abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46241270
Edit: Las over een woord heen...
Was nogal lelijk dat die vriend van ons werd meegenomen zonder iets gedaan te hebben. Defranseslag en ik wouden er meteen achteraan, maar dat heeft toch geen zin, en bovendien mochten we het stadion niet uit. Na de wedstrijd zijn we meteen naar het Politie bureau gegaan. Waar we niet naar binnen mochten, en een uur in de regen moesten wachten . Uiteindelijk nog net de laatste trein naar Arnhem kunnen pakken...

Dit verpesde de wedstrijd wel behoorlijk.

[ Bericht 25% gewijzigd door F.O.N.S. op 12-02-2007 16:27:08 ]
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
pi_46242227
Idd DeVinger we hebben gewoon een luxeprobleem , Piet doet het gewoon goed daar kan niemand om heen , al snap ik Stojko­vic ook wel weer , en dan lijkt me het beste voor Vitesse als Piet gewoon blijft keepen ( al zou ik Vladimir ook weleens aan het werk willen zien ).

Nummer 68 voor Yu Hai
pi_46242358
Yu Hai, wat een held, kan nu al niet meer kapot bij mij na die foto en dat rugnummer.
jeweetz
  maandag 12 februari 2007 @ 18:15:13 #204
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_46245294
Zo, eindelijk weer eens @ Fok! na een paar drukke dagen.

Heerenveen was écht enorm koud! Mn voeten zijn nog steeds aan elkaar vastgeplakt van de kou De wedstrijd tegen Heerenveen bewijst maar weer eens dat voetbal veel beter af is zonder combi's, pasfotoregistratie en ander gezeik. Het uitvak zat goed vol!

PIET, PIET, PIET! * Yozzz speeksel spuugt.

/edit
quote:
Jong Vitesse en Jong FC Twente afgelast

De wedstrijd tussen Jong Vitesse en Jong FC Twente, die maandagavond op het programma stond, is afgelast. Het duel zou gespeeld worden in Hengelo op het jeugdcomplex van FC Twente. Door de hevige regenval kon het duel niet doorgaan.

UPDATE: De nieuwe datum voor deze wedstrijd is donderdag 22 februari. De wedstrijd wordt gespeeld om 18.30 uur op het terrein van FC Twente.

[ Bericht 40% gewijzigd door Yozzz op 12-02-2007 19:25:35 ]
pi_46297959
Het VBL-columnhoekje deel 10

Over Vitesse maar weer eens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46298366
Piet!Piet!Piet!Piet!Piet!

Alwéér een potentiele cultheld.
pi_46300284
Piet in oranje
  woensdag 14 februari 2007 @ 16:50:36 #208
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_46300717
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 16:34 schreef Domenica het volgende:
Piet in oranje
En de VI vandaag zeiken over dat Nederland geen keepers meer voortbrengt. Bikkel Piet eet ze op!
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:06:59 #209
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_46301008
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 16:50 schreef Zzyzx het volgende:

[..]
eet ze op!
Zeg dat nou niet, missen we hem ook weer 5 wedstrijden...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_46310890
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 16:50 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

En de VI vandaag zeiken over dat Nederland geen keepers meer voortbrengt. Bikkel Piet eet ze op!
Het viel mij ook al op. Heb het verder niet gelezen, maar mag hopen dat de naam van Pietje toch echt wel een keer valt in dat artikel, want ik zag Neerlands schaamte qua keepers wel een paar keer staan.
jeweetz
pi_46311109
Bremen uit
pi_46311938
Heeft iemand enig idee wat Sansoni verdient?
pi_46316289
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef Smeich het volgende:
Heeft iemand enig idee wat Sansoni verdient?
Een standbeeld na zijn aktie paar weken terug.
jeweetz
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:27:18 #214
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46316657

Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_46319058
YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU HAI YU

[ Bericht 93% gewijzigd door RayMania op 15-02-2007 20:01:13 ]
pi_46323418
68 de gekste.
Don't think twice, it's all right.
pi_46328611
Werder Bremen uit, altijd lastig
quote:
De Nederlandse jubel was het grootst in De Telegraaf: 'Hoe mooi het knock-out systeem van de UEFA Cup kan zijn, bewezen Vitesse en Werder Bremen gisteravond eens te meer. In een adembenemend voetbalgevecht bleef het collectief van Vitesse een half uur met tien man overeind in het kolkende Weserstadion.' De Gelderlander ziet lijn in de prestaties van Vitesse. 'In een typisch Europese thriller, werd opnieuw duidelijk dat het beste in Vitesse naar boven komt in grote wedstrijden. De remise in Bremen werd vooral behaald dankzij voorbeeldige strijd en ijver.'

De mooiste quote was te vinden in De Telegraaf, die uit de mond van coach Mike Snoei optekende: 'Mijn formatie heeft een geweldige mentaliteit getoond en bleek daarmee overeind te kunnen blijven na die ongelukkige rode kaart van Rankovic. Dit is een van de mooiste dagen in mijn leven.'
http://www.youtube.com/watch?v=010gxLwDrnc
pi_46328974
Waarom is dit nog niet gepost in het Ajaks topic? Ik moet gvd alles zelf doen!
pi_46333460
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:18 schreef F.O.N.S. het volgende:
Waarom is dit nog niet gepost in het Ajaks topic? Ik moet gvd alles zelf doen!
Heb ik al gedaan, maar dat werd niet zo prijs gesteld door een mod. Voetbalhistorie, behalve als Ajax verliest natuurlijk
pi_46333636
Dat de UEFA tijden maar gauw mogen terugkomen, denk alleen niet dat het dit jaar behaald gaat worden.
pi_46334683
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:40 schreef DeVinger het volgende:
Dat de UEFA tijden maar gauw mogen terugkomen, denk alleen niet dat het dit jaar behaald gaat worden.
Mja, dan zullen ze nu toch echt aan de bak moeten en alles winnen wat we moeten winnen, te beginnen komend weekend tegen Roda JC, anders denk ik dat we UEFA Cup-voetbal idd kunnen vergeten.
jeweetz
pi_46334818
Play offs halen wordt idd een hele klus, maar dan ben je er nog niet

Ik hoop op een p5 onder de Mos de komende 3jaar of een duidelijke p6/7 en dan soeverein de play offs winnen.

Dat zit er dit jaar nog niet in, daarvoor is het elftal - de basis11 - te ongebalanceerd.
pi_46341651
We hebben veel onnodig punten verloren doordat meneer Mos aan het begin van het seizoen in een klote-systeem speelde..
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:54:59 #224
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_46342554
We laten nog steeds veel punten liggen, dus om het systeem noou de schuld te geven...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_46342948
Nu moet het gaan gebeuren tegen Roda JC , RKC , Excelsior en Ado Den Haag. deze duels moet je winnen wil je meedoen om de eerste 9 plaatsen , daarna krijgen we FC Utrecht en Feyenoord , maar zover wil ik nog niet vooruitkijken.
pi_46345604
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 20:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu moet het gaan gebeuren tegen Roda JC , RKC , Excelsior en Ado Den Haag. deze duels moet je winnen wil je meedoen om de eerste 9 plaatsen , daarna krijgen we FC Utrecht en Feyenoord , maar zover wil ik nog niet vooruitkijken.
Feyenoord thuis is een verplichte overwinning.
pi_46351170
Overigens, nog niet vermeld:
quote:
Debuut Colin van Mourik aanstaande

Colin van Mourik zal komende zaterdag in de wedstrijd tegen Roda JC zijn debuut maken in een officiële wedstrijd van het eerste elftal van Vitesse, zo maakte Vitesse-trainer Aad de Mos donderdagmiddag bekend.
Van Mourik die sinds dit seizoen deel uitmaakt van de A-selectie, neemt de rechtsback positie over van de geschorste Paul Verhaegh. De 21-jarige verdediger is volgens De Mos klaar voor zijn debuut: "Colin is goed bezig en hij maakt al een tijdje een sterke indruk op me. Het is goed dat opnieuw een jongen uit de eigen opleiding nu zijn debuut kan maken."

Coiln van Mourik zelf zei het volgende over zijn uitverkiezing: " Ik heb er een tijd op gewacht, maar het is leuk dat het er nu van komt. Vooral omdat ik voor eigen publiek mag debuteren. Waarschijnlijk kom ik tegenover Adil Ramzi te staan, dus ik mag meteen vol aan de bak. Maar ik heb er zin in en ik hoop op een overwinning."
Het lijkt maar door te gaan onder de Mos. Debutanten uit eigen jeugd. Ik ben erg benieuwd, al hebben we in Swerts en Verhaegh al een drukke bezetting op de rechtsback. Maargoed, gezien de problemen op links waar Blondelle, Frankel zijn afgeschreven, Jansen niet meer lijkt terug te keren (althans, ik heb de hoop opgegeven of iemand heeft nieuws?) zou Swerts daar volgende jaar weer kunnen gaan spelen zoals vorig jaar. En dan heb je Due als reserve voor LB en Van Mourik voor Verhaegh. Maargoed, eerst maar eens de pot afwachten. Straks is het een butt-speler.
pi_46351324
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:24 schreef DeVinger het volgende:
Overigens, nog niet vermeld:
[..]

Het lijkt maar door te gaan onder de Mos. Debutanten uit eigen jeugd.
Wie anders op rechts ? Puur een noodgreep volgens mij.

Verhaegh, Swerts, Knol, Schaaf, Yaki, allemaal niet bij de selectie.
pi_46351398
Kom is online
pi_46371990
quote:
De Mos wil nog zes wedstrijden winnen

Aad de Mos maakte dit seizoen al vaker furore als rekenmeester. De Vitesse-trainer heeft ook al berekend hoeveel overwinningen er nodig zijn om de play-offs te halen.
"We moeten nog zes keer winnen om zeker te zijn van de play-offs. We spelen zes van de tien keer thuis, maar het wordt toch een loodzware opgave. Ik zit er nu bovenop, want we moeten de play-offs halen. Zo ambitieus ben ik wel."

De Mos laat tegen Roda JC Giovanny Espinoza en Colin van Mourik voor het eerst in de basis starten. "Espinoza moet het Holland voetbal nog ontdekken. Van Mourik heeft zich goed ontwikkeld."
Mooi streven, ben benieuwd. Ik durf er zelf geen geld op te zetten dat we p9 of hoger halen.

Vermoedelijke opstelling btw:

Opstelling: Velthuizen; van Mourik, Espinoza, Sprockel, Fränkel; Kaya, Janssen, Hersi, Pryor; Lazovic, Junker.

Met amateur en debutant van Mourik en woeste neger Espinoza in de basis.
Lazovic keert weer terug en het is dus stuivertje wisselen voor de LB-positie.

Ik heb er zin an, alles minder dan gelijkspel is afgang en alles minder dan winst is een teleurstelling en afhaken.
Kortom, na drie gelijke spelen móet er nu gewonnen worden. Nare potjes zijn dat...
pi_46372120
Ik ben er niet bij, maar ga het zeker in de gaten houden. Een belangrijke wedstrijd!
pi_46372226
Carnaval .
pi_46372409
Ach, het geeft mij wel een weekje vrij
pi_46372423
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:55 schreef DeVinger het volgende:
Ach, het geeft mij wel een weekje vrij
.
pi_46372712
F.O.N.S. alsin defranseslag is niet meer. Voorzover het jullie interesseert.
pi_46372845
Hele familie een ban?
pi_46372884
of nog beter: is hij verongelukt?
pi_46372918
Eens kijken of ik salaris heb, misschien ga ik morgen dan wel ff kijken.

Als het niet te koud is
jeweetz
pi_46372992
quote:
DeFranseSlag mag nu heel erg op zijn tellen gaan passen met het doorklonen tijdens een ban. Waarvan akte.
Wehehhehehehehehehe
jeweetz
pi_46373074
Ja, daarom.

Als iemand m'n seizoenkaart voor morgen wil lenen mag dat, hij of zij moet 'm alleen wel in Groningen op komen halen. Ik ben verhinderd.

Bij Excelsior thuis ook, trouwens.
pi_46373605
Nep supporter

Ik ben morgen ook niet online aanwezig tijdens de wedstrijd.. *Zucht* Probeer echt elke wedstrijd live te volgen van Vitesse, maar sla deze keer over. Ik ga het nog Noordelijker zoeken voor een weekendje. Gelukkig krijg ik wel de standen door.
pi_46374410
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:17 schreef JH87 het volgende:
Als iemand m'n seizoenkaart voor morgen wil lenen mag dat, hij of zij moet 'm alleen wel in Groningen op komen halen. Ik ben verhinderd.
Er is vrije verkoop en dat terwijll Roda JC met de verplichte buscombi moet komen ( al hebben de meeste van hun wel iets beters te doen)
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Carnaval .
pi_46375616
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:00 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Er is vrije verkoop en dat terwijll Roda JC met de verplichte buscombi moet komen ( al hebben de meeste van hun wel iets beters te doen)
Mja, misschien juist daarom dat ze met de buscombi moeten?
jeweetz
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:53:41 #244
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_46375898
Wie zei er laatst ook alweer dat F.O.N.S. zo op defranseslag leek? Inderdaad!
* Yozzz voelt zich Nostradamus
pi_46376128
Je liet je ook wel heel makkelijk weer ompraten
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:25:51 #246
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_46377033
Boh!
Zolang we morgen maar winnen!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 10:39:42 #247
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_46392588
quote:
Espinoza, held van familie, vedette in Ecuador

Nieuwe Vitesse-speler werkte op het land om eigen studie te betalen.
Giovanny Espinoza (29) kwam deze winter over van LDU Quito naar Vitesse. De voet­baller uit Ecuador woont voorals­nog in het Bilderberg Hotel in Oos­terbeek. In de lounge van dat hotel bestelt hij deze donderdagavond een kop thee. En doet hij zijn ver­haal.

Jij hebt 73 interlands gespeeld voor Ecuador, je hebt deWK’s van 2002 en 2006 gespeeld. Hoe groot is Giovanny Espinoza in Ecuador?
Espinoza: „In Ecuador ben ik een grote ster. Als ik in de stad ben, dan lopen de mensen voortdu­rend om me heen. Willen ze een handtekening, of samen op de fo­to. Als ik alleen ben, is dat geen probleem. Maar het is vervelend, wanneer ik met familie ben, wan­neer ik niet ongestoord met mijn dochtertje naar de bioscoop kan.”

Je bent geboren in El Juncal, een stad zo'n 100 kilometer ten noor­den van de hoofdstad Quito. Hoe was je jeugd?
„Heel moeilijk. Ik kom uit een arm gezin, ben de oudste van vijf kinderen. Om naar school te kun­nen gaan, moest ik zelf werken op het land en in de bouw. Ik wil er nu alles aan doen om mijn doch­ter een andere jeugd te geven dan ik heb gehad.”

Je talent voor voetbal is je redding geweest?
„ Anders was ik nu boer geweest, denk ik. Ik wilde graag bedrijfsad­ministratie gaan studeren, maar dat kon ik niet combineren met het voetbal. Toen ik klein was, wist ik al dat voetbal de uitweg was naar een goed leven. Ik zag voetballers in dure auto’s rijden. Ik dacht: hoe kan ik mijn familie hel­pen? Dit was de manier. ”

Op welke manier help jij je fami­lie?
„Het eerste geld, dat ik met voet­bal heb verdiend, dat heb ik aan mijn familie gegeven. Van dat geld hebben ze een supermarkt ge­kocht. Die hebben ze nu uitge­bouwd. Ik heb ook de studie van mijn broer en zussen betaald. Ze kunnen zich nu allemaal zelf red­den.”

In Ecuador word je La Sombra, De Schaduw, genoemd. Hoe kom je aan die bijnaam?
„Mijn vader werd zo genoemd. Hij was geen prof, maar voetbalde ook. Toen ik kleiner was, droeg ik vaak zijn tas. Ze noemden mij toen La Sombrita, Het Schaduw­tje. Toen ik groter werd, en er een artikel over mijn vader in de krant stond, zijn de mensen mij ook La Sombra gaan noemen.”

Hoe omschrijf je jezelf als mens en als voetballer?
„ Als persoon ben ik heel rustig, en charismatisch. Als voetballer ben ik juist heel temperamentvol. Ik ben iemand die altijd wil winnen, ook tijdens partijtjes op de trai­ning.”

Waarom is voetballen in Europa voor jou een droom?
„Toen ik klein was, zag ik op televi­sie veel grote voetballers. Marado­na, Romario, Zico, Hugo Sanchez, Gullit, Rijkaard. Ze speelden alle­maal in Europa. Toen wist ik: dat wil ik ook.”

Je kon in januari naar clubs in Rusland, Turkije, Spanje, Mexico en Duitsland. Waarom is het Vites­se geworden?
„Vorig jaar heb ik hier de interland gespeeld tegen Nederland. Ik had meteen een goed gevoel bij Neder­land. Daarna heb ik van veel men­sen gehoord dat het een goed land is om te voetballen. En ook om te leven, samen met mijn vrouw en dochter.”

Je hebt een contract voor ander­half jaar, met een optie voor nog een jaar. Wat zijn nu je aspiraties?
Nu ben ik alleen met Vitesse be­zig. Ik hoop Europees voetbal te spelen, misschien zelfs Cham­pions League. Wat ik verder nog wil bereiken, is het winnen van de Copa America met Ecuador.”
Ambitie FTW!
pi_46392768
Hij is écht gestoord.
pi_46394960
Als piet alle ballen tegenhoud en Espinoza alle ballen naar voren of in de tribune ramt.
En Lazovic die blijft om alle ballen in het netje te schieten , waarom dan niet
pi_46396220
Barça loopt volgend jaar huilend het veld af als ze tegen Vitesse moeten.
jeweetz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')