qua soap een heel goed gesprek. Qua realiteit uhmmmmmquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:46 schreef BONG4002 het volgende:
...okej
OT: Best goed gesprek tussen NL en Patricia
yes, dat zou haar sieren,vriendquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Volgens mij denkt Patricia alleen maar:
"HELP waar ben ik VERDOMME in terecht gekomen! HAAL DIE CREEP BIJ ME WEG!!!"
En dan noemt Satanael Huub een slechte acteur...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:48 schreef Black_king het volgende:
Wat een fake. Twee mensen die proberen te acteren...
hij heeft vannacht ook nog ff goed zn script doorgelezenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:49 schreef Black_king het volgende:
.NL is zooooooo blij dat hij ook een verhaallijn heeft.....
Komt alleen ietwat krampachtig over....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:49 schreef Black_king het volgende:
.NL is zooooooo blij dat hij ook een verhaallijn heeft.....
iets met around en comes.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dan noemt Satanael Huub een slechte acteur...
Lol TTquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef Black_king het volgende:
En verder.....
behoorlijk ja....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Komt alleen ietwat krampachtig over....
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:50 schreef Black_king het volgende:
boodschap op het scherm..... willen ze haar langer laten blijven ?
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
Ze moet nu ook al eten![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:54 schreef tipsch het volgende:
Lijkt me ook een moeilijke rol hoor, als homofiel verliefd te moeten worden op een echte vrouwelijke vrouw. Ze gooien hem wel voor de leeuwen zo, zeg maar
Psies, die woorden zocht ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef avonne het volgende:
[..]
je bedoelt "it takes one to know one"?
Ze doet alles om de regie van dienst te zijn.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef Gigageil het volgende:
Natasia zit weer eten te pushen......lijkt wel een drugsdealer.....wil je? moet Je ? Sultana? Wat eten? Neem nou ! Toe dan ! Neem nou joh......Je hebt het nodig...... Kijk maar ik eet het ook......dus jij moet het ook eten.....anders wordt je ziek onderweg......Neem Nouuuu !!!![]()
Heeft ie zelf om gevraagd vermoed ik. Hij is gewoon gay en hij moet er niet zo een big deal van maken, hop klaar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:54 schreef tipsch het volgende:
Lijkt me ook een moeilijke rol hoor, als homofiel verliefd te moeten worden op een echte vrouwelijke vrouw. Ze gooien hem wel voor de leeuwen zo, zeg maar
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef Gigageil het volgende:
Natasia zit weer eten te pushen......lijkt wel een drugsdealer.....wil je? moet Je ? Sultana? Wat eten? Neem nou ! Toe dan ! Neem nou joh......Je hebt het nodig...... Kijk maar ik eet het ook......dus jij moet het ook eten.....anders wordt je ziek onderweg......Neem Nouuuu !!!![]()
Foute antwoorden idd van Patries, maar NL boeit het niets. HIJ HEEFT EEN VERHAALLIJN !!!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
"McDonalds maar dan roti...Super hé?" NL vindt het eigenlijk maar niets, hij is geen culinair barbaar.
De romantiek druipt er vanaf....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef partyyboyy het volgende:
Patricia: "vertel maar"
NL: "ik heb niet zoveel te vertellen"
*Minuut stil!*
Jaja dit is echte liefde![]()
hehehe!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan was Huub nog romantischer met zijn 3 hoeren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |