abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46155625
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:49 schreef Domenica het volgende:

[..]

Waarom spelen ze m niet gewoon in de dome?
Weet je wat dat kost? We hebben het al niet zo breed heh

Wel grappig dat Pietje nogsteeds in het doel mag staan. Denk dat maar weinig mensen gedacht hadden dat hij zó goed zou zijn, heerlijk om hem dan zo te zien keepen en het meneer Aad zo moeilijk te maken.
jeweetz
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:46:38 #152
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_46155744
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:43 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

Weet je wat dat kost? We hebben het al niet zo breed heh

Wel grappig dat Pietje nogsteeds in het doel mag staan. Denk dat maar weinig mensen gedacht hadden dat hij zó goed zou zijn, heerlijk om hem dan zo te zien keepen en het meneer Aad zo moeilijk te maken.
¤ 80.000
pi_46156132
Voor mij hoeft Pietje er niet uit eigenlijk, die kerel staat mie goed te keepen
Vorm (utrecht) kan het toch ook? Laat lekker staan die hap, niet in de laatste plaatst omdat die Stojkovic toch huur is.
(en als Pietje toch prima keept, what's the problem)
pi_46158574
Zonde van het geld van Stojkovic, maar als Pietje het net zo goed kan lekker laten staan. Laat Stojkovic zich in Jong Vitesse dan eerst maar bewijzen voordat Pietje weer op de bank mag.
Heeft Raymond van Driel al eens met de grote jongens meegedaan in een officiële wedstrijd?
jeweetz
pi_46158860
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:43 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

Weet je wat dat kost?
Nou, vertel is.
pi_46161241
Wat zal het zijn? 100.000, 75.000 euri per wedstrijd? Ga er vanuit dat het stadion nog niet voor een kwart gevuld zal zijn... Totaal niet rendabel dus om wedstrijden van Jong Vitesse in het Gelredome af te werken, laat ze maar lekker in Bemmel ballen Al zou Papendal natuurlijk wel mooier zijn... Waarom daar niet?
jeweetz
pi_46164784
Gewoon plannen voor de hoofdwedstrijd.....
1 april is er Vitesse - feyenoord moet kunnen toch
pi_46167888
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef Rhinestone het volgende:
Wat zal het zijn? 100.000, 75.000 euri per wedstrijd? Ga er vanuit dat het stadion nog niet voor een kwart gevuld zal zijn... Totaal niet rendabel dus om wedstrijden van Jong Vitesse in het Gelredome af te werken, laat ze maar lekker in Bemmel ballen Al zou Papendal natuurlijk wel mooier zijn... Waarom daar niet?
pfff, waar baseer je dat op? Gokken telt niet mee
pi_46169169
Dat basseer ik op de huur die Vitesse per wedstrijd van het eerste betaalt, zal voor Jong Vitesse niet veel anders zijn plus dat ze het daarbij niet van de kaartverkoop moeten hebben...
Dus telt wel, vind ik, tenzij jij natuurlijk kan zorgen dat Jong Vitesse gratis van het Gelredome gebruik mag maken
jeweetz
pi_46169881
Over anderhalf uur maar eens de Q-liner naar H'veen nemen. Heb er zin an!
Don't think twice, it's all right.
pi_46171628
Q-liner ?

Zelf ga ik ook over een half uur , uur richting het hoge noorden , ff kijken of Espinoza zijn debuut gaat maken in de loop van de wedstrijd
pi_46172291
Oh jee, Vitesse heeft naast een bijtende Fransman nu ook een vechtende Chinees binnengehaald. Scouten jullie op potentiele culthelden ofzo?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 10 februari 2007 @ 20:37:22 #164
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_46182892
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef Rhinestone het volgende:
Dat basseer ik op de huur die Vitesse per wedstrijd van het eerste betaalt, zal voor Jong Vitesse niet veel anders zijn plus dat ze het daarbij niet van de kaartverkoop moeten hebben...
Dus telt wel, vind ik, tenzij jij natuurlijk kan zorgen dat Jong Vitesse gratis van het Gelredome gebruik mag maken
Vitesse betaalt 1 bedrag per jaar voor 30 wedstrijden. Een aantal waar je natuurlijk nooit aankomt: 17 thuiswedstrijden, in een heel goed seizoen 5 bekerwedstrijden, een aantal Europese wedstrijden en de open dag. Dus wat dat betreft zou het moeten kunnen, maar ja dan ben je nog niet uit de variabele kosten, de medewerksers, licht, verwarming etc.

Hup Vites!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_46184742
Dit punt is volledig mogelijk gemaakt door Piet Velthuizen.

Niet slecht die 0-0.
pi_46189616
Tering wat was het koud daaro! Heb er nu nog koud van!

De wedstrijd was echt slecht van vitesse. Junker, Frankel, janssen en vooral knol waren slecht. De enige die goed speelden waren Kaye en Velthuizen ( ) Mja 0-0 uit bij heerenveen is niet slecht!

Piet, piet, piet, piet!!!
pi_46190007
Piet in Oranje hoor
pi_46190255
Pietje, wat een held. Vraag me af of we de vampier nog wel nodig hebben
Jammer dat het balletje van Benson (die voorzet van Onur Kaya, briljant!) er niet in ging, was wel erg onterecht geweest. En wat stond Wegereef te fluiten alsof ie stront in z'n ogen had zeg...
jeweetz
pi_46190309
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Q-liner ?

Zelf ga ik ook over een half uur , uur richting het hoge noorden , ff kijken of Espinoza zijn debuut gaat maken in de loop van de wedstrijd
Is busdienst tussen oa Groningen & Heerenveen. Laat 't me maar niet over de buschauffeur op de terugweg hebben.

Mgoed, wedstrijd viel op een aantal punten (Knol, Janssen, Due) nogal tegen en op een aantal punten niet (Veldhuizen, Espinoza, een punt uit H'veen). Uiteindelijk ben ik tevreden. Maar met dat middenveld moet echt wat gebeuren.
Don't think twice, it's all right.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 23:57:03 #170
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_46190337
Dagje Heerenveen was weer

Wel tering koud inderdaad, maar Pietje maakte veel goed.
Bridge over troubled water
  zondag 11 februari 2007 @ 01:27:51 #171
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46192493
Kaarten vragen is al
Een trainer die het veld in komt en op kaarten vraagt
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46196819
Nou als Frankel zelfs boos wordt na een overtreding (bewust of niet) dan is ie werkelijk smerig geraakt.

Als een trainer dat dus ook constateerd is het begrijpelijk dat hij mede voor zijn spelers opkomt. Daarnaast ontging de scheidsen en grensen ook met regelmaat wat. Beter dat de trainer protesteerd dan Spelers domme kaarten op lopen door te protesteren.

(PS: Ik wist niet dat jij de westrijden voor volgend jaar al in de planning had)
pi_46196987
Was idd een koud avondje Heerenveen gister , het uitvak zat lekker goed vol ( maar wat wil je met dat je kaarten aan de kassa kan kopen en geen pasfotoreg. is )

Piet deed het idd gewelding , ballen die hij pakte had Wapenaar allang doorgelaten , Espinoza maakt ook een goed debuut ( al was het maar zo kort ) , hij maakt al een mooie hakbal

Toen ik thuis De Wedstrijden nog eens terugkeek zag ik op het eind dat we eigenlijk nog een pingel hadden moeten hebben omdat Dingsdag hands maakte in het strafschopgebied , maar Wegereef zag het niet aldus zijn comentaar.
pi_46197124
Piet toch al weer keer de 0 gehouden, in uitwedstrijden nog wel.
  zondag 11 februari 2007 @ 14:08:56 #175
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46201991
Toch wel indrukwekkend, die Espinoza.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')