bij Microsoft past ie prima hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Stel je voor dat je zo'n vent in je projectteam haalt.
Verkracht elk idee, voorstel, opdracht of actie in een totaal onbegrijpbaar iets.
"Sorry, ik ben gequote daarin"
Ja, dat was ik.
Er gebeuren elke dag leuke en spannende dingen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, het kan wel weer wat spanning en sensatie gebruiken. Deze groep begint toch in te kakken.
Door al die pacts wordt het onmogelijk om mensen er uit te krijgen. Dus misschien moet er een andere methode komen.
Ik luister niet meer, dus heb het niet gehoord, maar als dat echt zo is vind ik dat een enorme domper.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:55 schreef doesss het volgende:
Ze moeten dus zelf met iets komen waardoor het spannend blijft en dan duurt het nog een jaar en anders gaat de stekker eruit![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:58 schreef Day het volgende:
Huub wil Brian dus eruit. Goh, daar heeft tie lang over gedaan!
Je vloekt!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Er gebeuren elke dag leuke en spannende dingen!
Ik ben al fokking 100 dagen aan het kijken, en sta NOG elke dag verbaasd.
Natasia's humeur vandaag niet gezien?
Brians wanhoop vanavond?
Barts verscheurde ziel?
Cliffhangers genoeg, en NOG zien we deze twee kanjers opeens een nieuwe weg inslaan![]()
Precies. Beter dan dit krijg je het ECHT NIET.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Er gebeuren elke dag leuke en spannende dingen!
Ik ben al fokking 100 dagen aan het kijken, en sta NOG elke dag verbaasd.
Natasia's humeur vandaag niet gezien?
Brians wanhoop vanavond?
Barts verscheurde ziel?
Cliffhangers genoeg, en NOG zien we deze twee kanjers opeens een nieuwe weg inslaan![]()
zou best kunnen hoor hij lokt Huub uit om dingen te zeggen die hij later kan gebruiken tegen hem.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:51 schreef CARLAK het volgende:
wat heeft Nathanael uit de slaapkamer gepakt? Toen hij terug kwam begon hij met de vraag waar Huub in eerste instantie mee was gekomen namelijk "Wat is je voorstel wie eruit gestemd moet worden". Heeft hij een taperecorder bij zich?
zei hij dat?! shit, heb ik effe gemistquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael vraagt aan Huub of hij de streams weleens terug kijkt...
Huh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Huub liegt over Nena eruit willen stemmen.
Nathanael heeft dit door, dus Huub onderschat Nathanael.
Niet om lullig te zijn, maar het is anoniem, niet annoniem.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:56 schreef anno-i-mus het volgende:
misschien moet het DGK team ff kontact opnemen met me want dan zal ik ff vertellen hoe ik het annoniem stemmen in gedachten heb
Hij zei ook dat hij zich bij Sylvia en Ilona hard heeft gemaakt om Nena eruit te krijgen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik weet ook niet van de laatste dag, maar ik weet wel dat hij vroeg om als laatste te mogen stemmen.
ach ja .... its in tha namequote:Op woensdag 31 januari 2007 01:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Niet om lullig te zijn, maar het is anoniem, niet annoniem.
Ja, dat heb ik nog meegekregen. HIj wou dat Syl en Ilona ook nee zeiden en dan zou hij ja zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik weet ook niet van de laatste dag, maar ik weet wel dat hij vroeg om als laatste te mogen stemmen.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mag ik nog even de aandacht vestigen op mijn eerste gepiel met video software...
[[url=http://i9.tinypic.com/2drruax.jpg]afbeelding][/url]
hij begon wel te stotteren toen .NL zei dat ie 'm niet geloofdequote:Op woensdag 31 januari 2007 01:09 schreef CARLAK het volgende:
Mooi gedaan Huub!
* slappe lach *quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mag ik nog even de aandacht vestigen op mijn eerste gepiel met video software...
Ja ik ben echt verbaasd...hoezo krijgen ze die gelegenheid?quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:04 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
zei hij dat?! shit, heb ik effe gemist
Die memorecorder op de computer neemt maar 1 min. op hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
dan zou nathanael de memorecorder nu wel uit moeten zetten, even opletten
Heb er meerdere mensen al over gehoord (Bart, Nena)quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja ik ben echt verbaasd...hoezo krijgen ze die gelegenheid?
Nathanael vroeg het namelijk niet als grap ofzo![]()
Goor ventje...quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:14 schreef Pulu het volgende:
Misschien ligt het aan mijn opvoeding maar gaat Huub nou in zijn bed liggen zonder te douchen en zijn tanden te poetsen?
120 sec .... 2 minuten dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Die memorecorder op de computer neemt maar 1 min. op hoor.
in een gesprek van.............quote:
Ja en NL zit nu achter de PC waar Huub een hele nacht achter heeft zitten pokeren en is toen tot 6 keer buiten in de tuin geweest om te pissen. Wat denk je wat er op dat toetsenbord zit??quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:14 schreef Pulu het volgende:
Misschien ligt het aan mijn opvoeding maar gaat Huub nou in zijn bed liggen zonder te douchen en zijn tanden te poetsen?
Als je er zo over nadenkt dan is dat toch raar waarom die het maar 2 min. doet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:21 schreef anno-i-mus het volgende:
in deze gesprekken dus nutteloos inderdaad
Platjes vd hoeren?quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja en NL zit nu achter de PC waar Huub een hele nacht achter heeft zitten pokeren en is toen tot 6 keer buiten in de tuin geweest om te pissen. Wat denk je wat er op dat toetsenbord zit??![]()
kan je zelf instellen volgens mij ... in dit geval is die 2 minuten voor het audio dagboek dacht ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:22 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je er zo over nadenkt dan is dat toch raar waarom die het maar 2 min. doet.
Waarom niet langer?
ja zit ook op jouw pc .... gewoon een microfoon gebruiken en klaar ben jequote:Op woensdag 31 januari 2007 01:24 schreef avonne het volgende:
[..]
kun je maar 1 keer opnemen? Of telkens weer aanzetten?
Zit het ook op mijn pc?
Nee hoor, dat kan niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:25 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
kan je zelf instellen volgens mij ... in dit geval is die 2 minuten voor het audio dagboek dacht ik
Dieren verbroederen ( aldus Demins)quote:
Geen idee hoe het moet.quote:
Zoals ik al zei: wat mij betreft wordt er niemand meer uitgestemd. 8 personen is een goed aantal. Dan moeten er voorlopig niet minder worden. Dus maak de exitrondes maar zo goed als onmogelijk. Het ging tenslotte om mensen die het niet meer kunnen volhouden en er daarom uitgaan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:19 schreef anno-i-mus het volgende:
goh .... ik vond het toch wel erg toevallig dat huub opeens over mijn anoniem stem voorstel kwam ...
alleen werd het verkeerd uitgelegd.
iedereen moet genomineerd staan bij iedere stemming.
en dan kunnen je ervoor kiezen om de exit te laten gebeuren bij unaniemiteit of bij bv. 66% van de stemmen.
Precies, er moet niemand meer uit, eerder eentje erbij.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: wat mij betreft wordt er niemand meer uitgestemd. 8 personen is een goed aantal. Dan moeten er voorlopig niet minder worden. Dus maak de exitrondes maar zo goed als onmogelijk. Het ging tenslotte om mensen die het niet meer kunnen volhouden en er daarom uitgaan.
whahahahahahahahaha .....ja sorry hoor ....hahahahaha moet hier echt om lachen !!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
redeneer aub objectief.. je hebt je eigen voorkeur en gaat daarop een analyse loslaten.. als je goed kijkt is .NL erg slim en heeft ie een verfrissende visie
Het zien verteren van mensen {zoals bart vandaag en natasia} trekt echt geen kijkers .... tis te saai.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: wat mij betreft wordt er niemand meer uitgestemd. 8 personen is een goed aantal. Dan moeten er voorlopig niet minder worden. Dus maak de exitrondes maar zo goed als onmogelijk. Het ging tenslotte om mensen die het niet meer kunnen volhouden en er daarom uitgaan.
Bart blijft zich vastklampen aan de mededeling van "achter" dat hij nog wel een kans heeft om te winnen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:36 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Het zien verteren van mensen {zoals bart vandaag en natasia} trekt echt geen kijkers .... tis te saai.
Huub zit er alleen nog vanwege de FOK! actie .... Huub zelf was te onzeker in het begin en maakte domme fouten waardoor ie meteen zijn positite verzwakte.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:37 schreef avonne het volgende:
Ik zit nog steeds met dat "mistcast" in mijn maag.
Hoezo? Waarom? Wat was er niet goed dan?
hilarisch !!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
Juist dat krampachtige vastklampen maakt het dat de patstelling in het stemmen dient te worden aaangepakt. die krampachtige personen moeten eruit en dat moet je niet op wachten totdat ze uit vrije wil na een paar maanden vertrekken .... daarmee verlies je kijkers.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Bart blijft zich vastklampen aan de mededeling van "achter" dat hij nog wel een kans heeft om te winnen.
Als "achter" zou zeggen van niet, dan is hij zo weg.
Ja dat zal achter natuurlijk niet snel zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Bart blijft zich vastklampen aan de mededeling van "achter" dat hij nog wel een kans heeft om te winnen.
hmmm... dat verklaart het voor mij ook nog niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:41 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Huub zit er alleen nog vanwege de FOK! actie .... Huub zelf was te onzeker in het begin en maakte domme fouten waardoor ie meteen zijn positite verzwakte.
Jawel, dat kan heel prima. Als je een bestaand geluidsbestand van (ik noem maar wat) een uur in dat ding opent, en je klikt vervolgens op record, dan kun je een uur lang uit je nek kletsen en dat ook opnemen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Geen idee hoe het moet.
Maar ik snap niet waarom het niet standaart langer dan 2 min kan.!
Het blijft raar...!![]()
Je kan toch iemand casten met een bepaalde visie, maar als je de persoon in kwestie in de realiteit plaatst kan dat wel eens kompleet niet uitkomen ..... Dat is denk ik wat er met huub gebeurt is toen ie voor het eerst binnenkwam .... vandaar miscast.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:48 schreef avonne het volgende:
[..]
hmmm... dat verklaart het voor mij ook nog niet.
Hij was toch van het begin af aan een jonge hond met een hoop enthousiasme en grappen?
De FOK! actie is natuurlijk ook opgezet omdat we van mening waren dat hij geen enkele steun van "achter" kreeg.
Het is mij hiermee eens te meer duidelijk dat het programma ten onder gaat aan enorme inschattingsfouten achter de schermen.
Wie wil er nou Natasia en Bart erin houden, en Huub eruit?
Vooral doen, zou ik zeggen, als je het om zeep wilt helpen.
En dat onderstreept nog maar eens, dat het juist "achter" is, die bepaalt wie de villa zal gaan winnen, en dat het geen spel tussen de bewoners zelf is. Was het wel een spel van de bewoners, dan zou "achter" daar geen zinnig woord over kunnen zeggen, en zijn het juist de bewoners zelf die hun kansen om te winnen op de juiste wijze in zouden kunnen schatten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub is juist enorm goed gecast. Als er dan iemand een miscast moet zijn, dan is het Bart wel (tenzij ze op zoek waren naar een dodelijk saaie boerenlul).quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:51 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Je kan toch iemand casten met een bepaalde visie, maar als je de persoon in kwestie in de realiteit plaatst kan dat wel eens kompleet niet uitkomen ..... Dat is denk ik wat er met huub gebeurt is toen ie voor het eerst binnenkwam .... vandaar miscast.
personen kunnen veranderen in hun gedrag door allerlei factoren ... zie bart .... dat maakt dit 'spel' eigenlijk best interessant.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Huub is juist enorm goed gecast. Als er dan iemand een miscast moet zijn, dan is het Bart wel (tenzij ze op zoek waren naar een dodelijk saaie boerenlul).
Bart vertelde een aantal weken geleden op de streams, dat de redactie in het begin van het programma aan hem had aangegeven dat ook hij weleens een miscast zou kunnen zijn "omdat ze bang waren dat hij te saai was".quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:58 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
personen kunnen veranderen in hun gedrag door allerlei factoren ... zie bart .... dat maakt dit 'spel' eigenlijk best interessant.
het is duidelijk dat yvonne en lesley buiten het huis om ook contact hebben met elkaar en yvonne wist allanger dat lesley het niet meer trok ...vandaar de hint van een bloemetje van bart voor lesely...quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:49 schreef anno-i-mus het volgende:
volgens mij was yvonne {die huishoudster} vandaag behoorlijk bezig met het vooral belichten van de negatieve geloven voor bart van het vertrek van leslie
gewoon lekker blijven zitten natuurlijk en gelijk heeft iequote:Op woensdag 31 januari 2007 02:06 schreef snetje het volgende:
en nu maar afwachten wat geldgeile bart gaat doen
euh een beetje gast die in zon huis gaat doet eerst wat aan zijn huiswerk en gaat informeren hoe zoiets in elkaar kan steken ..quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
En dat onderstreept nog maar eens, dat het juist "achter" is, die bepaalt wie de villa zal gaan winnen, en dat het geen spel tussen de bewoners zelf is. Was het wel een spel van de bewoners, dan zou "achter" daar geen zinnig woord over kunnen zeggen, en zijn het juist de bewoners zelf die hun kansen om te winnen op de juiste wijze in zouden kunnen schatten.
Zekers kunnen mensen heel anders blijken te functioneren dan voorspeld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:58 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
personen kunnen veranderen in hun gedrag door allerlei factoren ... zie bart .... dat maakt dit 'spel' eigenlijk best interessant.
yep ...dan zien we bart later ook ooit terug op een forum als een zielige Suikeroom ....quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
gewoon lekker blijven zitten natuurlijk en gelijk heeft ie
Maar waarom Huub net door Fok! werd gekozen tot held is omdat hij zoveel onrecht werd aangedaan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Zekers kunnen mensen heel anders blijken te functioneren dan voorspeld.
Maar Huub is juist (voor mij) een voltreffer. Ookal was het misschien anders bedoeld, hij krijgt zo'n kritisch, eeuwig negatief oordelend forum als Fok toch maar even achter zich. Zet menig mijlpaal neer, varierend van clashes tot taboe doorbrekend materiaal, doorspekt met grappen en grollen. Petje af.
Bizar gewoon dat ze dan van hem af willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |