op de een of ander manier heb ik het idee dat het "achter"dit niet eens van huub had verwachtquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Zekers kunnen mensen heel anders blijken te functioneren dan voorspeld.
Maar Huub is juist (voor mij) een voltreffer. Ookal was het misschien anders bedoeld, hij krijgt zo'n kritisch, eeuwig negatief oordelend forum als Fok toch maar even achter zich. Zet menig mijlpaal neer, varierend van clashes tot taboe doorbrekend materiaal, doorspekt met grappen en grollen. Petje af.
Bizar gewoon dat ze dan van hem af willen.
om wiequote:Op woensdag 31 januari 2007 02:25 schreef partyyboyy het volgende:
LOL ik zit echt te lachen om die gast!
vertel !, geen streams aan...quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:25 schreef partyyboyy het volgende:
LOL ik zit echt te lachen om die gast!
NL is Kutzat en ze zitten hem te fukken met de telefoon.quote:
Om Nl natuurlijk!quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:29 schreef snetje het volgende:
[..]
om wiediegene die steeds de foon laat gaan of die domme kwast die hem nog opneemt elke keer ook nog
Ga eens heel gauw slapen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
De telefoon ging steeds af en niemand zei wat tegen hem wanneer hij opnam![]()
Briljant!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mag ik nog even de aandacht vestigen op mijn eerste gepiel met video software...
[[url=http://i9.tinypic.com/2drruax.jpg]afbeelding][/url]
Die maakt er vast weer een heel verhaal van morgenquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:29 schreef partyyboyy het volgende:
hahaha BRAInless is wakker!
jaja, zou ik eauk doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Die maakt er vast weer een heel verhaal van morgen
ja dat hoorde ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:02 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia verteld aan Herma dat Wilgo weer in Suriname zit. Ze heeft ook een brief van een nichtje gehad waar allerlei dingen in staan. Wat wil ze niet precies zeggen, maar het is duidelijk niet heel postief. Ze laat hem straks wel lezen aan Herma.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:44 schreef tipsch het volgende:
jep, Huub heeft in de beginperidode "wel 188 keer te horen gekregen van achter dat hij een miscast is en dat ze hem zo snel mogelijk zullen wegwerken"
Dit heeft Huub zo bijna letterlijk verteld aan NL gisternacht.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:06 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Gatver, wat een zielige redactie dan.
Hoe weet je dit trouwens?
Hoe laat was dat, dan kan ik het even terug zien.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit heeft Huub zo bijna letterlijk verteld aan NL gisternacht.
hmm, moet je even terugzoeken naar het moment dat ik het voor het eerst hier opmerkte, en dan waarschijnlijk - 2 minuten eerder (doe maar 4)..quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe laat was dat, dan kan ik het even terug zien.![]()
Wat suf dat die redactie zo van zich laat horen en zich gaat mengen in het spel....quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
Bart blijft zich vastklampen aan de mededeling van "achter" dat hij nog wel een kans heeft om te winnen.
Als "achter" zou zeggen van niet, dan is hij zo weg.
Okee thx.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:18 schreef tipsch het volgende:
Dit heeft Huub zo bijna letterlijk verteld aan NL gisternacht.
dit is het - kijk even vanaf 00.30quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:36 schreef tipsch het volgende:
ok dan, de redactie heeft Huub in z'n beginperiode vele malen te kennen gegeven dat hij een miscast is en dat ze hem er uit zullen gaan werken. Ik kreeg wel de indruk dat Huub DGK_REDACTIE bedoelde, zo werkt dat dus.
Weet je toevallig ook hoe laat dat was, lagen ze in bed of in kantoor?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, moet je even terugzoeken naar het moment dat ik het voor het eerst hier opmerkte, en dan waarschijnlijk - 2 minuten eerder (doe maar 4)..
Heulen met de vijand ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:37 schreef anno-i-mus het volgende:
huub was gisteravond gewoon een beetje dom bezig
Hij zei nog ff tegen streamers, Keep you're friends close, but keep you're enemies closer. Hij speelde gewoon spelletje met NL.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:37 schreef anno-i-mus het volgende:
huub was gisteravond gewoon een beetje dom bezig
valt mee hoor, maar twee foutjesquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei nog ff tegen streamers, Keep your friends close, but keep your enemies closer. Hij speelde gewoon spelletje met NL.
En ja me engels is niet best voor de taaltechneuten.![]()
Don't worrie about its.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei nog ff tegen streamers, Keep you're friends close, but keep you're anemies closer. Hij speelde gewoon spelletje met NL.
En ja me engels is niet best voor de taaltechneuten.![]()
Goed voor op zijn c.v. ooit, ik zat in dgk en heb geleerd dat ik heel goed ben in rondhangen en helemaal niets doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
Zoals Bart in het huis zit, zou ik niet willen zitten. Hij heeft geen doelen, geen bezigheden. Hij hangt daar maar een beetje. Ik zou gek worden.
Dat idee heb ik idd ook ja.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Don't worrie about its.
Huub speelt het zoo spannend, dat hij soms zelf niet meer weet welk spel hij aan het spelen is![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Goed voor op zijn c.v. ooit, ik zat in dgk en heb geleerd dat ik heel goed ben in rondhangen en helemaal niets doen.![]()
En toch geld verdienen, ja dat is idd knap van hemquote:
Wat verdienen ze daar ??? En zou jij trouwens zo je geld willen verdienen. Ik zou echt gestoord worden hoor, laat mij maar werken voor me geld. Ik denk dat dalijk de real world hem vies zal tegenvallen. Goh ik lijk nu wel op NLquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En toch geld verdienen, ja dat is idd knap van hem![]()
Ik geloof ¤50,- per dag, maar nagel me er niet op vast. En ja, ik zou het prima volhouden daar. Je moet het gewoon als werk zien, dat wordt het een stuk makkelijker denk ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat verdienen ze daar ??? En zou jij trouwens zo je geld willen verdienen. Ik zou echt gestoord worden hoor, laat mij maar werken voor me geld. Ik denk dat dalijk de real world hem vies zal tegenvallen. Goh ik lijk nu wel op NL![]()
NOu meld je aan zou ik zeggen. Ik zou daar echt gestoord worden, maar ja dat ben ik ook al dus misschien zou ik het er wel redden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof ¤50,- per dag, maar nagel me er niet op vast. En ja, ik zou het prima volhouden daar. Je moet het gewoon als werk zien, dat wordt het een stuk makkelijker denk ik.
lol, prettig gestoord is wel iets anders dan Nl en Nastyquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
[..]
NOu meld je aan zou ik zeggen. Ik zou daar echt gestoord worden, maar ja dat ben ik ook al dus misschien zou ik het er wel redden.![]()
![]()
Ik heb het niet gezien, alleen maar terug gelezen. Dus ik moet afgaan op verschillende reakties.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:00 schreef anno-i-mus het volgende:
met dom bedoel ik dat NL heel makkelijk kon zien dat hij een bullshit verhaal aan het ophangen was en daarom had de hele actie 0,0 effect .... dus nogmaals een beetje dom ... als je iets doet dan moet je het natuurlijk wel goed doen en niet zoals hij dat gisteravond deed.
Ik heb de hele avond opgenomen(ik was een keer vroeg naar bed) maar het is niet de moeite waard om ergens te uploaden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, alleen maar terug gelezen. Dus ik moet afgaan op verschillende reakties.![]()
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:00 schreef anno-i-mus het volgende:
met dom bedoel ik dat NL heel makkelijk kon zien dat hij een bullshit verhaal aan het ophangen was en daarom had de hele actie 0,0 effect .... dus nogmaals een beetje dom ... als je iets doet dan moet je het natuurlijk wel goed doen en niet zoals hij dat gisteravond deed.
Ik denk dat de redaktie hun invloed daar eens voor moeten gebruiken. Het alcoholgebruik van NL en Huub drastisch verminderen. Die komen er dalijk met een verminderde leverfunktie uit.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Huub wilde gaan samenspannen met Nathanael, Nathanael wilde dat Huub concreet werd, maar hij bleef maar wat wazig algemeenheden noemen.
Huub beweerde dat hij Sylvia en Ilona heeft geprobeerd over te halen Nena eruit te stemmen, het was duidelijk zichtbaar dat Nathanael er geen zak van geloofde.
Huub zei, toen Nathanael ff weg was, in de camera iets van dat je je vijanden close moet houden, hij vond zichzelf blijkbaar behoorlijk slim.
Wat hij wel bereikt heeft is een opening naar Nathanael toe, voor een samenspel als ze er iemand uit willen stemmen.
Maar de manier waarop was treurig en dronkenmansgebrabbel.
Ikke sport wel en huub sport niet en dat is niet eerlijk. oh neequote:Op woensdag 31 januari 2007 11:16 schreef petraa het volgende:
De kickboks leraar komt binnen en de eerste opmerking die Bart maakt als weerwoord op iets wat hij zegt is Huub spoort ook niet. Walgelijk man die Bart
Erg onverstandig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een onverstandig "dieet", `s morgens eerst een glas water en dan een uur cardio.
Ja het was ook zó ontzettend leuk en onderhoudend op de streams, toen het huis een weekje werd drooggelegd. Top-tijd was dat.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat de redaktie hun invloed daar eens voor moeten gebruiken. Het alcoholgebruik van NL en Huub drastisch verminderen. Die komen er dalijk met een verminderde leverfunktie uit.![]()
Ok daar heb jij je punt. Het was ook wel erg saai, maar vind je het nu veel beter dan ??? Ik word beetje krielig van de saaiigheid in het huis. En als NL en Huub praten is het ook alleen maar dronkemanspraat. Dus of het nu echt verbeterd door het drankgebruik in huis. Het is idd aan Huub en NL zelf het alcoholverbruik te verminderen. Ik persoonlijk vind Huub sterker als hij nuchter is dan dat hij dronken is. NL praat ik maar niet over dat vind ik gewoon een galbak met en zonder alcohol.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het was ook zó ontzettend leuk en onderhoudend op de streams, toen het huis een weekje werd drooggelegd. Top-tijd was dat.
M.i. moet de redactie zich vooral niét met dat soort zaken bemoeien. Ook dát heeft namelijk met volhouden en uithoudingsvermogen te maken. Als Huub zichzelf opbrandt, heeft-ie het huis simpelweg niet verdiend. Als NL een kapitale blunder begaat onder invloed van drank: jammer.
Maar ik kijk veel liever naar mensen die ook 's avonds nog zin hebben in een slok en wat Spielerei, dan naar bewoners die na het avondeten hun nest al opzoeken en evengoed 's ochtends weer met een chagrijnige bek opstaan.
Ja, ik vind het 's avonds een stúk beter, als ze een beetje loskomen mbv alohol.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok daar heb jij je punt. Het was ook wel erg saai, maar vind je het nu veel beter dan ???
Ik ga ook al een aantal dagen vroeg naar bed omdat ik het saaiheid troef vind op de streams. Idd om 23.00 uur gaan de meesten naar bed. Maar de gesprekken tussen Huub en NL vind ik ook niet boeiend, maar moet je gelijk geven Bart is zo mogelijk nog saaier.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik vind het 's avonds een stúk beter, als ze een beetje loskomen mbv alohol.
En dat wazige praten.. dat is hooguit het geval aan het eind van de avond/nacht, het is niet zo dat ze de hele dag lopen te lallen of zo.
Als ze niets zouden drinken, gingen ze net als Bart met de kippen op stok. Want dankzij die drank wordt het laat. Zonder alcohol heb je het op een gegeven moment wel gehad 's avonds. Dan neem je nog een kopje thee en zoek je je bed op. Dus dan zie je slapende mensen op de streams vanaf een uur of 23:00.
je hoorde het goed .... nena is een verwend kreng.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:58 schreef Sebi het volgende:
"Wil je kinderen?"
Nena: "Ja twee, niet meer, want dat staat niet leuk in de auto..."
hahaha, hoorde ik dat nou goed?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:58 schreef Sebi het volgende:
"Wil je kinderen?"
Nena: "Ja twee, niet meer, want dat staat niet leuk in de auto..."
hahaha, hoorde ik dat nou goed?
Je moet haar niet te serieus nemen. Ik moet wel lachen om zo'n opmerking.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:04 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
je hoorde het goed .... nena is een verwend kreng.
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:15 schreef lady1 het volgende:
het is toch wel weer lachen met hem
Als as miljonair zijnde, moeten elke week je nageltjes bijgewerkt worden he.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:17 schreef Kinga het volgende:
Waarom zit die ordinaire troela daar weer?
welke troela bedoel je?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:17 schreef Kinga het volgende:
Waarom zit die ordinaire troela daar weer?
de tandarts dacht ik ...quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:25 schreef HiDiHo het volgende:
Waar gaat Sylvia heen?
Hij zit echt nu Yvonne in te pakken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub is druk bezig met de nagels van Yvon, ook leuke manier om je dag door te komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |