Ja hoe harder wij schreeuwen hoe mooier ze dat vinden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je had wel een vooruitziende blik kennelijk![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
JA! WE WILLEN DAT JULLIE N IKS AAN DE VERJAARDAG DOEN
![]()
![]()
![]()
Dat durven jullie niet !!!!! Haha, daar durf ik alles om te wedden. Dat je geen verjaardag durft te verbieden!
Geen Taart. Geen zingen. geen visite. geen cadeau's en vooral ook geen champagne!
Gewoon een stilte dag ter bezinning!
Boedah in da house zeg maar!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat durven jullie niet !!!!! Haha, daar durf ik alles om te wedden. Dat je geen verjaardag durft te verbieden!
Geen Taart. Geen zingen. geen visite. geen cadeau's en vooral ook geen champagne!
Liefst een kwartje arsenicum.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet ook weg die dag.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat denk je zelf
![]()
voor mij geen streams op zdngmw dr verjaardag![]()
Hier wel. Want heb 100% vertrouwen in de redaktie dat het geen vuurwerk wordt en alles wat Natasiaaaa nu bespreekt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat denk je zelf
![]()
voor mij geen streams op zdngmw dr verjaardag![]()
Samora was de andere kapster. Die was vorige keer met patricia meequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef BONG4002 het volgende:
Patricia heet dus van haar achternaam Samora kennelijk(Ik hoorde Natasia net haar naam voluit spreken)
Ja idd. ze is heel bescheiden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig is Natasia heel bescheiden, zoals ze ooit zei....![]()
Jij bent oplettender dan ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Samora was de andere kapster. Die was vorige keer met patricia mee
Ze slaat nu wat door, ze wil een "ontbijtchef"quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig is Natasia heel bescheiden, zoals ze ooit zei....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |