Damn... dan had ie me dus weer te pakken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:44 schreef doesss het volgende:
"Keep your friends close, keep your enemies closer" zegt Huub met een veelbetekende blik naar de streamers![]()
I love that manquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:44 schreef doesss het volgende:
"Keep your friends close, keep your enemies closer" zegt Huub met een veelbetekende blik naar de streamers![]()
dat wordt dus brainstormenquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael wil graag concreet worden, hij staat wel open voor het uitvoeren van een idee van Huub.
Logisch wel, want zijn postitie is niet sterk.
Ik heb alleen het idee, dat Huub geen idee heeft.
Hij wil een good guy / bad guy act opzetten, waarbij de bewoners niet door hebben dat ze samenwerkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:44 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik hoop dat huub iets in z'n schild voert en eigenlijk nathanael wil fokken.
het zou een beetje een afkapper zijn als huub ineens 180 graden draait. sneaky bastard
Ik heb dat dus niet, maar dat komt misschien wel omdat ik op mijn werk omringt wordt door types als NL en Huub.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat mag. Ik betrap Nathanael er gewon regelmatig op dat zijn zogenaamde moeilijke woorden uitmonden in helemaal niets. Dat het kant nog wal raakt, maar nog wel wat lijkt vanwege de taal die hij gebruikt. Huub begrijp ik altijd helemaal als hij met theorien komt.
Uitgangspunt: Huub heeft een hartstochtelijke hekel aan Nathanael.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:44 schreef doesss het volgende:
En hij wil winnen natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij wil een good guy / bad guy act opzetten, waarbij de bewoners niet door hebben dat ze samenwerken
ik weet het niet hoor. ik heb net een huub gezien die alle kanten op kan gaan. zeer obsessed, zoals NL al zei, met het spel en zichzelfquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef doesss het volgende:
[..]
Uitgangspunt: Huub heeft een hartstochtelijke hekel aan Nathanael.![]()
en terecht..quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef doesss het volgende:
[..]
Uitgangspunt: Huub heeft een hartstochtelijke hekel aan Nathanael.![]()
Nathanael natuurlijk ook, die weet ook wel dat hij zijn vijanden close moet houden, maar ze NIET moet vertrouwen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:47 schreef Kinga het volgende:
Huub is echt briljant bezig.
Zou mij niets verbazen. 'Achter' kan het best zo sturen. En denk dat ze de kijkcijferkanon dat het meest gunnen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zei Nathanael tegen Huub dat Natasia de villa gaat winnen?
Was dat als grap bedoeld![]()
Nope dat is het grote plan van de redactie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik geloof hem op zijn woord.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij denkt ook (net als zo velen) dat je Natasia met geen tien paarden terug in de hel (lees: naar haar kinderen) krijgt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik hoop van wel, maar ik ben bang van nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat op zich idioot zou zijn, want het was allemaal al boeiend genoeg. Boeiender dan alle BB's bij elkaar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:49 schreef Day het volgende:
Weer een verwijzing naar woensdag!
Volgens mij hebben de bewoners echt opdrach gekregen om het allemaal spannender te maken. En woensdag verwacht de redactie een reactie.
Die is toch in beslag genomen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:51 schreef CARLAK het volgende:
Heeft hij een taperecorder bij zich?
Nou, wel een heel klein kannonnetje dan met 320.000 kijkers.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen. 'Achter' kan het best zo sturen. En denk dat ze de kijkcijferkanon dat het meest gunnen.
Klopt, want het is een overdosis. Natasia moet er wel in blijven, maar moet veel meer gedoseerd gebracht worden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, wel een heel klein kannonnetje dan met 320.000 kijkers.
Ik denk eerder dat mensen wegzappen wegens haar
Nou, het kan wel weer wat spanning en sensatie gebruiken. Deze groep begint toch in te kakken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat op zich idioot zou zijn, want het was allemaal al boeiend genoeg. Boeiender dan alle BB's bij elkaar.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die van BrianMaar heeft .NL er ook een ???
We gaan het overduidelijk nergens meer over eens wordenquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, het kan wel weer wat spanning en sensatie gebruiken. Deze groep begint toch in te kakken.
Door al die pacts wordt het onmogelijk om mensen er uit te krijgen. Dus misschien moet er een andere methode komen.
lijkt me cool, laat de stem van de populairste bewoner maar iets zwaarder wegen. zal niet in je voordeel zijn Nathanael - of was het Huub die dit opperde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |