ah!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee joh.
Ze gaat onze wens vervullen.
Nog effe en hij pakt zijn koffer.![]()
onze moslimbroeders houden na het voetballen ook altijd hun onderoed aan onder de douche, lekker fris.quote:
Wat ben je dwars vandaag?!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ook toevallig. Lesley gisteren weg, en daar is ineens de ex-collega van Natasiaaaaaaaa.
Als je met zo'n goedkoop script al TV/streams kan maken, dan heb ik toch werkelijk een verkeerd beroep gekozen.
1. Patricia (banale naam)quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef farceman het volgende:
is het ex- collega van Natasia? Hoe heet ze helemaal?
quote:
Heb je lang moeten wachten voor je die er tussen kon proppen ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:31 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
onze moslimbroeders houden na het voetballen ook altijd hun onderoed aan onder de douche, lekker fris.
Maar een varken daarentegen vinden ze het toppunt van vies......![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:31 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
onze moslimbroeders houden na het voetballen ook altijd hun onderoed aan onder de douche, lekker fris.
Maar een varken daarentegen vinden ze het toppunt van vies......![]()
![]()
![]()
geen moment, ik begrijp het gewoon niet, that's allquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je lang moeten wachten voor je die er tussen kon proppen ?![]()
Volledig mee eensquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:35 schreef CartWOman het volgende:
Volgens mij zijn de gevoelens van Patricia wel echt, ze kijkt hem constant aan en is oprecht in de war. En waarom zou dit een speltechnische zet van NL zijn? Dus ik geloof wel dat hier iets opbloeit.![]()
moeite met posten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je lang moeten wachten voor je die er tussen kon proppen ?![]()
Kan niet, heb net vandaag arbeidscontract getekendquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:35 schreef Cungy het volgende:
Natte Nel eruit...stuur hem maar met Patricia mee, DGK_REDACTIE !!
En schop daarna LS maar het huis in![]()
met het oog op een aanstaand vervroegd vertrek van Satanael ga ik opportunistisch mee in dit geloof! Satanael, ga met Patricia mee!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volledig mee eensEn ik vind deze ontwikkeling veel boeiender dan Bart & Lesley iig
jammie jammie jammiequote:
Sorry dat ik je lachbui verstoordequote:
Precies Bongie, ze lopen ten eerste al met de armen om elkaar heen, of hand in hand. Dat gedoe tussen Bart en Lesley komt zo geforceerd over.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volledig mee eensEn ik vind deze ontwikkeling veel boeiender dan Bart & Lesley iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |