Esajas snap ik ook niet echt , netzoals dat ie tegen W2 speelde.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:53 schreef F.O.N.S. het volgende:
Waarom gvd geen Benson maar wel Esajas en Hersi?
Due verdient ook wel een plusje vind ik en verder klopt 't wel behalve dat ik Pryor niet zo geweldig vond. Verhaegh en Kaya vond ik ook niet echt meevallen trouwens...quote:Op zondag 4 februari 2007 16:15 schreef DeVinger het volgende:
++
- Sanonsi (damn he, wat een kenker goede pot speelde hij)
- VelthuizenDat wordt nog zwaar tubben voor De Mos
+
- Pryor, waarom gewisseld?![]()
- Sprockel as usual
-
- Junker: leuk die intikker, maar weer zo onnodig en oneffectief frivool allemaal, totaal niet op 1lijn met Lazo (Benson)
- Knol: de tweede helft dan, weer overal mistasten, en die vrije trap van Barreto die Pietje redt was zijn schuld. Hij ging uit van buitenspel voor weet ik veel wie, maar Romano kwam in zijn rug gewoon aanlopen. Opletten Ruud![]()
--
- Janssen: leuk zo'n cultheld, maar dit gaat alle grenzen te boven. Wat een butt-voetballer de laatste weken![]()
En afgaan op een artikel wat allang achterhaald is door Vitesse zelf, op eigen websitequote:Op zondag 4 februari 2007 18:30 schreef Klingon het volgende:
De spandoeken van NEC: "Vitesse, de nummer 1 van Gelderland qua schulden"... en dan zelf een categorie lager zitten![]()
Hij maakt gewoon dankbaar gebruik van een Belgische scheids die hem niet kent en telkens denkt dat er een gruwelijke aanslag op hem gepleegt wordt.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:49 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind Lazovic een prima spits maar soms laat ie zich toch echt iets te overdreven vallen. ook als er weinig aan de hand is. Er werd vandaag teveel door het middenveld gevoetbald waar het gewoon veel te druk was.
Voorgaande jaren deden ze hem in de rust altijd stukkie open zodat de rook eruit kon er er verse lucht naar binnen kon?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef Klingon het volgende:
Schijnt iets van tienduizend euro te kosten om dat dak open of weer dicht te doen. Dat speelt dus wel mee, daar heeft VD Kraan wel eens wat over gezegd. Gister zat 'ie natuurlijk dicht voor dat afgelaste concert.
Oh, een klein stukje. Ja, dat hebben ze tegen Ajax ook nog gedaan. Maar had verder geen last van rook ofzo. Maar ja, hoe dan ook... dat dak moet gewoon open, het was fucking mooi voetbalweer.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Voorgaande jaren deden ze hem in de rust altijd stukkie open zodat de rook eruit kon er er verse lucht naar binnen kon?
¿¡¡¿¡¤10,000!?!!?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef Klingon het volgende:
Schijnt iets van tienduizend euro te kosten om dat dak open of weer dicht te doen. Dat speelt dus wel mee, daar heeft VD Kraan wel eens wat over gezegd. Gister zat 'ie natuurlijk dicht voor dat afgelaste concert.
Stond een tijd geleden een keer op vitesse.org, uitspraak van VD Kraan. Energiekosten enzo.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:09 schreef Smeich het volgende:
¿¡¡¿¡¤10,000!?!!?
Na dat vuurwerk bleef ook al die rook hangen, deden ze het dak een meter of twee open en was het zo weg.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef DeVinger het volgende:
Tegen Ajax niet gezien trouwens :
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef Elvislives het volgende:
Volgens mij wilden de spelers dat ook hoor, Theo onder andere voelde zich het beste in een rokerig sfeertje. Dat geloof ik direct!
Vond 'm niet eens zo slecht. Had een paar aardige acties, corners en een goede volley... maar ook snel een gele kaart te pakken (na 10 min. ofzo) en dan speelt het wel in je achterhoofd dat je moet oppassen.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]. Theo liep er vandaag inderdaad bij alsof ie een dikke joint had zitten smoken
.
Ik las anders laatst dat ze na het vuurwerk met Ajax het dak júist niet open deden, omdat de koude lucht dan ineens binnenstroomt (koude lucht daalt, jaja!), en al die rook naar beneden zou slaan zodat er op het veld niks te zien zou zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Klingon het volgende:
[..]
Stond een tijd geleden een keer op vitesse.org, uitspraak van VD Kraan. Energiekosten enzo.
[..]
Na dat vuurwerk bleef ook al die rook hangen, deden ze het dak een meter of twee open en was het zo weg.
Van vitesse.nl:quote:Vitesse schorst Sansoni
ARNHEM (ANP) - Vitesse heeft Sebastien Sansoni maandag disciplinair
geschorst. De clubleiding besloot na overleg met de technische staf
dat de verdediger twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk,
vanaf de zijkant moet toekijken. Ook kreeg Sansoni de maximale
geldboete opgelegd.
De Fransman beet zondag in de derby tegen NEC Roy Beerens in
zijn neus. Scheidsrechter Paul Allaerts ontging het voorval.
quote:CLUBLEIDING SCHORST SEBASTIEN SANSONI
Vitesse heeft Sebastien Sansoni vandaag disciplinair geschorst voor zijn "happende" beweging richting NEC-speler Roy Beerens. De verdediger/middenvelder moet twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, vanaf de zijlijn toekijken en ontvangt daarnaast de maximale geldboete. Dit besloot de clubleiding maandagmiddag in overleg met de technische staf.
Het feit dat de speler spijt betuigde, heeft meegespeeld in de besluitvorming van de leiding. Paul van der Kraan: "Het gedrag van Sebastien is onaanvaardbaar. Dit hoort niet op een voetbalveld thuis en dit past zeker niet bij een club als Vitesse. Gelukkig ziet de speler dit zelf ook in en heeft hij enorm spijt van zijn actie."
Sebastien Sansoni zei het volgende over de disciplinaire maatregel van de club: "Ik begrijp dat de clubleiding zich genoodzaakt voelt mij te straffen. Hoewel het nooit mijn intentie was Beerens te verwonden, ziet het er heel kwalijk uit. Ik mag natuurlijk nooit zo'n beweging maken, ook niet om hem slechts af te schrikken, zoals mijn bedoeling was. Het spijt me vreselijk dat ik hierdoor club, medespelers en supporters in diskrediet heb gebracht. Ik ben erg geschrokken van mijn gedrag en zal zoiets nooit meer doen."
Ik gok van welquote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hehe, kijken of de KNVB dan nog zo kinderachtig is om nog meer te gaan schorsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |