Weet je wat dat kost? We hebben het al niet zo breed hehquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:49 schreef Domenica het volgende:
[..]
Waarom spelen ze m niet gewoon in de dome?
¤ 80.000quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:43 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost? We hebben het al niet zo breed heh![]()
Wel grappig dat Pietje nogsteeds in het doel mag staan. Denk dat maar weinig mensen gedacht hadden dat hij zó goed zou zijn, heerlijk om hem dan zo te zien keepen en het meneer Aad zo moeilijk te maken.
pfff, waar baseer je dat op? Gokken telt niet meequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef Rhinestone het volgende:
Wat zal het zijn? 100.000, 75.000 euri per wedstrijd? Ga er vanuit dat het stadion nog niet voor een kwart gevuld zal zijn... Totaal niet rendabel dus om wedstrijden van Jong Vitesse in het Gelredome af te werken, laat ze maar lekker in Bemmel ballenAl zou Papendal natuurlijk wel mooier zijn... Waarom daar niet?
Vitesse betaalt 1 bedrag per jaar voor 30 wedstrijden. Een aantal waar je natuurlijk nooit aankomt: 17 thuiswedstrijden, in een heel goed seizoen 5 bekerwedstrijden, een aantal Europese wedstrijden en de open dag. Dus wat dat betreft zou het moeten kunnen, maar ja dan ben je nog niet uit de variabele kosten, de medewerksers, licht, verwarming etc.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef Rhinestone het volgende:
Dat basseer ik op de huur die Vitesse per wedstrijd van het eerste betaalt, zal voor Jong Vitesse niet veel anders zijn plus dat ze het daarbij niet van de kaartverkoop moeten hebben...
Dus telt wel, vind ik, tenzij jij natuurlijk kan zorgen dat Jong Vitesse gratis van het Gelredome gebruik mag maken![]()
Is busdienst tussen oa Groningen & Heerenveen. Laat 't me maar niet over de buschauffeur op de terugweg hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Q-liner ?
Zelf ga ik ook over een half uur , uur richting het hoge noorden , ff kijken of Espinoza zijn debuut gaat maken in de loop van de wedstrijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |