk zo'n cultheld, maar dit gaat alle grenzen te boven. Wat een butt-voetballer de laatste weken![]()
En afgaan op een artikel wat allang achterhaald is door Vitesse zelf, op eigen websitequote:Op zondag 4 februari 2007 18:30 schreef Klingon het volgende:
De spandoeken van NEC: "Vitesse, de nummer 1 van Gelderland qua schulden"... en dan zelf een categorie lager zitten![]()
Hij maakt gewoon dankbaar gebruik van een Belgische scheids die hem niet kent en telkens denkt dat er een gruwelijke aanslag op hem gepleegt wordt.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:49 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind Lazovic een prima spits maar soms laat ie zich toch echt iets te overdreven vallen. ook als er weinig aan de hand is. Er werd vandaag teveel door het middenveld gevoetbald waar het gewoon veel te druk was.
Voorgaande jaren deden ze hem in de rust altijd stukkie open zodat de rook eruit kon er er verse lucht naar binnen kon?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef Klingon het volgende:
Schijnt iets van tienduizend euro te kosten om dat dak open of weer dicht te doen. Dat speelt dus wel mee, daar heeft VD Kraan wel eens wat over gezegd. Gister zat 'ie natuurlijk dicht voor dat afgelaste concert.
Oh, een klein stukje. Ja, dat hebben ze tegen Ajax ook nog gedaan. Maar had verder geen last van rook ofzo. Maar ja, hoe dan ook... dat dak moet gewoon open, het was fucking mooi voetbalweer.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Voorgaande jaren deden ze hem in de rust altijd stukkie open zodat de rook eruit kon er er verse lucht naar binnen kon?
¿¡¡¿¡¤10,000!?!!?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef Klingon het volgende:
Schijnt iets van tienduizend euro te kosten om dat dak open of weer dicht te doen. Dat speelt dus wel mee, daar heeft VD Kraan wel eens wat over gezegd. Gister zat 'ie natuurlijk dicht voor dat afgelaste concert.
Stond een tijd geleden een keer op vitesse.org, uitspraak van VD Kraan. Energiekosten enzo.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:09 schreef Smeich het volgende:
¿¡¡¿¡¤10,000!?!!?
Na dat vuurwerk bleef ook al die rook hangen, deden ze het dak een meter of twee open en was het zo weg.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef DeVinger het volgende:
Tegen Ajax niet gezien trouwens :
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef Elvislives het volgende:
Volgens mij wilden de spelers dat ook hoor, Theo onder andere voelde zich het beste in een rokerig sfeertje. Dat geloof ik direct!
Vond 'm niet eens zo slecht. Had een paar aardige acties, corners en een goede volley... maar ook snel een gele kaart te pakken (na 10 min. ofzo) en dan speelt het wel in je achterhoofd dat je moet oppassen.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]. Theo liep er vandaag inderdaad bij alsof ie een dikke joint had zitten smoken
.
Ik las anders laatst dat ze na het vuurwerk met Ajax het dak júist niet open deden, omdat de koude lucht dan ineens binnenstroomt (koude lucht daalt, jaja!), en al die rook naar beneden zou slaan zodat er op het veld niks te zien zou zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Klingon het volgende:
[..]
Stond een tijd geleden een keer op vitesse.org, uitspraak van VD Kraan. Energiekosten enzo.
[..]
Na dat vuurwerk bleef ook al die rook hangen, deden ze het dak een meter of twee open en was het zo weg.
Van vitesse.nl:quote:Vitesse schorst Sansoni
ARNHEM (ANP) - Vitesse heeft Sebastien Sansoni maandag disciplinair
geschorst. De clubleiding besloot na overleg met de technische staf
dat de verdediger twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk,
vanaf de zijkant moet toekijken. Ook kreeg Sansoni de maximale
geldboete opgelegd.
De Fransman beet zondag in de derby tegen NEC Roy Beerens in
zijn neus. Scheidsrechter Paul Allaerts ontging het voorval.
quote:CLUBLEIDING SCHORST SEBASTIEN SANSONI
Vitesse heeft Sebastien Sansoni vandaag disciplinair geschorst voor zijn "happende" beweging richting NEC-speler Roy Beerens. De verdediger/middenvelder moet twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, vanaf de zijlijn toekijken en ontvangt daarnaast de maximale geldboete. Dit besloot de clubleiding maandagmiddag in overleg met de technische staf.
Het feit dat de speler spijt betuigde, heeft meegespeeld in de besluitvorming van de leiding. Paul van der Kraan: "Het gedrag van Sebastien is onaanvaardbaar. Dit hoort niet op een voetbalveld thuis en dit past zeker niet bij een club als Vitesse. Gelukkig ziet de speler dit zelf ook in en heeft hij enorm spijt van zijn actie."
Sebastien Sansoni zei het volgende over de disciplinaire maatregel van de club: "Ik begrijp dat de clubleiding zich genoodzaakt voelt mij te straffen. Hoewel het nooit mijn intentie was Beerens te verwonden, ziet het er heel kwalijk uit. Ik mag natuurlijk nooit zo'n beweging maken, ook niet om hem slechts af te schrikken, zoals mijn bedoeling was. Het spijt me vreselijk dat ik hierdoor club, medespelers en supporters in diskrediet heb gebracht. Ik ben erg geschrokken van mijn gedrag en zal zoiets nooit meer doen."
Ik gok van welquote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hehe, kijken of de KNVB dan nog zo kinderachtig is om nog meer te gaan schorsen.
YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI!!!!!!!!!!!!!quote:VITESSE HAALT CHINEES TALENT
Vitesse heeft de 19-jarige aanvaller Yu Hai gecontracteerd.
De speler van het Chinees Olympisch elftal heeft voor 2,5 jaar getekend en meldt zich in de loop van februari in Arnhem. Hij is op dit moment op trainingsstage met het Olympisch elftal.
De komst van Yu Hai is mogelijk gemaakt door een buitenlandse investeerder. De aanvaller komt van Xian International Football Club.
Ik krijg dr honger van, zo´n naam...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:37 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI!!!!!!!!!!!!!
Lijkt me een redelijke schorsing.quote:- De openbaar aanklager van de KNVB heeft Sebastien Sansoni een schikkingsvoorstel van vijf wedstrijden voorgelegd. De Franse voetballer van Vitesse krijgt de schorsing omdat hij zondag in het duel met NEC Roy Beerens in zijn neus beet.
De scheidsrechter ontging het voorval, maar de aanklager stelde een onderzoek in.
Sansoni heeft tot woensdagochtend elf uur de tijd om op het voorstel te reageren. Vitesse schorste de speler na het incident zelf al voor twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk.
quote:Civard Sprockel bij oranje!
06-02-2007 Vitesse.nl
Civard Sprockel is per direct opgeroepen voor de oefeninterland van het Nederlands elftal.
De verdediger dankt zijn uitverkiezing aan zijn goede spel bij Vitesse en daarnaast de blessures bij een aantal internationals. Het elftal van Marco van Basten speelt woensdagavond tegen Rusland.
quote:Sprockel, melden bij de bondscoach
Bondscoach Marco van Basten heeft Civard Sprockel van Vitesse opgeroepen voor de oefeninterland tegen Rusland. De speler is echter nog niet opgespoord.
De website van de Arnhemse club meldt desondanks dat Sprockel door de vele blessures bij Oranje een kans krijgt in de selectie van Van Basten.
Een vertegenwoordiger van de KNVB belde dinsdag naar Arnhem voor het nummer van Sprockel. Wat de club ook probeerde, de verdediger bleek onvindbaar. Inmiddels heeft Vitesse zijn moeder gesproken, is er iemand bij hem langs geweest, was er contact met zijn broer en ging er een belletje naar alle spelers van Vitesse. Sprockel is echter nergens te bekennen.
Werd ie net wakker? Zeker les gehad van Theo, die was ook kwijtquote:
Hij klonk ook echt droog op Tienquote:Civard Sprockel is eindelijk boven water. De verdediger van Vitesse werd eerder op de avond door bondscoach Marco van Basten toegevoegd aan de selectie van het Nederlands elftal, maar was urenlang spoorloos. "Ik had mijn telefoon uit staan, maar ik zie nu dat ik dertig gemiste oproepen heb. Misschien moet ik de bondscoach maar even terugbellen", zegt hij droogjes tegen tv-zender Tien.
Na enkele uren kreeg Sprockel in de gaten wat er aan de hand was. "Ik was een middagje met vrienden en had mijn telefoon uit staan. Achteraf niet zo slim, haha", lacht hij. Sprockel zal zich nu zo snel mogelijk in Amsterdam melden, waar hij Jan Kromkamp vervangt.
quote:"Ik was lekker wat drinken met wat vrienden heel de dag en lette totaal niet op mijn telefoon. Ik ben wel ontzettend blij met mijn verkiezing maar had het absoluut niet verwacht. En ik had het uiteraard liever eerder willen horen en op een andere manier, maar oké, ik ben wel ontzettend blij."
Net als Ailtonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Werd ie net wakker? Zeker les gehad van Theo, die was ook kwijt(paardrijden
)
Er worden veels te veel combi's opgelegdquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:23 schreef DarkShine het volgende:
Jammer dat wij verplichte buscombi hebben gekregen.
Zal er niet bijzijn behalve als ik kaarten voor thuisvak krijg.
Als het goed is kunnen we het Zaterdag zienquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:15 schreef WebForce het volgende:
Sansoni 5 wedstrijden, sja... Ben benieuwd naar die nieuwe!
Vitesse-Roda gebeurt jaarlijks wel iets (kleins) dusja...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Er worden veels te veel combi's opgelegd, mischien als die voetbalwet er is dan het een stuk minder wordt.
[..]
Als het goed is kunnen we het Zaterdag zien![]()
en voor DeVinger :quote:Vitesse met aanvallend middenveld 09-02-07 17:03
ARNHEM - Vitesse speelt zaterdagavond in het uitduel tegen SC Heerenveen noodgedwongen met een aanvallend middenveld. Sébastian Sansoni is geschorst, Remco van der Schaaf geblesseerd en Abubakari Yakubu is nog niet wedstrijdfit.
Youssouf Hersi komt daardoor terug in de basis, Theo Janssen speelt met de punt naar achter. Danko Lazovic was ziek, maar speelt waarschijnlijk wel. Vladimir Stojkovic en Giovanny Espinoza beginnen op de bank.
Vermoedelijke opstelling: Velthuizen; Verhaegh, Sprockel, Knol, Due; Kaya, Janssen, Hersi, Pryor; Lazovic, Junker.
quote:Chinees olympisch team op de vuist 09-02-07 10:14
LONDEN - Een oefenwedstrijd tussen het Chinees olympisch team, met de nieuwe Vitesse-speler Yu Hai, en het Engelse Queens Park Rangers is deze week volledig uit de hand gelopen.
Het duel werd gestaakt vanwege een massale vechtpartij. Verdediger Zhang Tao werd bewusteloos geslagen en moest naar het ziekenhuis worden gebracht.
De problemen zouden zijn ontstaan toen Gao Lin een QPR-speler sloeg. Bondscoach Ratomir Dujkovic betuigde na afloop zijn spijt: "We kwamen naar hier om te trainen, niet om te vechten. Ik ben zwaar ontgoocheld."
Na Aalbers nu een Gokchinees?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:56 schreef Yozzz het volgende:
Zullen we de TT maar veranderen in "Nu met een vechtchinees"?
Vanaf Roda JC uit , eind december , ja iets van 2 maanden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:40 schreef DeVinger het volgende:
Yakubu nog steeds niet wedstrijdfit, ik bedoel, hoelang is dat nu al, twee maand?
yep , Jong Vitesse - Jong Feyenoord is gister voor de zoveelste keer afgelast , als die wedstrijd wel door was gegaan had ik nog weleens willen zien of Piet nog in het doel mocht blijven staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:48 schreef Yozzz het volgende:
De wedstrijden van Jong Vitesse blijven maar worden afgelast he?Moeilijk wedstrijdfit worden zonder wedstrijden te spelen.
Wat moet dat worden als onze Chinees erbij is?quote:Vitesse met aanvallend middenveld
Waarom spelen ze m niet gewoon in de dome?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
yep , Jong Vitesse - Jong Feyenoord is gister voor de zoveelste keer afgelast , als die wedstrijd wel door was gegaan had ik nog weleens willen zien of Piet nog in het doel mocht blijven staan.
Had gister nog wel willen kijken , maar ja die sneeuw zat Jong Vitesse dit keer dwars.
Weet je wat dat kost? We hebben het al niet zo breed hehquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:49 schreef Domenica het volgende:
[..]
Waarom spelen ze m niet gewoon in de dome?
¤ 80.000quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:43 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost? We hebben het al niet zo breed heh![]()
Wel grappig dat Pietje nogsteeds in het doel mag staan. Denk dat maar weinig mensen gedacht hadden dat hij zó goed zou zijn, heerlijk om hem dan zo te zien keepen en het meneer Aad zo moeilijk te maken.
pfff, waar baseer je dat op? Gokken telt niet meequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef Rhinestone het volgende:
Wat zal het zijn? 100.000, 75.000 euri per wedstrijd? Ga er vanuit dat het stadion nog niet voor een kwart gevuld zal zijn... Totaal niet rendabel dus om wedstrijden van Jong Vitesse in het Gelredome af te werken, laat ze maar lekker in Bemmel ballenAl zou Papendal natuurlijk wel mooier zijn... Waarom daar niet?
Vitesse betaalt 1 bedrag per jaar voor 30 wedstrijden. Een aantal waar je natuurlijk nooit aankomt: 17 thuiswedstrijden, in een heel goed seizoen 5 bekerwedstrijden, een aantal Europese wedstrijden en de open dag. Dus wat dat betreft zou het moeten kunnen, maar ja dan ben je nog niet uit de variabele kosten, de medewerksers, licht, verwarming etc.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef Rhinestone het volgende:
Dat basseer ik op de huur die Vitesse per wedstrijd van het eerste betaalt, zal voor Jong Vitesse niet veel anders zijn plus dat ze het daarbij niet van de kaartverkoop moeten hebben...
Dus telt wel, vind ik, tenzij jij natuurlijk kan zorgen dat Jong Vitesse gratis van het Gelredome gebruik mag maken![]()
Is busdienst tussen oa Groningen & Heerenveen. Laat 't me maar niet over de buschauffeur op de terugweg hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Q-liner ?
Zelf ga ik ook over een half uur , uur richting het hoge noorden , ff kijken of Espinoza zijn debuut gaat maken in de loop van de wedstrijd![]()
Das een aavaller sjaak. Ik denk dat die v Mourik rechtsback komt te staan.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:39 schreef DeVinger het volgende:
Volgende week ongetwijfeld een basisplaatst met schorsingen van Verhaegh en Knol.
Zou Bruinier bv een plek krijgen als rechtsback?
+ schaatsfansquote:Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef Tha_Mars het volgende:
Te Koud, Te Ver Rijden, Te Slecht Voetbal, oftewel een geslaagde pauperavond in Heerenveen
Ja doe maar wel ffquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Is busdienst tussen oa Groningen & Heerenveen. Laat 't me maar niet over de buschauffeur op de terugweg hebben.![]()
Dan gaat er toch zoon mooi stickertje overheenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:10 schreef JH87 het volgende:
Kameraad van mij kwam een strip tekort, dus ik legde een kaart van mij neer voor die laatste strip. Prompt rost die lulhannes van een chauffeur er 14 strippen bij omdat ie voor mij ook wilde afstempelen. Meneer wachtte niet af tot ik mijn weekendov zou tonen.![]()
Stickertje had ie dus niet, blijkbaar...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan gaat er toch zoon mooi stickertje overheen![]()
Het is maar te hopen dat we volgend jaar weer met EVV naar Heerenveen mogen omdat 1 gek het zonodig vond een blikje bier naar iemands hoofd te gooien in de stad.
Ken jij onze clubgek, de franseslag, in het echtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Stickertje had ie dus niet, blijkbaar...![]()
En inderdaad, vreemde situatie was dat. Die man kwam nog bebloed en wel met politie de kroeg in om een - mogelijke - schuldige aan te wijzen, die dus niet gevonden werd. En na rust werd nog een vriend van FONS, defranseslag en mij meegenomen omdat hij 't gedaan zou hebben. Uiteindelijk concludeerde de opgetrommelde 'gewonde' man dat die gast 't helemaal niet was. Wedstrijd mooi verpest zo.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Stickertje had ie dus niet, blijkbaar...![]()
En inderdaad, vreemde situatie was dat. Die man kwam nog bebloed en wel met politie de kroeg in om een - mogelijke - schuldige aan te wijzen, die dus niet gevonden werd. En na rust werd nog een vriend van FONS, defranseslag en mij meegenomen omdat hij 't gedaan zou hebben. Uiteindelijk concludeerde de opgetrommelde 'gewonde' man dat die gast 't helemaal niet was. Wedstrijd mooi verpest zo.![]()
Zo gek was hij niet, het was allemaal gespeeld. Irritant, dat was hij. Sinds kort een held na de actie van Sansoni én vooral zijn fucking goede wedstrijd tegen NEC. Dit had hij zelf echter ook niet verwachtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ken jij onze clubgek, de franseslag, in het echt![]()
Dan was het een andere die werd afgevoerd , dan heb ik defranseslag niet gezienquote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef JH87 het volgende:
Nee, defranseslag (ex-fokker)heeft de wedstrijd gewoon af kunnen kijken hoor.Ik stond trouwens meteen achter dat spandoek, maar kan mezelf op de foto helaas niet onderscheiden.
Het was gewoon een mongool, en ze zijn beide geen held.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Zo gek was hij niet, het was allemaal gespeeld. Irritant, dat was hij. Sinds kort een held na de actie van Sansoni én vooral zijn fucking goede wedstrijd tegen NEC. Dit had hij zelf echter ook niet verwacht![]()
Ja, ik heb de foto's op .org gezien, bij de ene is 't dat ik weet dat ik daar sta, bij de ander ben ik waarschijnlijk net even pissen, ofzo. En nee, heb verder niets met dat spandoek te doen gehad, weet niet wie dat gemaakt hebben.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan was het een andere die werd afgevoerd , dan heb ik defranseslag niet gezien![]()
Betere foto's staan wel op het .org forum , als je daar niet komt moet je het maar zeggen dan wil ik ze hier wel plaatsen.
Maar heb jij dat spandoek dan ook gemaakt ? ofnie ?
Carnaval en bier. Maar het liefst in een combinatie met voetbal, alleen das nu een keertje niet mogelijkquote:Op maandag 12 februari 2007 00:50 schreef F.O.N.S. het volgende:
Maar wat is er nou belangrijker dan voetbal??
Misschien wel leuk hier nog even te plaatsen.quote:Yu Hai eind deze maand naar Vitesse
12-02-07 TV Gelderland TxT
http://img399.imageshack.us/img399/7594/nieuws1086un0.jpg
De nieuwe Vitesse-aanwinst Yu Hai verblijft nog in Londen met de Olympische nationale ploeg van China.
Yu Hai meldt zich eind deze maand in Arnhem. "Ik moet eerst nog een toernooi spelen in Hong Kong. Daarna kom ik naar Vitesse. Ik ben heel trots, want het is een hele goede ploeg met veel jonge spelers. Vitesse is perfect voor mij."
Yu Hai was in november al op stage in Anrhmem. "De spelers waren heel aardig voor mij. En de trainer was wel streng, maar heeft goed voor me gezorgd. Van de spelers vond ik nummer negen, Lazovic, erg goed. En de leider van het elftal natuurlijk, Theo Janssen."
Yu Hai gaat bij Vitesse spelen met het ongebruikelijke nummer 68. "Ik ben daar heel blij mee, want in China is 68 het geluksgetal. Ik ben dankbaar dat ze voor mij een uitzondering maken".
De Chinees typeert zichzelf als een intelligente voetballer. "Ik speel met mijn hersenen. Ik let bij het kijken van wedstrijden ook op de spelers die gebruik maken van hun slimheid. Ik kijk ook wat voor technieken ze gebruiken."
Het Chinees Olympisch elftal was in opspraak na enkele fikse vechtpartijen in London. "Ik was er gelukkig niet bij betrokken. Maar het was wel gek om mee te maken."
quote:Jong Vitesse en Jong FC Twente afgelast
De wedstrijd tussen Jong Vitesse en Jong FC Twente, die maandagavond op het programma stond, is afgelast. Het duel zou gespeeld worden in Hengelo op het jeugdcomplex van FC Twente. Door de hevige regenval kon het duel niet doorgaan.
UPDATE: De nieuwe datum voor deze wedstrijd is donderdag 22 februari. De wedstrijd wordt gespeeld om 18.30 uur op het terrein van FC Twente.
En de VI vandaag zeiken over dat Nederland geen keepers meer voortbrengt. Bikkel Piet eet ze op!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:34 schreef Domenica het volgende:
Piet in oranje
Zeg dat nou niet, missen we hem ook weer 5 wedstrijden...quote:
Het viel mij ook al op. Heb het verder niet gelezen, maar mag hopen dat de naam van Pietje toch echt wel een keer valt in dat artikel, want ik zag Neerlands schaamte qua keepers wel een paar keer staan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:50 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
En de VI vandaag zeiken over dat Nederland geen keepers meer voortbrengt. Bikkel Piet eet ze op!
Een standbeeld na zijn aktie paar weken terug.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef Smeich het volgende:
Heeft iemand enig idee wat Sansoni verdient?
http://www.youtube.com/watch?v=010gxLwDrncquote:De Nederlandse jubel was het grootst in De Telegraaf: 'Hoe mooi het knock-out systeem van de UEFA Cup kan zijn, bewezen Vitesse en Werder Bremen gisteravond eens te meer. In een adembenemend voetbalgevecht bleef het collectief van Vitesse een half uur met tien man overeind in het kolkende Weserstadion.' De Gelderlander ziet lijn in de prestaties van Vitesse. 'In een typisch Europese thriller, werd opnieuw duidelijk dat het beste in Vitesse naar boven komt in grote wedstrijden. De remise in Bremen werd vooral behaald dankzij voorbeeldige strijd en ijver.'
De mooiste quote was te vinden in De Telegraaf, die uit de mond van coach Mike Snoei optekende: 'Mijn formatie heeft een geweldige mentaliteit getoond en bleek daarmee overeind te kunnen blijven na die ongelukkige rode kaart van Rankovic. Dit is een van de mooiste dagen in mijn leven.'
Heb ik al gedaan, maar dat werd niet zo prijs gesteld door een mod. Voetbalhistorie, behalve als Ajax verliest natuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:18 schreef F.O.N.S. het volgende:
Waarom is dit nog niet gepost in het Ajaks topic? Ik moet gvd alles zelf doen!
Mja, dan zullen ze nu toch echt aan de bak moeten en alles winnen wat we moeten winnen, te beginnen komend weekend tegen Roda JC, anders denk ik dat we UEFA Cup-voetbal idd kunnen vergeten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:40 schreef DeVinger het volgende:
Dat de UEFA tijden maar gauw mogen terugkomen, denk alleen niet dat het dit jaar behaald gaat worden.
Feyenoord thuis is een verplichte overwinning.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu moet het gaan gebeuren tegen Roda JC , RKC , Excelsior en Ado Den Haag. deze duels moet je winnen wil je meedoen om de eerste 9 plaatsen , daarna krijgen we FC Utrecht en Feyenoord , maar zover wil ik nog niet vooruitkijken.
Het lijkt maar door te gaan onder de Mos. Debutanten uit eigen jeugd. Ik ben erg benieuwd, al hebben we in Swerts en Verhaegh al een drukke bezetting op de rechtsback. Maargoed, gezien de problemen op links waar Blondelle, Frankel zijn afgeschreven, Jansen niet meer lijkt terug te keren (althans, ik heb de hoop opgegeven of iemand heeft nieuws?) zou Swerts daar volgende jaar weer kunnen gaan spelen zoals vorig jaar. En dan heb je Due als reserve voor LB en Van Mourik voor Verhaegh. Maargoed, eerst maar eens de pot afwachten. Straks is het een butt-speler.quote:Debuut Colin van Mourik aanstaande
Colin van Mourik zal komende zaterdag in de wedstrijd tegen Roda JC zijn debuut maken in een officiële wedstrijd van het eerste elftal van Vitesse, zo maakte Vitesse-trainer Aad de Mos donderdagmiddag bekend.
Van Mourik die sinds dit seizoen deel uitmaakt van de A-selectie, neemt de rechtsback positie over van de geschorste Paul Verhaegh. De 21-jarige verdediger is volgens De Mos klaar voor zijn debuut: "Colin is goed bezig en hij maakt al een tijdje een sterke indruk op me. Het is goed dat opnieuw een jongen uit de eigen opleiding nu zijn debuut kan maken."
Coiln van Mourik zelf zei het volgende over zijn uitverkiezing: " Ik heb er een tijd op gewacht, maar het is leuk dat het er nu van komt. Vooral omdat ik voor eigen publiek mag debuteren. Waarschijnlijk kom ik tegenover Adil Ramzi te staan, dus ik mag meteen vol aan de bak. Maar ik heb er zin in en ik hoop op een overwinning."
Wie anders op rechtsquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:24 schreef DeVinger het volgende:
Overigens, nog niet vermeld:
[..]
Het lijkt maar door te gaan onder de Mos. Debutanten uit eigen jeugd.
Mooi streven, ben benieuwd. Ik durf er zelf geen geld op te zetten dat we p9 of hoger halen.quote:De Mos wil nog zes wedstrijden winnen
Aad de Mos maakte dit seizoen al vaker furore als rekenmeester. De Vitesse-trainer heeft ook al berekend hoeveel overwinningen er nodig zijn om de play-offs te halen.
"We moeten nog zes keer winnen om zeker te zijn van de play-offs. We spelen zes van de tien keer thuis, maar het wordt toch een loodzware opgave. Ik zit er nu bovenop, want we moeten de play-offs halen. Zo ambitieus ben ik wel."
De Mos laat tegen Roda JC Giovanny Espinoza en Colin van Mourik voor het eerst in de basis starten. "Espinoza moet het Holland voetbal nog ontdekken. Van Mourik heeft zich goed ontwikkeld."
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:55 schreef DeVinger het volgende:
Ach, het geeft mij wel een weekje vrij
Wehehhehehehehehehequote:DeFranseSlag mag nu heel erg op zijn tellen gaan passen met het doorklonen tijdens een ban. Waarvan akte.
Er is vrije verkoop en dat terwijll Roda JC met de verplichte buscombi moet komen ( al hebben de meeste van hun wel iets beters te doen)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:17 schreef JH87 het volgende:
Als iemand m'n seizoenkaart voor morgen wil lenen mag dat, hij of zij moet 'm alleen wel in Groningen op komen halen. Ik ben verhinderd.![]()
quote:
Mja, misschien juist daarom dat ze met de buscombi moeten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Er is vrije verkoop en dat terwijll Roda JC met de verplichte buscombi moet komen ( al hebben de meeste van hun wel iets beters te doen)
Ambitie FTW!quote:Espinoza, held van familie, vedette in Ecuador
Nieuwe Vitesse-speler werkte op het land om eigen studie te betalen.
Giovanny Espinoza (29) kwam deze winter over van LDU Quito naar Vitesse. De voetballer uit Ecuador woont vooralsnog in het Bilderberg Hotel in Oosterbeek. In de lounge van dat hotel bestelt hij deze donderdagavond een kop thee. En doet hij zijn verhaal.
Jij hebt 73 interlands gespeeld voor Ecuador, je hebt deWK’s van 2002 en 2006 gespeeld. Hoe groot is Giovanny Espinoza in Ecuador?
Espinoza: „In Ecuador ben ik een grote ster. Als ik in de stad ben, dan lopen de mensen voortdurend om me heen. Willen ze een handtekening, of samen op de foto. Als ik alleen ben, is dat geen probleem. Maar het is vervelend, wanneer ik met familie ben, wanneer ik niet ongestoord met mijn dochtertje naar de bioscoop kan.”
Je bent geboren in El Juncal, een stad zo'n 100 kilometer ten noorden van de hoofdstad Quito. Hoe was je jeugd?
„Heel moeilijk. Ik kom uit een arm gezin, ben de oudste van vijf kinderen. Om naar school te kunnen gaan, moest ik zelf werken op het land en in de bouw. Ik wil er nu alles aan doen om mijn dochter een andere jeugd te geven dan ik heb gehad.”
Je talent voor voetbal is je redding geweest?
„ Anders was ik nu boer geweest, denk ik. Ik wilde graag bedrijfsadministratie gaan studeren, maar dat kon ik niet combineren met het voetbal. Toen ik klein was, wist ik al dat voetbal de uitweg was naar een goed leven. Ik zag voetballers in dure auto’s rijden. Ik dacht: hoe kan ik mijn familie helpen? Dit was de manier. ”
Op welke manier help jij je familie?
„Het eerste geld, dat ik met voetbal heb verdiend, dat heb ik aan mijn familie gegeven. Van dat geld hebben ze een supermarkt gekocht. Die hebben ze nu uitgebouwd. Ik heb ook de studie van mijn broer en zussen betaald. Ze kunnen zich nu allemaal zelf redden.”
In Ecuador word je La Sombra, De Schaduw, genoemd. Hoe kom je aan die bijnaam?
„Mijn vader werd zo genoemd. Hij was geen prof, maar voetbalde ook. Toen ik kleiner was, droeg ik vaak zijn tas. Ze noemden mij toen La Sombrita, Het Schaduwtje. Toen ik groter werd, en er een artikel over mijn vader in de krant stond, zijn de mensen mij ook La Sombra gaan noemen.”
Hoe omschrijf je jezelf als mens en als voetballer?
„ Als persoon ben ik heel rustig, en charismatisch. Als voetballer ben ik juist heel temperamentvol. Ik ben iemand die altijd wil winnen, ook tijdens partijtjes op de training.”
Waarom is voetballen in Europa voor jou een droom?
„Toen ik klein was, zag ik op televisie veel grote voetballers. Maradona, Romario, Zico, Hugo Sanchez, Gullit, Rijkaard. Ze speelden allemaal in Europa. Toen wist ik: dat wil ik ook.”
Je kon in januari naar clubs in Rusland, Turkije, Spanje, Mexico en Duitsland. Waarom is het Vitesse geworden?
„Vorig jaar heb ik hier de interland gespeeld tegen Nederland. Ik had meteen een goed gevoel bij Nederland. Daarna heb ik van veel mensen gehoord dat het een goed land is om te voetballen. En ook om te leven, samen met mijn vrouw en dochter.”
Je hebt een contract voor anderhalf jaar, met een optie voor nog een jaar. Wat zijn nu je aspiraties?
„Nu ben ik alleen met Vitesse bezig. Ik hoop Europees voetbal te spelen, misschien zelfs Champions League. Wat ik verder nog wil bereiken, is het winnen van de Copa America met Ecuador.”
Sansoni bijt dan wel door?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:12 schreef Rhinestone het volgende:
Barça loopt volgend jaar huilend het veld af als ze tegen Vitesse moeten.
Nee, Pietje haalt alle ballen van Ronaldinho uit de kruising en Espinoza beukt Eto'o zo hard het veld uit dat het niet meer een kwestie is van het veld in willen, maar niet meer kunnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Sansoni bijt dan wel door?
Zal weer gezellig worden op west.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:56 schreef DarkShine het volgende:
Nog steeds onduidelijk of ik afkom vanavond. Als ik ga maak ik iig dankbaar gebruik van de vrije verkoop.
Al genoeg andere Rodafans hebben er ook dankbaar gebruik van gemaakt hoorde ik
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kut met peren jongens.
Hij is goed hequote:
Dat zal ook niet zo makkelijk worden helaas , want die hebben zich goed versterkt in de winterstop , maar ja het moet wel , en als je naar de stand kijkt zeker.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:07 schreef Rhinestone het volgende:
RKC dan maar afmaken...
Idd , Roda JC heeft er niks aan ( maar dan maakt me eigenlijk niet uit ) , maar wij hebben er ook niets aan ( dat is veel erger )quote:Op zondag 18 februari 2007 00:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Je hebt er beide geen zak aan, dat is het vervelende.
Pietje.
Ah, en hoe vond je het Gelredome? Heb je je een beetje vermaakt?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:49 schreef DarkShine het volgende:
Sta je aan de kassa, kom je nog meer Rodafans tegen. Zaten meer Rodafans in de thuisvakken dan in het bezoekend vak.
Zat zelf in Vak 218.
Dan koester ik de 0-1 in de beker bij jullie nog maarquote:Op zondag 18 februari 2007 01:20 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ah, en hoe vond je het Gelredome? Heb je je een beetje vermaakt?
Ik koester de herinnering aan de geweldige 2-4 bij jullie!
quote:Op zondag 18 februari 2007 10:40 schreef DarkShine het volgende:
Vermaakt zeker, gemiddeld iq ligt volgens mij niet hoog bij jullie
Tsja als je zag hoe sommige gasten erbij liepen. En dan dat commentaar continuquote:
Ben wel via Venlo gereden maar die heb ik niet meegenomen.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:59 schreef JH87 het volgende:
Och, lijkt me dat sterk dat je zoiets niet in andere stadions tegenkomt. Of heet je toevallig Geert Wilders?![]()
Heerlijk tochquote:Op zondag 18 februari 2007 11:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben wel via Venlo gereden maar die heb ik niet meegenomen.
Maar een merendeel van het vak wat op zo'n manier bezig is kom je niet snel tegen
Op Zuid hoor ik het ook zo ontzettend vaak.. ook van die gasten/vrouwen die zulke stomme dingen roepen dat ik dan denk of ze het spel wel snappen... maar ja, het is de emotie van een voetbalpot he?quote:Op zondag 18 februari 2007 10:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tsja als je zag hoe sommige gasten erbij liepen. En dan dat commentaar continu
Een rij voor me zat een ouwe die schreeuwde al moord en brand als Castro een uittrap had 'scheids HEY hoerejong HEY HEY HEY HEY scheids HEY'
Moet je nagaan hoe het de rest van de match gaat als je gewoon inbalbezit bent, of iemand van jullie had weer eens last van de vallende ziekte (behoorlijk irritant!).
Verwachten dat het IQ in een voetbalstadion hoog isquote:Op zondag 18 februari 2007 10:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan koester ik de 0-1 in de beker bij jullie nog maar
Gelredrama blijft een afgrijselijke fabriekshal wat iets moet weg hebben van een sporthal. Vond het, op een sporadisch moment in de 2de helft, ook maar akelig stil. Vermaakt zeker, gemiddeld iq ligt volgens mij niet hoog bij jullie
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef DeVinger het volgende:
Waarom niet gewoon een paar lekkere wijfen die een dansje doen, die schermen (uitvergroten via cameramannen) zijn er toch niet voor niets voor zoveel duizend euro geplaatst...
Vorige week zo'n geestelijke gehandicapte kneus, nu een moslim
Dat mag ook wel een keerquote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef DeVinger het volgende:
Waarom niet gewoon een paar lekkere wijfen die een dansje doen, die schermen (uitvergroten via cameramannen) zijn er toch niet voor niets voor zoveel duizend euro geplaatst...
Vorige week zo'n geestelijke gehandicapte kneus, nu een moslim
Dat geeft al aan hoe kansloos dat soort rustacts zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 14:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel een keer, maar die gehandicapte kneus die zong wel goed in tegenstelling tot sommige andere rustacts die we hebben gehad.
Ach jah, beter dan één of ander gevalletje in Limburg (quote:Op zondag 18 februari 2007 10:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan koester ik de 0-1 in de beker bij jullie nog maar
Gelredrama blijft een afgrijselijke fabriekshal wat iets moet weg hebben van een sporthal. Vond het, op een sporadisch moment in de 2de helft, ook maar akelig stil. Vermaakt zeker, gemiddeld iq ligt volgens mij niet hoog bij jullie
In het verleden hebben we nog wel eens leuke gehad , maar die tijd lijkt voorbij.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:43 schreef DeVinger het volgende:
Dat geeft al aan hoe kansloos dat soort rustacts zijn![]()
Wtf, hebben ze wel verstand voetbal of beoordelen ze spelers altijd op 1potje?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:23 schreef DeVinger het volgende:
http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article1097461.ece
![]()
Idd, dat ding in Sittard is me toch lelijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:45 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan me nog zo'n kerel herinneren, waar iedereen op een gegeven moment met zijn rug naartoe ging staan. Was ook wel vermakelijk.
[..]
Ach jah, beter dan één of ander gevalletje in Limburg ()
Sorry dat we jullie middenvelders niet in hun spel lieten komen.quote:
Dat laat ie Yakubu maar is spelen. Eerder dit seizoen klaagde ik over het feit dat we teveel, onnodig en te snel doelpunten tegen kregen. nu houden ze de 0 een aantal keer en scoren ze niet. Opzich wel weer krom.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:57 schreef DeVinger het volgende:
Volgende week Kaya ook nog geschorst, er blijft niet veel meer over zeg...
Dat is balen, omdat de uitvallers voor het middenveld nu wel erg hoog in getal zijn! Kwa spel mis je Janssen niet echt, want echt lekker is hij nog niet bezig geweest, maar ti's wel kut!quote:Janssen zeker zes weken aan de kant
Vitesse moet aanvoerder Theo Janssen minstens zes weken missen.
De buitenmeniscus van zijn linkerknie is kapot, zo wees een MRI-scan woensdag uit. Janssen wordt donderdag in het ziekenhuis van Zutphen geopereerd door dokter Frejlach, de clubarts van de Arnhemse club. "Misschien komen we nog iets tegen wat niet te zien was op de MRI-scan", legt fysiotherapeut Jos Kortekaas uit. "Normaal gesproken staat voor het herstel zes tot zeven weken."
Theo Janssen liep de blessure op in de aanloop naar de thuis wedstrijd tegen Roda JC. Hij is al de vierde speler bij Vitesse met een knieblessure.
Hopen dat PSV al kampioen is op de laatste speeldag, tegen Groningen wilden ze nog wel ´ns iets minder hun best doen in die situatie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
Je kan beter zeggen die laatste 3 wedstrijden![]()
![]()
Maar ik ben benieuwd wat Aadje Zondag gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |