Huub kreeg alleen een lelijke stripper.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
De regels gelden niet voor jeweetwel
pcies.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub kreeg alleen een lelijke stripper.
Maar ja .je weet wel kreeg ook bloemen en taart na haar theorie.
Sylvia en Nena ook niks.
quote:
ik dacht al !! benik nu de eniste die het gehord heeftquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:11 schreef blomst het volgende:
Brian heeft het niet afgemaakt vrijdag geeft hij als antwoord op de vraag van Natasia.
Edit: Je kan ook die 2 van x-factor sturen, die in die camper zaten... Ze waren ook bij Jensen... Die Groningers....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nah, was zomaar een gedachte die bij me opkwam bij haar wensenlijstje....![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
JA! WE WILLEN DAT JULLIE N IKS AAN DE VERJAARDAG DOEN
![]()
![]()
![]()
Dat durven jullie niet !!!!! Haha, daar durf ik alles om te wedden. Dat je geen verjaardag durft te verbieden!
Geen Taart. Geen zingen. geen visite. geen cadeau's en vooral ook geen champagne!
Gewoon een stilte dag ter bezinning!
Boedah in da house zeg maar!
Ja hoe harder wij schreeuwen hoe mooier ze dat vinden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je had wel een vooruitziende blik kennelijk![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat durven jullie niet !!!!! Haha, daar durf ik alles om te wedden. Dat je geen verjaardag durft te verbieden!
Geen Taart. Geen zingen. geen visite. geen cadeau's en vooral ook geen champagne!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liefst een kwartje arsenicum.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet ook weg die dag.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat denk je zelf
![]()
voor mij geen streams op zdngmw dr verjaardag![]()
Hier wel. Want heb 100% vertrouwen in de redaktie dat het geen vuurwerk wordt en alles wat Natasiaaaa nu bespreekt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat denk je zelf
![]()
voor mij geen streams op zdngmw dr verjaardag![]()
Samora was de andere kapster. Die was vorige keer met patricia meequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef BONG4002 het volgende:
Patricia heet dus van haar achternaam Samora kennelijk(Ik hoorde Natasia net haar naam voluit spreken)
Ja idd. ze is heel bescheiden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig is Natasia heel bescheiden, zoals ze ooit zei....![]()
Jij bent oplettender dan ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Samora was de andere kapster. Die was vorige keer met patricia mee
Ze slaat nu wat door, ze wil een "ontbijtchef"quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig is Natasia heel bescheiden, zoals ze ooit zei....![]()
Weet je wat mooi is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier wel. Want heb 100% vertrouwen in de redaktie dat het geen vuurwerk wordt en alles wat Natasiaaaa nu bespreekt.
Daar mogen we niks over zeggen. Tis nogal een lijstje zeg... Dat halen we niet qua productie denk ik...quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zien dat jullie haar afschepen met een taartje en champagne. Ik walg echt van dat mens, dat jullie dat nog niet hebben![]()
Gelukkig dus dan gaat er een groot deel van haar wensen niet door.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Daar mogen we niks over zeggen. Tis nogal een lijstje zeg... Dat halen we niet qua productie denk ik...
Stille wens inderdaadquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is.
haar alles laten regelen en dan 22februari haar wegstemmen.
Dag feestje.
Kan ze zelf alles betalen die gek![]()
Misschien een idee de "ontbijtchef" te schrappen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Daar mogen we niks over zeggen. Tis nogal een lijstje zeg... Dat halen we niet qua productie denk ik...
Jawel joh.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik erg ben ....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is.
haar alles laten regelen en dan 22februari haar wegstemmen.
Dag feestje.
Kan ze zelf alles betalen die gek![]()
Kost meer dan koninginnedag op het Rembrandstplein zeker wat ze besteld ??quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken..quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze slaat nu wat door, ze wil een "ontbijtchef"![]()
Ze zegt er wel de hele tijd "heel graag" bij, das dan wel weer een soort van bescheiden.
Ok, ik beloof die dag, als protest, niet te posten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik moet ook weg die dag.
allemaal gewoon wegwezen voor 24 uur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |