thanks, dan weet ik waar ik zoeken moet...quote:
ow ik roep eigenlijk maar watquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een uurtje toch maar.
Huub mocht ook drie gasten hebben voor een uurtje.
ik hoorde haar wel nog zeggen hoe moet ik dit morgen weer aan mijn leerlingen verklarenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rotterdam (zoiets zei ze vanavond en passant tegen NL)
Oh ja klopt, ze geeft les op een kappersschool.....heeft ze al es gezegd in het begin......quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:02 schreef lady1 het volgende:
[..]
ik hoorde haar wel nog zeggen hoe moet ik dit morgen weer aan mijn leerlingen verklaren
Als jij een hoer uit Rotterdam wilt, maar die is er niet. Dan sturen ze gewoon een andere die een Rotterdams accent heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hoezo wat ik horen wil? Gaan we bijdehand doen?![]()
Volgens mij al sinds 4 weken geleden, want ze heeft het over niets anders dan haar verjaardag.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Wanneer is Natasia jarig?
Ja, allicht. Anders vermoord ze hem hahaquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:11 schreef blomst het volgende:
Brian heeft het niet afgemaakt vrijdag geeft hij als antwoord op de vraag van Natasia.
Even op Preview klikken, daar staan ze.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef CARLAK het volgende:
Waarom kan ik geen smylies plaatsen? Hoe doe ik dat?
Zoals het baasje over het hondje zegt: "Goh dat heeft/doet ie anders nooit..."quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia kan niet slapen omdat ze hyper is zegt ze
Me to.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:12 schreef yellowfirst het volgende:
Il heb niet snel een hekel aan iemand, maar het geval Natasia..............![]()
Precies, en ook Sylvia werkt niet echt meequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:00 schreef Black_king het volgende:
De reality mensen krijgen dus steeds meer een rol toebedeeld. Bart is de enige die zich echt verzet....
Kloptquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:14 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies, en ook Sylvia werkt niet echt mee
Patty Brard is on mute here.... Nena is beter te volgen.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia is pas de 26ste jarig (februari that is)
Ben effe weg die dagquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia is pas de 26ste jarig (februari that is)
Ze is er al weken mee bezigquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef Lieve het volgende:
krijgen we nu 1 maand verjaardag van de maffe?
![]()
![]()
Ga je ons uitdagen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als de redaktie kloten heeft, doen ze totaal niets aan haar verjaardag. Een taart een champagne en verder NIETS....
Maar dat lef hebben ze niet.
Nee moet je vooral nu gaan roepen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als de redaktie kloten heeft, doen ze totaal niets aan haar verjaardag. Een taart een champagne en verder NIETS....
Maar dat lef hebben ze niet.
De regels gelden niet voor jeweetwelquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een uurtje toch maar.
Huub mocht ook drie gasten hebben voor een uurtje.
Hij bedoeld zo'n Turkenbak.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef happyme28 het volgende:
Huub tegen Nena: 'Vet trouwens dat ik met jou over auto's kan praten' en hij praat verder hoe zijn vader de Mercedes had gepimpt'
Je had wel een vooruitziende blik kennelijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pfff me waarschuwing kwam net te laat![]()
Ik wil ook wel zien dat jullie haar afschepen met een taartje en champagne. Ik walg echt van dat mens, dat jullie dat nog niet hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |