qua soap een heel goed gesprek. Qua realiteit uhmmmmmquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:46 schreef BONG4002 het volgende:
...okej
OT: Best goed gesprek tussen NL en Patricia
yes, dat zou haar sieren,vriendquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Volgens mij denkt Patricia alleen maar:
"HELP waar ben ik VERDOMME in terecht gekomen! HAAL DIE CREEP BIJ ME WEG!!!"
En dan noemt Satanael Huub een slechte acteur...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:48 schreef Black_king het volgende:
Wat een fake. Twee mensen die proberen te acteren...
hij heeft vannacht ook nog ff goed zn script doorgelezenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:49 schreef Black_king het volgende:
.NL is zooooooo blij dat hij ook een verhaallijn heeft.....
Komt alleen ietwat krampachtig over....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:49 schreef Black_king het volgende:
.NL is zooooooo blij dat hij ook een verhaallijn heeft.....
iets met around en comes.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dan noemt Satanael Huub een slechte acteur...
Lol TTquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef Black_king het volgende:
En verder.....
behoorlijk ja....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Komt alleen ietwat krampachtig over....
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:50 schreef Black_king het volgende:
boodschap op het scherm..... willen ze haar langer laten blijven ?
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
Ze moet nu ook al eten![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:54 schreef tipsch het volgende:
Lijkt me ook een moeilijke rol hoor, als homofiel verliefd te moeten worden op een echte vrouwelijke vrouw. Ze gooien hem wel voor de leeuwen zo, zeg maar
Psies, die woorden zocht ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef avonne het volgende:
[..]
je bedoelt "it takes one to know one"?
Ze doet alles om de regie van dienst te zijn.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef Gigageil het volgende:
Natasia zit weer eten te pushen......lijkt wel een drugsdealer.....wil je? moet Je ? Sultana? Wat eten? Neem nou ! Toe dan ! Neem nou joh......Je hebt het nodig...... Kijk maar ik eet het ook......dus jij moet het ook eten.....anders wordt je ziek onderweg......Neem Nouuuu !!!![]()
Heeft ie zelf om gevraagd vermoed ik. Hij is gewoon gay en hij moet er niet zo een big deal van maken, hop klaar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:54 schreef tipsch het volgende:
Lijkt me ook een moeilijke rol hoor, als homofiel verliefd te moeten worden op een echte vrouwelijke vrouw. Ze gooien hem wel voor de leeuwen zo, zeg maar
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef Gigageil het volgende:
Natasia zit weer eten te pushen......lijkt wel een drugsdealer.....wil je? moet Je ? Sultana? Wat eten? Neem nou ! Toe dan ! Neem nou joh......Je hebt het nodig...... Kijk maar ik eet het ook......dus jij moet het ook eten.....anders wordt je ziek onderweg......Neem Nouuuu !!!![]()
Foute antwoorden idd van Patries, maar NL boeit het niets. HIJ HEEFT EEN VERHAALLIJN !!!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
"McDonalds maar dan roti...Super hé?" NL vindt het eigenlijk maar niets, hij is geen culinair barbaar.
De romantiek druipt er vanaf....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef partyyboyy het volgende:
Patricia: "vertel maar"
NL: "ik heb niet zoveel te vertellen"
*Minuut stil!*
Jaja dit is echte liefde![]()
hehehe!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan was Huub nog romantischer met zijn 3 hoeren....
Ja, ieuwwww hahahahahhahahahaquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef bosb het volgende:
gatverdamme@huub en nena
NL:"Toch??"quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:05 schreef tipsch het volgende:
Ik hoor NL straks nog tegen Patricia zeggen "Nee man, zo is het helemaal niet man"
ze klinkt rotterdamsquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef Gigageil het volgende:
Waar werkt Patricia ? Welke plaats of Stad ? weet iemand wat meer van haar ?![]()
Ja ze loopt gewoon een beetje te dollen met hemquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Black_king het volgende:
Patries voelt niets voor NL maar ze vindt het wel erg leuk in de spotlights te staan....
Ze heeft nog erg goed contact met haar ex.....
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:08 schreef avonne het volgende:
Komt echtgenoot langs en ziet Nel en Patricia
"wat zijn die 2 chagerijnen aan het doen?"
Ik "die zijn verliefd"
Die zegt: 'Papa is een telefoon'quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:09 schreef F04 het volgende:
Wat zal dat kind van NL over NL denken?!
Denk idd niet dat ze geil wordt van NL zn praat.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef Gigageil het volgende:
Gaat niet goed.....zit maar negatief te zeiken Nathanael.....![]()
aan het doen.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:08 schreef avonne het volgende:
Komt echtgenoot langs en ziet Nel en Patricia
"wat zijn die 2 chagerijnen aan het doen?"
Ik "die zijn verliefd"
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:09 schreef F04 het volgende:
Wat zal dat kind van NL over NL denken?!
Ze speelt preuts, waarschijnlijk voor het opwindende effect?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:13 schreef Gigageil het volgende:
Nena is zo preuts dat ze het liefst constant onder water blijft met haar tieten.....en zit er ook steeds naar te kijken......![]()
Lekker spontaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:17 schreef snkr-xxx het volgende:
ze gaan nu zeker zoenen?
Vind ik niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:21 schreef Scrupules het volgende:
dit is gewoon nog erger dan bart en lesley...hoe is het mogelijk
Zoji heeft maar geld voor 1 smsje in zn spaarvarken zitten dus helaasquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:23 schreef yellowfirst het volgende:
Misschien dat de populariteit van NL nu stijgt naar 2%.
Waarin?quote:
Dit is ook verdomde vervelend voor ons! Patries lijkt een schatje en uitgerekend zij wil het gaan doen met de lelijkste achterbakste schoft van DGK.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Deze is veel directer dan Lesley.
Schijnbaar vandaag (maar heb het ook niet gezien)quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef Missy_1974 het volgende:
is moby vandaag al weg gehaald kan er even niks over terug vinden en NL noemde het net, dacht dat moby morgen weg zou gaan ?
Nee joh.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is ook verdomde vervelend voor ons! Patries lijkt een schatje en ze wil het gaan doen met de lelijkste achterbakste schoft van dat huis.
quote:
scriptfetish LS?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ook toevallig. Lesley gisteren weg, en daar is ineens de ex-collega van Natasiaaaaaaaa.
Als je met zo'n goedkoop script al TV/streams kan maken, dan heb ik toch werkelijk een verkeerd beroep gekozen.
Ze had het over het feit dat ze het morgen aan haar leerlingen uit moest leggen. Zit dus volgens mij in het onderwijs ofzo...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef farceman het volgende:
is het ex- collega van Natasia? Hoe heet ze helemaal?
ah!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee joh.
Ze gaat onze wens vervullen.
Nog effe en hij pakt zijn koffer.![]()
onze moslimbroeders houden na het voetballen ook altijd hun onderoed aan onder de douche, lekker fris.quote:
Wat ben je dwars vandaag?!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ook toevallig. Lesley gisteren weg, en daar is ineens de ex-collega van Natasiaaaaaaaa.
Als je met zo'n goedkoop script al TV/streams kan maken, dan heb ik toch werkelijk een verkeerd beroep gekozen.
1. Patricia (banale naam)quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef farceman het volgende:
is het ex- collega van Natasia? Hoe heet ze helemaal?
quote:
Heb je lang moeten wachten voor je die er tussen kon proppen ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:31 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
onze moslimbroeders houden na het voetballen ook altijd hun onderoed aan onder de douche, lekker fris.
Maar een varken daarentegen vinden ze het toppunt van vies......![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:31 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
onze moslimbroeders houden na het voetballen ook altijd hun onderoed aan onder de douche, lekker fris.
Maar een varken daarentegen vinden ze het toppunt van vies......![]()
![]()
![]()
geen moment, ik begrijp het gewoon niet, that's allquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je lang moeten wachten voor je die er tussen kon proppen ?![]()
Volledig mee eensquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:35 schreef CartWOman het volgende:
Volgens mij zijn de gevoelens van Patricia wel echt, ze kijkt hem constant aan en is oprecht in de war. En waarom zou dit een speltechnische zet van NL zijn? Dus ik geloof wel dat hier iets opbloeit.![]()
moeite met posten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je lang moeten wachten voor je die er tussen kon proppen ?![]()
Kan niet, heb net vandaag arbeidscontract getekendquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:35 schreef Cungy het volgende:
Natte Nel eruit...stuur hem maar met Patricia mee, DGK_REDACTIE !!
En schop daarna LS maar het huis in![]()
met het oog op een aanstaand vervroegd vertrek van Satanael ga ik opportunistisch mee in dit geloof! Satanael, ga met Patricia mee!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volledig mee eensEn ik vind deze ontwikkeling veel boeiender dan Bart & Lesley iig
jammie jammie jammiequote:
Sorry dat ik je lachbui verstoordequote:
Precies Bongie, ze lopen ten eerste al met de armen om elkaar heen, of hand in hand. Dat gedoe tussen Bart en Lesley komt zo geforceerd over.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volledig mee eensEn ik vind deze ontwikkeling veel boeiender dan Bart & Lesley iig
lol, zijn wij dan van LS af?? Ik hoop dat er een beetje knappe scriptschrijver in LS schuilt..quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:35 schreef Cungy het volgende:
Natte Nel eruit...stuur hem maar met Patricia mee, DGK_REDACTIE !!
En schop daarna LS maar het huis in![]()
Eerlijk: dwars...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dwars of realistisch.... Jij mag het zeggen.
Te veel toeval vandaag.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan niet, heb net vandaag arbeidscontract getekend![]()
Klasse, man! Van harte.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Go Go Go, voor hoeveel jaar?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies Bongie, ze lopen ten eerste al met de armen om elkaar heen, of hand in hand. Dat gedoe tussen Bart en Lesley komt zo geforceerd over.![]()
zou je denken????????????????quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:40 schreef Cungy het volgende:
Volgens mij vind Huub, Nena zo geil als wat....
Daarentegen is het gedoe van Nathanael en Patricia heel naturel....quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies Bongie, ze lopen ten eerste al met de armen om elkaar heen, of hand in hand. Dat gedoe tussen Bart en Lesley komt zo geforceerd over.![]()
Ik zie écht wel wat gebeuren, we'll see.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:42 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Daarentegen is het gedoe van Nathanael en Patricia heel naturel....![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:48 schreef Cungy het volgende:
Hehe, ze is eindelijk van het terrein af, wat zal ze blij zijn
Jezelf quoten is NOT DONE, maar ......quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu volgt zeker een stream tussen Satanael en Natasiaaaaa over Patricia?
Rotterdam (zoiets zei ze vanavond en passant tegen NL)quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef Gigageil het volgende:
Komt Patricia uit Amsterdam of Almere ?![]()
Die kan je overal bestellen volgens mij. En ze komt daar vandaan, wat jij horen wilt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef Gigageil het volgende:
Komt Patricia uit Amsterdam of Almere ?![]()
Barendrecht woont ze toch.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rotterdam (zoiets zei ze vanavond en passant tegen NL)
Oh jammer, anders was ik haar kapsalon gaan zoeken.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan heeft ze in R'dam dr kapsalon?quote:
tuurlijk wel, en haar verjaardag zal ook wel groots gevierd worden, met Patricia erbij.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef tipsch het volgende:
err Natasia krijgt echt niet wekelijks een kapper op bezoek. toch DGK_REDACTIE?
Nee eerst word de verjaardag van Natasia geregeld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:56 schreef CARLAK het volgende:
Ik hoop dat Huub de komende nacht weer iets in petto heeft.
En Patty Brard, kijken wie de meeste decibels kan maken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
tuurlijk wel, en haar verjaardag zal ook wel groots gevierd worden, met Patricia erbij.
Hoezo wat ik horen wil? Gaan we bijdehand doen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kan je overal bestellen volgens mij. En ze komt daar vandaan, wat jij horen wilt.
en chayenne mag een liedje komen zingenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
tuurlijk wel, en haar verjaardag zal ook wel groots gevierd worden, met Patricia erbij.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef CARLAK het volgende:
Waarom kan ik geen smylies plaatsen? Hoe doe ik dat?
Een uurtje toch maar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef Scrupules het volgende:
[..]
en chayenne mag een liedje komen zingen
surpise surprise![]()
thanks, dan weet ik waar ik zoeken moet...quote:
ow ik roep eigenlijk maar watquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een uurtje toch maar.
Huub mocht ook drie gasten hebben voor een uurtje.
ik hoorde haar wel nog zeggen hoe moet ik dit morgen weer aan mijn leerlingen verklarenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oh ja klopt, ze geeft les op een kappersschool.....heeft ze al es gezegd in het begin......quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:02 schreef lady1 het volgende:
[..]
ik hoorde haar wel nog zeggen hoe moet ik dit morgen weer aan mijn leerlingen verklaren
Als jij een hoer uit Rotterdam wilt, maar die is er niet. Dan sturen ze gewoon een andere die een Rotterdams accent heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hoezo wat ik horen wil? Gaan we bijdehand doen?![]()
Volgens mij al sinds 4 weken geleden, want ze heeft het over niets anders dan haar verjaardag.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Wanneer is Natasia jarig?
Ja, allicht. Anders vermoord ze hem hahaquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:11 schreef blomst het volgende:
Brian heeft het niet afgemaakt vrijdag geeft hij als antwoord op de vraag van Natasia.
Even op Preview klikken, daar staan ze.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef CARLAK het volgende:
Waarom kan ik geen smylies plaatsen? Hoe doe ik dat?
Zoals het baasje over het hondje zegt: "Goh dat heeft/doet ie anders nooit..."quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia kan niet slapen omdat ze hyper is zegt ze
Me to.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:12 schreef yellowfirst het volgende:
Il heb niet snel een hekel aan iemand, maar het geval Natasia..............![]()
Precies, en ook Sylvia werkt niet echt meequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:00 schreef Black_king het volgende:
De reality mensen krijgen dus steeds meer een rol toebedeeld. Bart is de enige die zich echt verzet....
Kloptquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:14 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies, en ook Sylvia werkt niet echt mee
Patty Brard is on mute here.... Nena is beter te volgen.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia is pas de 26ste jarig (februari that is)
Ben effe weg die dagquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia is pas de 26ste jarig (februari that is)
Ze is er al weken mee bezigquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef Lieve het volgende:
krijgen we nu 1 maand verjaardag van de maffe?
![]()
![]()
Ga je ons uitdagen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als de redaktie kloten heeft, doen ze totaal niets aan haar verjaardag. Een taart een champagne en verder NIETS....
Maar dat lef hebben ze niet.
Nee moet je vooral nu gaan roepen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als de redaktie kloten heeft, doen ze totaal niets aan haar verjaardag. Een taart een champagne en verder NIETS....
Maar dat lef hebben ze niet.
De regels gelden niet voor jeweetwelquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een uurtje toch maar.
Huub mocht ook drie gasten hebben voor een uurtje.
Hij bedoeld zo'n Turkenbak.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef happyme28 het volgende:
Huub tegen Nena: 'Vet trouwens dat ik met jou over auto's kan praten' en hij praat verder hoe zijn vader de Mercedes had gepimpt'
Je had wel een vooruitziende blik kennelijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pfff me waarschuwing kwam net te laat![]()
Ik wil ook wel zien dat jullie haar afschepen met een taartje en champagne. Ik walg echt van dat mens, dat jullie dat nog niet hebbenquote:
Huub kreeg alleen een lelijke stripper.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
De regels gelden niet voor jeweetwel
pcies.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub kreeg alleen een lelijke stripper.
Maar ja .je weet wel kreeg ook bloemen en taart na haar theorie.
Sylvia en Nena ook niks.
quote:
ik dacht al !! benik nu de eniste die het gehord heeftquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:11 schreef blomst het volgende:
Brian heeft het niet afgemaakt vrijdag geeft hij als antwoord op de vraag van Natasia.
Edit: Je kan ook die 2 van x-factor sturen, die in die camper zaten... Ze waren ook bij Jensen... Die Groningers....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nah, was zomaar een gedachte die bij me opkwam bij haar wensenlijstje....![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
JA! WE WILLEN DAT JULLIE N IKS AAN DE VERJAARDAG DOEN
![]()
![]()
![]()
Dat durven jullie niet !!!!! Haha, daar durf ik alles om te wedden. Dat je geen verjaardag durft te verbieden!
Geen Taart. Geen zingen. geen visite. geen cadeau's en vooral ook geen champagne!
Gewoon een stilte dag ter bezinning!
Boedah in da house zeg maar!
Ja hoe harder wij schreeuwen hoe mooier ze dat vinden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je had wel een vooruitziende blik kennelijk![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat durven jullie niet !!!!! Haha, daar durf ik alles om te wedden. Dat je geen verjaardag durft te verbieden!
Geen Taart. Geen zingen. geen visite. geen cadeau's en vooral ook geen champagne!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liefst een kwartje arsenicum.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet ook weg die dag.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat denk je zelf
![]()
voor mij geen streams op zdngmw dr verjaardag![]()
Hier wel. Want heb 100% vertrouwen in de redaktie dat het geen vuurwerk wordt en alles wat Natasiaaaa nu bespreekt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat denk je zelf
![]()
voor mij geen streams op zdngmw dr verjaardag![]()
Samora was de andere kapster. Die was vorige keer met patricia meequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef BONG4002 het volgende:
Patricia heet dus van haar achternaam Samora kennelijk(Ik hoorde Natasia net haar naam voluit spreken)
Ja idd. ze is heel bescheiden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig is Natasia heel bescheiden, zoals ze ooit zei....![]()
Jij bent oplettender dan ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Samora was de andere kapster. Die was vorige keer met patricia mee
Ze slaat nu wat door, ze wil een "ontbijtchef"quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig is Natasia heel bescheiden, zoals ze ooit zei....![]()
Weet je wat mooi is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier wel. Want heb 100% vertrouwen in de redaktie dat het geen vuurwerk wordt en alles wat Natasiaaaa nu bespreekt.
Daar mogen we niks over zeggen. Tis nogal een lijstje zeg... Dat halen we niet qua productie denk ik...quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zien dat jullie haar afschepen met een taartje en champagne. Ik walg echt van dat mens, dat jullie dat nog niet hebben![]()
Gelukkig dus dan gaat er een groot deel van haar wensen niet door.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Daar mogen we niks over zeggen. Tis nogal een lijstje zeg... Dat halen we niet qua productie denk ik...
Stille wens inderdaadquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is.
haar alles laten regelen en dan 22februari haar wegstemmen.
Dag feestje.
Kan ze zelf alles betalen die gek![]()
Misschien een idee de "ontbijtchef" te schrappen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Daar mogen we niks over zeggen. Tis nogal een lijstje zeg... Dat halen we niet qua productie denk ik...
Jawel joh.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik erg ben ....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is.
haar alles laten regelen en dan 22februari haar wegstemmen.
Dag feestje.
Kan ze zelf alles betalen die gek![]()
Kost meer dan koninginnedag op het Rembrandstplein zeker wat ze besteld ??quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken..quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze slaat nu wat door, ze wil een "ontbijtchef"![]()
Ze zegt er wel de hele tijd "heel graag" bij, das dan wel weer een soort van bescheiden.
Ok, ik beloof die dag, als protest, niet te posten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik moet ook weg die dag.
allemaal gewoon wegwezen voor 24 uur![]()
Valt toch wel mee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik erg ben ....
![]()
![]()
![]()
Dit zegt genoeg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Daar mogen we niks over zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |