Hij klonk ook echt droog op Tienquote:Civard Sprockel is eindelijk boven water. De verdediger van Vitesse werd eerder op de avond door bondscoach Marco van Basten toegevoegd aan de selectie van het Nederlands elftal, maar was urenlang spoorloos. "Ik had mijn telefoon uit staan, maar ik zie nu dat ik dertig gemiste oproepen heb. Misschien moet ik de bondscoach maar even terugbellen", zegt hij droogjes tegen tv-zender Tien.
Na enkele uren kreeg Sprockel in de gaten wat er aan de hand was. "Ik was een middagje met vrienden en had mijn telefoon uit staan. Achteraf niet zo slim, haha", lacht hij. Sprockel zal zich nu zo snel mogelijk in Amsterdam melden, waar hij Jan Kromkamp vervangt.
quote:"Ik was lekker wat drinken met wat vrienden heel de dag en lette totaal niet op mijn telefoon. Ik ben wel ontzettend blij met mijn verkiezing maar had het absoluut niet verwacht. En ik had het uiteraard liever eerder willen horen en op een andere manier, maar oké, ik ben wel ontzettend blij."
Net als Ailtonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Werd ie net wakker? Zeker les gehad van Theo, die was ook kwijt(paardrijden
)
Er worden veels te veel combi's opgelegdquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:23 schreef DarkShine het volgende:
Jammer dat wij verplichte buscombi hebben gekregen.
Zal er niet bijzijn behalve als ik kaarten voor thuisvak krijg.
Als het goed is kunnen we het Zaterdag zienquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:15 schreef WebForce het volgende:
Sansoni 5 wedstrijden, sja... Ben benieuwd naar die nieuwe!
Vitesse-Roda gebeurt jaarlijks wel iets (kleins) dusja...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Er worden veels te veel combi's opgelegd, mischien als die voetbalwet er is dan het een stuk minder wordt.
[..]
Als het goed is kunnen we het Zaterdag zien![]()
en voor DeVinger :quote:Vitesse met aanvallend middenveld 09-02-07 17:03
ARNHEM - Vitesse speelt zaterdagavond in het uitduel tegen SC Heerenveen noodgedwongen met een aanvallend middenveld. Sébastian Sansoni is geschorst, Remco van der Schaaf geblesseerd en Abubakari Yakubu is nog niet wedstrijdfit.
Youssouf Hersi komt daardoor terug in de basis, Theo Janssen speelt met de punt naar achter. Danko Lazovic was ziek, maar speelt waarschijnlijk wel. Vladimir Stojkovic en Giovanny Espinoza beginnen op de bank.
Vermoedelijke opstelling: Velthuizen; Verhaegh, Sprockel, Knol, Due; Kaya, Janssen, Hersi, Pryor; Lazovic, Junker.
quote:Chinees olympisch team op de vuist 09-02-07 10:14
LONDEN - Een oefenwedstrijd tussen het Chinees olympisch team, met de nieuwe Vitesse-speler Yu Hai, en het Engelse Queens Park Rangers is deze week volledig uit de hand gelopen.
Het duel werd gestaakt vanwege een massale vechtpartij. Verdediger Zhang Tao werd bewusteloos geslagen en moest naar het ziekenhuis worden gebracht.
De problemen zouden zijn ontstaan toen Gao Lin een QPR-speler sloeg. Bondscoach Ratomir Dujkovic betuigde na afloop zijn spijt: "We kwamen naar hier om te trainen, niet om te vechten. Ik ben zwaar ontgoocheld."
Na Aalbers nu een Gokchinees?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:56 schreef Yozzz het volgende:
Zullen we de TT maar veranderen in "Nu met een vechtchinees"?
Vanaf Roda JC uit , eind december , ja iets van 2 maanden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:40 schreef DeVinger het volgende:
Yakubu nog steeds niet wedstrijdfit, ik bedoel, hoelang is dat nu al, twee maand?
yep , Jong Vitesse - Jong Feyenoord is gister voor de zoveelste keer afgelast , als die wedstrijd wel door was gegaan had ik nog weleens willen zien of Piet nog in het doel mocht blijven staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:48 schreef Yozzz het volgende:
De wedstrijden van Jong Vitesse blijven maar worden afgelast he?Moeilijk wedstrijdfit worden zonder wedstrijden te spelen.
Wat moet dat worden als onze Chinees erbij is?quote:Vitesse met aanvallend middenveld
Waarom spelen ze m niet gewoon in de dome?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
yep , Jong Vitesse - Jong Feyenoord is gister voor de zoveelste keer afgelast , als die wedstrijd wel door was gegaan had ik nog weleens willen zien of Piet nog in het doel mocht blijven staan.
Had gister nog wel willen kijken , maar ja die sneeuw zat Jong Vitesse dit keer dwars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |