bij Microsoft past ie prima hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Stel je voor dat je zo'n vent in je projectteam haalt.
Verkracht elk idee, voorstel, opdracht of actie in een totaal onbegrijpbaar iets.
"Sorry, ik ben gequote daarin"
Ja, dat was ik.
Er gebeuren elke dag leuke en spannende dingen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, het kan wel weer wat spanning en sensatie gebruiken. Deze groep begint toch in te kakken.
Door al die pacts wordt het onmogelijk om mensen er uit te krijgen. Dus misschien moet er een andere methode komen.
Ik luister niet meer, dus heb het niet gehoord, maar als dat echt zo is vind ik dat een enorme domper.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:55 schreef doesss het volgende:
Ze moeten dus zelf met iets komen waardoor het spannend blijft en dan duurt het nog een jaar en anders gaat de stekker eruit![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:58 schreef Day het volgende:
Huub wil Brian dus eruit. Goh, daar heeft tie lang over gedaan!
Je vloekt!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Er gebeuren elke dag leuke en spannende dingen!
Ik ben al fokking 100 dagen aan het kijken, en sta NOG elke dag verbaasd.
Natasia's humeur vandaag niet gezien?
Brians wanhoop vanavond?
Barts verscheurde ziel?
Cliffhangers genoeg, en NOG zien we deze twee kanjers opeens een nieuwe weg inslaan![]()
Precies. Beter dan dit krijg je het ECHT NIET.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Er gebeuren elke dag leuke en spannende dingen!
Ik ben al fokking 100 dagen aan het kijken, en sta NOG elke dag verbaasd.
Natasia's humeur vandaag niet gezien?
Brians wanhoop vanavond?
Barts verscheurde ziel?
Cliffhangers genoeg, en NOG zien we deze twee kanjers opeens een nieuwe weg inslaan![]()
zou best kunnen hoor hij lokt Huub uit om dingen te zeggen die hij later kan gebruiken tegen hem.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:51 schreef CARLAK het volgende:
wat heeft Nathanael uit de slaapkamer gepakt? Toen hij terug kwam begon hij met de vraag waar Huub in eerste instantie mee was gekomen namelijk "Wat is je voorstel wie eruit gestemd moet worden". Heeft hij een taperecorder bij zich?
zei hij dat?! shit, heb ik effe gemistquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael vraagt aan Huub of hij de streams weleens terug kijkt...
Huh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Huub liegt over Nena eruit willen stemmen.
Nathanael heeft dit door, dus Huub onderschat Nathanael.
Niet om lullig te zijn, maar het is anoniem, niet annoniem.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:56 schreef anno-i-mus het volgende:
misschien moet het DGK team ff kontact opnemen met me want dan zal ik ff vertellen hoe ik het annoniem stemmen in gedachten heb
Hij zei ook dat hij zich bij Sylvia en Ilona hard heeft gemaakt om Nena eruit te krijgen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik weet ook niet van de laatste dag, maar ik weet wel dat hij vroeg om als laatste te mogen stemmen.
ach ja .... its in tha namequote:Op woensdag 31 januari 2007 01:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Niet om lullig te zijn, maar het is anoniem, niet annoniem.
Ja, dat heb ik nog meegekregen. HIj wou dat Syl en Ilona ook nee zeiden en dan zou hij ja zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik weet ook niet van de laatste dag, maar ik weet wel dat hij vroeg om als laatste te mogen stemmen.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mag ik nog even de aandacht vestigen op mijn eerste gepiel met video software...
[[url=http://i9.tinypic.com/2drruax.jpg]afbeelding][/url]
hij begon wel te stotteren toen .NL zei dat ie 'm niet geloofdequote:Op woensdag 31 januari 2007 01:09 schreef CARLAK het volgende:
Mooi gedaan Huub!
* slappe lach *quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mag ik nog even de aandacht vestigen op mijn eerste gepiel met video software...
[[url=http://i9.tinypic.com/2drruax.jpg]afbeelding][/url]
Ja ik ben echt verbaasd...hoezo krijgen ze die gelegenheid?quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:04 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
zei hij dat?! shit, heb ik effe gemist
Die memorecorder op de computer neemt maar 1 min. op hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
dan zou nathanael de memorecorder nu wel uit moeten zetten, even opletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |