Ja, ieuwwww hahahahahhahahahaquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef bosb het volgende:
gatverdamme@huub en nena
NL:"Toch??"quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:05 schreef tipsch het volgende:
Ik hoor NL straks nog tegen Patricia zeggen "Nee man, zo is het helemaal niet man"
ze klinkt rotterdamsquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef Gigageil het volgende:
Waar werkt Patricia ? Welke plaats of Stad ? weet iemand wat meer van haar ?![]()
Ja ze loopt gewoon een beetje te dollen met hemquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Black_king het volgende:
Patries voelt niets voor NL maar ze vindt het wel erg leuk in de spotlights te staan....
Ze heeft nog erg goed contact met haar ex.....
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:08 schreef avonne het volgende:
Komt echtgenoot langs en ziet Nel en Patricia
"wat zijn die 2 chagerijnen aan het doen?"
Ik "die zijn verliefd"
Die zegt: 'Papa is een telefoon'quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:09 schreef F04 het volgende:
Wat zal dat kind van NL over NL denken?!
Denk idd niet dat ze geil wordt van NL zn praat.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef Gigageil het volgende:
Gaat niet goed.....zit maar negatief te zeiken Nathanael.....![]()
aan het doen.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:08 schreef avonne het volgende:
Komt echtgenoot langs en ziet Nel en Patricia
"wat zijn die 2 chagerijnen aan het doen?"
Ik "die zijn verliefd"
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:09 schreef F04 het volgende:
Wat zal dat kind van NL over NL denken?!
Ze speelt preuts, waarschijnlijk voor het opwindende effect?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:13 schreef Gigageil het volgende:
Nena is zo preuts dat ze het liefst constant onder water blijft met haar tieten.....en zit er ook steeds naar te kijken......![]()
Lekker spontaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:17 schreef snkr-xxx het volgende:
ze gaan nu zeker zoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |