Pff idd, kunnen we de club meteen FC Cervantes noemen (grapje hoor).quote:
Hij had ook vast niet verwacht dat Heracles een extra potje heeft voor "ster"spelers.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
'Knol ziet Heracles niet zitten'
Knol![]()
Beukeringquote:
Aldus Johny in een special op .org van een aantal jaar geleden.quote:Vraag:
Bemmel de Gekste,
Beste Johnnie
Hoezeer leeft de derby tegen NEK bij jou??
--------------------------------------------------------------------------------
Antwoord JVB:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik denk net zo als bij jou !! Nek Bah !!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:32 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Beukering![]()
![]()
[..]
Aldus Johny in een special op .org van een aantal jaar geleden.
Clubhoer![]()
Communistisch links?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef F.O.N.S. het volgende:
Hij is links en een Chinees
quote:
Na het gelezen te hebben las ik dat ie op weg was ja , dus hij wou idd , spelers moeten gewoon een voorbeeld nemen aan Vrevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Amoah bijna naar nek btw..
Komt onverwacht dit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Amoah bijna naar nek btw..
En dan staat ie er zondag niet eens inquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:57 schreef DeVinger het volgende:
Maar ik hoop dat Benson het wel gaat maken, aan de hand van Lazovic en de Mos kan hij best ver komen![]()
Heb je de wedstrijden na de winterstop ook gezien , of lees je in het buiteland de verslagen van de wedstrijd ? want tegen willem 2 vond ik hem ook niet echt de sterkste , tegen Heerenveen kan het nog een beetje met de klasse van Alves te maken hebben ( ga ik Knol ook nog verdedigenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:39 schreef Elvislives het volgende:
Wat vraagt Knol dan? Geloven we Streuer, die maandag zegt dat Espinoza niet komt, en dinsdag tekent ie? Iedere profvoetballer verdient niet wattie verdient, maar ik blijf erbij dat Knol nog steeds een heel goede speler is voor Vitesse. Zijn wedstrijd tegen Heerenveen daargelaten...
Benson is idd zo'n fragiel mennekequote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:42 schreef Klingon het volgende:
Goed dat Junker weer terug is. Niks ten nadele van Benson, maar je moet ook wat fysieke kracht voorin hebben. Ben ook blij dat Due kan spelen. Heb er vertrouwen in!
Meulens ipv Junker?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:20 schreef Elvislives het volgende:
Volgens Aadje komt er een verrassing uit het tweede zondag, het debuut van een linksback? Joey Snijders ipv van Lazovic in de spits?
Misschien op de bank ipv Hersiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:42 schreef methodmich het volgende:
Bram van Polen rechtsbuiten voor Hersi???
Het kan allemaal zomaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |