Sansoni bijt dan wel door?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:12 schreef Rhinestone het volgende:
Barça loopt volgend jaar huilend het veld af als ze tegen Vitesse moeten.
Nee, Pietje haalt alle ballen van Ronaldinho uit de kruising en Espinoza beukt Eto'o zo hard het veld uit dat het niet meer een kwestie is van het veld in willen, maar niet meer kunnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Sansoni bijt dan wel door?
Zal weer gezellig worden op west.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:56 schreef DarkShine het volgende:
Nog steeds onduidelijk of ik afkom vanavond. Als ik ga maak ik iig dankbaar gebruik van de vrije verkoop.
Al genoeg andere Rodafans hebben er ook dankbaar gebruik van gemaakt hoorde ik
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kut met peren jongens.
Hij is goed hequote:
Dat zal ook niet zo makkelijk worden helaas , want die hebben zich goed versterkt in de winterstop , maar ja het moet wel , en als je naar de stand kijkt zeker.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:07 schreef Rhinestone het volgende:
RKC dan maar afmaken...
Idd , Roda JC heeft er niks aan ( maar dan maakt me eigenlijk niet uit ) , maar wij hebben er ook niets aan ( dat is veel erger )quote:Op zondag 18 februari 2007 00:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Je hebt er beide geen zak aan, dat is het vervelende.
Pietje.
Ah, en hoe vond je het Gelredome? Heb je je een beetje vermaakt?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:49 schreef DarkShine het volgende:
Sta je aan de kassa, kom je nog meer Rodafans tegen. Zaten meer Rodafans in de thuisvakken dan in het bezoekend vak.
Zat zelf in Vak 218.
Dan koester ik de 0-1 in de beker bij jullie nog maarquote:Op zondag 18 februari 2007 01:20 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ah, en hoe vond je het Gelredome? Heb je je een beetje vermaakt?
Ik koester de herinnering aan de geweldige 2-4 bij jullie!
quote:Op zondag 18 februari 2007 10:40 schreef DarkShine het volgende:
Vermaakt zeker, gemiddeld iq ligt volgens mij niet hoog bij jullie
Tsja als je zag hoe sommige gasten erbij liepen. En dan dat commentaar continuquote:
Ben wel via Venlo gereden maar die heb ik niet meegenomen.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:59 schreef JH87 het volgende:
Och, lijkt me dat sterk dat je zoiets niet in andere stadions tegenkomt. Of heet je toevallig Geert Wilders?![]()
Heerlijk tochquote:Op zondag 18 februari 2007 11:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben wel via Venlo gereden maar die heb ik niet meegenomen.
Maar een merendeel van het vak wat op zo'n manier bezig is kom je niet snel tegen
Op Zuid hoor ik het ook zo ontzettend vaak.. ook van die gasten/vrouwen die zulke stomme dingen roepen dat ik dan denk of ze het spel wel snappen... maar ja, het is de emotie van een voetbalpot he?quote:Op zondag 18 februari 2007 10:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tsja als je zag hoe sommige gasten erbij liepen. En dan dat commentaar continu
Een rij voor me zat een ouwe die schreeuwde al moord en brand als Castro een uittrap had 'scheids HEY hoerejong HEY HEY HEY HEY scheids HEY'
Moet je nagaan hoe het de rest van de match gaat als je gewoon inbalbezit bent, of iemand van jullie had weer eens last van de vallende ziekte (behoorlijk irritant!).
Verwachten dat het IQ in een voetbalstadion hoog isquote:Op zondag 18 februari 2007 10:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan koester ik de 0-1 in de beker bij jullie nog maar
Gelredrama blijft een afgrijselijke fabriekshal wat iets moet weg hebben van een sporthal. Vond het, op een sporadisch moment in de 2de helft, ook maar akelig stil. Vermaakt zeker, gemiddeld iq ligt volgens mij niet hoog bij jullie
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef DeVinger het volgende:
Waarom niet gewoon een paar lekkere wijfen die een dansje doen, die schermen (uitvergroten via cameramannen) zijn er toch niet voor niets voor zoveel duizend euro geplaatst...
Vorige week zo'n geestelijke gehandicapte kneus, nu een moslim
Dat mag ook wel een keerquote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef DeVinger het volgende:
Waarom niet gewoon een paar lekkere wijfen die een dansje doen, die schermen (uitvergroten via cameramannen) zijn er toch niet voor niets voor zoveel duizend euro geplaatst...
Vorige week zo'n geestelijke gehandicapte kneus, nu een moslim
Dat geeft al aan hoe kansloos dat soort rustacts zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 14:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel een keer, maar die gehandicapte kneus die zong wel goed in tegenstelling tot sommige andere rustacts die we hebben gehad.
Ach jah, beter dan één of ander gevalletje in Limburg (quote:Op zondag 18 februari 2007 10:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan koester ik de 0-1 in de beker bij jullie nog maar
Gelredrama blijft een afgrijselijke fabriekshal wat iets moet weg hebben van een sporthal. Vond het, op een sporadisch moment in de 2de helft, ook maar akelig stil. Vermaakt zeker, gemiddeld iq ligt volgens mij niet hoog bij jullie
In het verleden hebben we nog wel eens leuke gehad , maar die tijd lijkt voorbij.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:43 schreef DeVinger het volgende:
Dat geeft al aan hoe kansloos dat soort rustacts zijn![]()
Wtf, hebben ze wel verstand voetbal of beoordelen ze spelers altijd op 1potje?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:23 schreef DeVinger het volgende:
http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article1097461.ece
![]()
Idd, dat ding in Sittard is me toch lelijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:45 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan me nog zo'n kerel herinneren, waar iedereen op een gegeven moment met zijn rug naartoe ging staan. Was ook wel vermakelijk.
[..]
Ach jah, beter dan één of ander gevalletje in Limburg ()
Sorry dat we jullie middenvelders niet in hun spel lieten komen.quote:
Dat laat ie Yakubu maar is spelen. Eerder dit seizoen klaagde ik over het feit dat we teveel, onnodig en te snel doelpunten tegen kregen. nu houden ze de 0 een aantal keer en scoren ze niet. Opzich wel weer krom.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:57 schreef DeVinger het volgende:
Volgende week Kaya ook nog geschorst, er blijft niet veel meer over zeg...
Dat is balen, omdat de uitvallers voor het middenveld nu wel erg hoog in getal zijn! Kwa spel mis je Janssen niet echt, want echt lekker is hij nog niet bezig geweest, maar ti's wel kut!quote:Janssen zeker zes weken aan de kant
Vitesse moet aanvoerder Theo Janssen minstens zes weken missen.
De buitenmeniscus van zijn linkerknie is kapot, zo wees een MRI-scan woensdag uit. Janssen wordt donderdag in het ziekenhuis van Zutphen geopereerd door dokter Frejlach, de clubarts van de Arnhemse club. "Misschien komen we nog iets tegen wat niet te zien was op de MRI-scan", legt fysiotherapeut Jos Kortekaas uit. "Normaal gesproken staat voor het herstel zes tot zeven weken."
Theo Janssen liep de blessure op in de aanloop naar de thuis wedstrijd tegen Roda JC. Hij is al de vierde speler bij Vitesse met een knieblessure.
Hopen dat PSV al kampioen is op de laatste speeldag, tegen Groningen wilden ze nog wel ´ns iets minder hun best doen in die situatie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
Je kan beter zeggen die laatste 3 wedstrijden![]()
![]()
Maar ik ben benieuwd wat Aadje Zondag gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |