Vind ik niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:21 schreef Scrupules het volgende:
dit is gewoon nog erger dan bart en lesley...hoe is het mogelijk
Zoji heeft maar geld voor 1 smsje in zn spaarvarken zitten dus helaasquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:23 schreef yellowfirst het volgende:
Misschien dat de populariteit van NL nu stijgt naar 2%.
Waarin?quote:
Dit is ook verdomde vervelend voor ons! Patries lijkt een schatje en uitgerekend zij wil het gaan doen met de lelijkste achterbakste schoft van DGK.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Deze is veel directer dan Lesley.
Schijnbaar vandaag (maar heb het ook niet gezien)quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef Missy_1974 het volgende:
is moby vandaag al weg gehaald kan er even niks over terug vinden en NL noemde het net, dacht dat moby morgen weg zou gaan ?
Nee joh.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is ook verdomde vervelend voor ons! Patries lijkt een schatje en ze wil het gaan doen met de lelijkste achterbakste schoft van dat huis.
quote:
scriptfetish LS?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ook toevallig. Lesley gisteren weg, en daar is ineens de ex-collega van Natasiaaaaaaaa.
Als je met zo'n goedkoop script al TV/streams kan maken, dan heb ik toch werkelijk een verkeerd beroep gekozen.
Ze had het over het feit dat ze het morgen aan haar leerlingen uit moest leggen. Zit dus volgens mij in het onderwijs ofzo...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef farceman het volgende:
is het ex- collega van Natasia? Hoe heet ze helemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |