abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45939172
Ik begreep dat Jaime Bruinier vanmorgen op de training rechtsback speelde. Hoop voor Aad dat 't goed uitpakt als het gebeurd, want de beste jongen heeft pas twee trainingen met het eerste meegespeelt.
Don't think twice, it's all right.
pi_45939195
Verhaegh op z'n Swerts LB?
  zondag 4 februari 2007 @ 04:54:30 #53
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_45963314
Half 12
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_45963576
kom ik zondags uit men bed

Hij kan weer gedraaid worden
pi_45971295
Tja 1-1 waar winst echt niet onverdiend was... dan baal je toch wel..

Woensdag gaat Espinoza naar ecaudor zijn papieren regelen (aldus commentator bij wedstrijd).
Als ik me niet vergis knol zijn 5e gele kaart en mist Heerenveen.

Op naar Heerenveen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Positive_Thinking op 04-02-2007 15:58:20 ]
pi_45972319
Had misschien wel meer ingezeten na de eerste helft... maja, voor de rest niet zo'n boeiende wedstrijd eigenlijk.
pi_45973726
Waarom gvd geen Benson maar wel Esajas en Hersi?
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
pi_45973952
quote:
Op zondag 4 februari 2007 15:53 schreef F.O.N.S. het volgende:
Waarom gvd geen Benson maar wel Esajas en Hersi?
Esajas snap ik ook niet echt , netzoals dat ie tegen W2 speelde.

We hadden gewoon moeten winnen , dan hadden we 2 plaatsen gestegen ( bij deze stand nu bij Sparta)
  zondag 4 februari 2007 @ 16:01:38 #59
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45973966
Vitesse moet nog iets meer in de oren knopen dat ze 90 minuten lang moeten gaan aanvallen, want dan zijn ze het sterks en kunnen ze veel ploegen aan!

De wissel begreep ik wel, de zijkanten bleven onbenut en Benson kan daar niet echt spelen, vandaar Hersi en Esajas, maarja die is toch echt te licht...
pi_45974401
++
- Sanonsi (damn he, wat een kenker goede pot speelde hij)
- Velthuizen Dat wordt nog zwaar tubben voor De Mos

+
- Pryor, waarom gewisseld?
- Sprockel as usual

-
- Junker: leuk die intikker, maar weer zo onnodig en oneffectief frivool allemaal, totaal niet op 1lijn met Lazo (Benson )
- Knol: de tweede helft dan, weer overal mistasten, en die vrije trap van Barreto die Pietje redt was zijn schuld. Hij ging uit van buitenspel voor weet ik veel wie, maar Romano kwam in zijn rug gewoon aanlopen. Opletten Ruud

--
- Janssen: leuk zo'n cultheld, maar dit gaat alle grenzen te boven. Wat een butt-voetballer de laatste weken
pi_45974418
Benson had sowieso in de slotfase ipv Junker moeten komen vind ik
pi_45976025
Sansoni ontsnapte volgens de radio in één minuut drie keer aan rood. Was dat zwaar overdreven?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45976797
In ieder geval bijten, ik hoor ook natrappen en zal vast nog wel wat zijn

en inderdaad de Vinger Janssen was voor de zoveelste keer niks, drie goeie corners: Nou heb ik niet gevoetbalt, maar een corner nemen kan ik ook nog wel. Wat mij betreft mag Janssen exit Vitesse er zit echt geen enkele vooruitgang in die jongen.

[ Bericht 47% gewijzigd door Positive_Thinking op 04-02-2007 17:23:33 ]
pi_45977094
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:15 schreef DeVinger het volgende:
++
- Sanonsi (damn he, wat een kenker goede pot speelde hij)
- Velthuizen Dat wordt nog zwaar tubben voor De Mos

+
- Pryor, waarom gewisseld?
- Sprockel as usual

-
- Junker: leuk die intikker, maar weer zo onnodig en oneffectief frivool allemaal, totaal niet op 1lijn met Lazo (Benson )
- Knol: de tweede helft dan, weer overal mistasten, en die vrije trap van Barreto die Pietje redt was zijn schuld. Hij ging uit van buitenspel voor weet ik veel wie, maar Romano kwam in zijn rug gewoon aanlopen. Opletten Ruud

--
- Janssen: leuk zo'n cultheld, maar dit gaat alle grenzen te boven. Wat een butt-voetballer de laatste weken
Due verdient ook wel een plusje vind ik en verder klopt 't wel behalve dat ik Pryor niet zo geweldig vond. Verhaegh en Kaya vond ik ook niet echt meevallen trouwens...
pi_45977514

Zo ziet er mooi uit , iets voor de OP ?
  zondag 4 februari 2007 @ 17:46:10 #66
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_45977877
Op een gegeven moment ging heel zuid en een deel van oost redelijk los op "wie niet springt".
Heeft iemand daar beelden van?
  zondag 4 februari 2007 @ 17:54:14 #67
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_45978141
Ze staan op mijn netvlies gebrand
Wat een paupergevoel heb ik over gehouden aan deze wedstijd. Niet verloren, Niet gewonnen, en hij ging als een nachtkaars uit... Pf, misschien maar naar het hoge noorden as zaterdag.
Maximaal 4 regels
  zondag 4 februari 2007 @ 18:08:28 #68
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45978651
Dat doekje voor het uitvak . Dat is het doek van AZ uit vorig (?) jaar .

'NEC, geld nodig? AFAB bellen!'
pi_45979463
De spandoeken van NEC: "Vitesse, de nummer 1 van Gelderland qua schulden"... en dan zelf een categorie lager zitten
  zondag 4 februari 2007 @ 18:39:46 #70
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_45979809
Vond het sowieso een beetje een slappe bedoeling. Die NEC aanhang.
  zondag 4 februari 2007 @ 18:49:49 #71
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_45980205
Ik vind Lazovic een prima spits maar soms laat ie zich toch echt iets te overdreven vallen. ook als er weinig aan de hand is. Er werd vandaag teveel door het middenveld gevoetbald waar het gewoon veel te druk was.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 4 februari 2007 @ 19:01:47 #72
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45980692
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:30 schreef Klingon het volgende:
De spandoeken van NEC: "Vitesse, de nummer 1 van Gelderland qua schulden"... en dan zelf een categorie lager zitten
En afgaan op een artikel wat allang achterhaald is door Vitesse zelf, op eigen website , echt heel laf idd...
pi_45982376
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:49 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind Lazovic een prima spits maar soms laat ie zich toch echt iets te overdreven vallen. ook als er weinig aan de hand is. Er werd vandaag teveel door het middenveld gevoetbald waar het gewoon veel te druk was.
Hij maakt gewoon dankbaar gebruik van een Belgische scheids die hem niet kent en telkens denkt dat er een gruwelijke aanslag op hem gepleegt wordt.
pi_45984500
Sansoni gaan we wel even missen gok ik zo
pi_45984576
Heerlijk zeg die Velthuizen (20), wat een verademing na Wapie
Benieuwd hoe dat gaat met Stojkovic, die zal ook wel denken

En waarom het dak dicht????????????
pi_45985706
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:32 schreef DeVinger het volgende:
En waarom het dak dicht????????????
Ja, vond ik ook vreemd. Misschien iets met dat Shakira-concert van gister te maken ofzo.
pi_45985892
Ach het dak is altijd dicht, kansloos kut besluit
pi_45986173
Het dak is volgensmij maar 1 keer open geweest dit seizoen en dat was tegen nac
pi_45986258
Dikke rookdamp ontwikkelen zich in het stadion met dak dicht. Wat is in godsnaam de reden idd
pi_45986448
Schijnt iets van tienduizend euro te kosten om dat dak open of weer dicht te doen. Dat speelt dus wel mee, daar heeft VD Kraan wel eens wat over gezegd. Gister zat 'ie natuurlijk dicht voor dat afgelaste concert.
pi_45986511
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef Klingon het volgende:
Schijnt iets van tienduizend euro te kosten om dat dak open of weer dicht te doen. Dat speelt dus wel mee, daar heeft VD Kraan wel eens wat over gezegd. Gister zat 'ie natuurlijk dicht voor dat afgelaste concert.
Voorgaande jaren deden ze hem in de rust altijd stukkie open zodat de rook eruit kon er er verse lucht naar binnen kon?
pi_45986769
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Voorgaande jaren deden ze hem in de rust altijd stukkie open zodat de rook eruit kon er er verse lucht naar binnen kon?
Oh, een klein stukje. Ja, dat hebben ze tegen Ajax ook nog gedaan. Maar had verder geen last van rook ofzo. Maar ja, hoe dan ook... dat dak moet gewoon open, het was fucking mooi voetbalweer.
pi_45986868
het was echt heerlijk voetbalweer!!!! Had zelf ook zin om ff te ballen... een dag niet gevoetbald is een dag niet geleefd!
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef Klingon het volgende:
¿¡¡¿¡¤10,000!?!!?
pi_45987076
Tegen Ajax niet gezien trouwens

Kunnen we daar niet is tegen protesteren? Dat we alle 20.000 roepen "dak open!" en dat het bestuur dan zo bang is dat ze het direct doen. Nee ok, dat gaat niet lukken, want er zitten op de rollerside ook mensen die geen stemvolume hebben.

Maar ik vind het echt belachelijk hoor. Waarom heb je dat dak dan... Alleen bij kut weer, anders altijd open. Het is voetbal, geen zaalvoetbal
pi_45988000
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:09 schreef Smeich het volgende:
¿¡¡¿¡¤10,000!?!!?
Stond een tijd geleden een keer op vitesse.org, uitspraak van VD Kraan. Energiekosten enzo.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef DeVinger het volgende:
Tegen Ajax niet gezien trouwens :
Na dat vuurwerk bleef ook al die rook hangen, deden ze het dak een meter of twee open en was het zo weg.
  zondag 4 februari 2007 @ 21:35:44 #86
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_45988355
Het dak moet of open of dicht. Dat moet wel vooraf worden besloten. Zijn die nec lui nog komen lopen dan?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_45991116
Junkert
Pietje
defranseslag

Pothuizen
nek
1-1

Verder zag het er uit alsof het een saaie bedoeling was. Gelukkig dat er vanavond ook nog een communistische film op tv was
jeweetz
  zondag 4 februari 2007 @ 22:30:37 #88
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_45991259
Volgens mij wilden de spelers dat ook hoor, Theo onder andere voelde zich het beste in een rokerig sfeertje. Dat geloof ik direct!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_45993247
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef Elvislives het volgende:
Volgens mij wilden de spelers dat ook hoor, Theo onder andere voelde zich het beste in een rokerig sfeertje. Dat geloof ik direct!
. Theo liep er vandaag inderdaad bij alsof ie een dikke joint had zitten smoken .
pi_45995027
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

. Theo liep er vandaag inderdaad bij alsof ie een dikke joint had zitten smoken .
Vond 'm niet eens zo slecht. Had een paar aardige acties, corners en een goede volley... maar ook snel een gele kaart te pakken (na 10 min. ofzo) en dan speelt het wel in je achterhoofd dat je moet oppassen.
  maandag 5 februari 2007 @ 09:50:02 #91
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_45999677
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Klingon het volgende:

[..]

Stond een tijd geleden een keer op vitesse.org, uitspraak van VD Kraan. Energiekosten enzo.
[..]

Na dat vuurwerk bleef ook al die rook hangen, deden ze het dak een meter of twee open en was het zo weg.
Ik las anders laatst dat ze na het vuurwerk met Ajax het dak júist niet open deden, omdat de koude lucht dan ineens binnenstroomt (koude lucht daalt, jaja!), en al die rook naar beneden zou slaan zodat er op het veld niks te zien zou zijn.
pi_46000651
Het dak was toch echt open tegen Ajax

Junker had trouwens op huurbasis naar Utrecht gekund, gelukkig was niet iedereen het daarmee eens
pi_46006029
Net binnen, volgens mij de enige juiste beslissing:
quote:
Vitesse schorst Sansoni

ARNHEM (ANP) - Vitesse heeft Sebastien Sansoni maandag disciplinair
geschorst. De clubleiding besloot na overleg met de technische staf
dat de verdediger twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk,
vanaf de zijkant moet toekijken. Ook kreeg Sansoni de maximale
geldboete opgelegd.
De Fransman beet zondag in de derby tegen NEC Roy Beerens in
zijn neus. Scheidsrechter Paul Allaerts ontging het voorval.
Van vitesse.nl:
quote:
CLUBLEIDING SCHORST SEBASTIEN SANSONI

Vitesse heeft Sebastien Sansoni vandaag disciplinair geschorst voor zijn "happende" beweging richting NEC-speler Roy Beerens. De verdediger/middenvelder moet twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, vanaf de zijlijn toekijken en ontvangt daarnaast de maximale geldboete. Dit besloot de clubleiding maandagmiddag in overleg met de technische staf.

Het feit dat de speler spijt betuigde, heeft meegespeeld in de besluitvorming van de leiding. Paul van der Kraan: "Het gedrag van Sebastien is onaanvaardbaar. Dit hoort niet op een voetbalveld thuis en dit past zeker niet bij een club als Vitesse. Gelukkig ziet de speler dit zelf ook in en heeft hij enorm spijt van zijn actie."

Sebastien Sansoni zei het volgende over de disciplinaire maatregel van de club: "Ik begrijp dat de clubleiding zich genoodzaakt voelt mij te straffen. Hoewel het nooit mijn intentie was Beerens te verwonden, ziet het er heel kwalijk uit. Ik mag natuurlijk nooit zo'n beweging maken, ook niet om hem slechts af te schrikken, zoals mijn bedoeling was. Het spijt me vreselijk dat ik hierdoor club, medespelers en supporters in diskrediet heb gebracht. Ik ben erg geschrokken van mijn gedrag en zal zoiets nooit meer doen."
pi_46008420
Hehe, kijken of de KNVB dan nog zo kinderachtig is om nog meer te gaan schorsen.
pi_46009233
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hehe, kijken of de KNVB dan nog zo kinderachtig is om nog meer te gaan schorsen.
Ik gok van wel
pi_46009405
Sansoni hond
pi_46016072
Hoeveel wedstrijden zal dat worden?
pi_46018133
Aangezien hij aangeeft dat het niet de bedoeling was die jongen echt te bijten en aangezien hij er spijt van heeft. Ga ik uit van een straf van 3 á 4 wedstrijden. Al hoop ik dat hij eerder al weer mag spelen want hij begint net weer lekker in vorm te raken...
  maandag 5 februari 2007 @ 23:19:34 #99
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_46026173
Mij breng je niet in diskrediet hierdoor . Ik geniet juist! .
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:08:36 #100
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_46031709
Sansoni met een paginavullend verhaal in de AD vandaag, iedereen weet nu iig wie hij is .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')