Dat was een quote van .NLquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
Niks grey box.
Het is heel duidelijk.
Huub wil een groot plan opzetten met Nel, en Nel is wantrouwig.
Dit is de aftastende fase.
Fair enough.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
Weet je waar ik me steeds meer aan irriteer. Dat die lui praten met zoveel moeilijke woorden om slim over te komen. Het komt zo nep over op mij. Praat normaal.
Dat gaat idd voor Nathanael op. Huub IS volgens mij gewoon zo superintelligent. Zelfs een dronken Huub praat nog intelligenter dan Nathanael. Nathanael probeert slim over te komen door veel engelse termen er doorheen te gooien.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
Weet je waar ik me steeds meer aan irriteer. Dat die lui praten met zoveel moeilijke woorden om slim over te komen. Het komt zo nep over op mij. Praat normaal.
Dat engels erdoor irriteer ik me mateloos aanquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat idd voor Nathanael op. Huub IS volgens mij gewoon zo superintelligent. Zelfs een dronken Huub praat nog intelligenter dan Nathanael. Nathanael probeert slim over te komen door veel engelse termen er doorgeen te gooien.
redeneer aub objectief.. je hebt je eigen voorkeur en gaat daarop een analyse loslaten.. als je goed kijkt is .NL erg slim en heeft ie een verfrissende visiequote:Op woensdag 31 januari 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat idd voor Nathanael op. Huub IS volgens mij gewoon zo superintelligent. Zelfs een dronken Huub praat nog intelligenter dan Nathanael. Nathanael probeert slim over te komen door veel engelse termen er doorgeen te gooien.
LOL... ja, jij bent goed in objectief reageren. Dat is waarquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
redeneer aub objectief.. je hebt je eigen voorkeur en gaat daarop een analyse loslaten.. als je goed kijkt is .NL erg slim en heeft ie een verfrissende visie
Toch zie ik huub met een misie en Nathanael met wantrouwen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
redeneer aub objectief.. je hebt je eigen voorkeur en gaat daarop een analyse loslaten.. als je goed kijkt is .NL erg slim en heeft ie een verfrissende visie
slim prima, maar verfrissend? hahaha - no wayquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik betwijfel het gewoon dat je dat echt denkt..quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ja, jij bent goed in objectief reageren. Dat is waar![]()
Voor de zoveelste keer: ik geef hier mijn mening weer. Dat zijn vanzelfsprekend geen FEITEN, maar MENINGEN!
Ik ben het niet met die mening eens. Er zitten nu 2 slimme, gewiekste mensen met elkaar te praten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ja, jij bent goed in objectief reageren. Dat is waar![]()
Voor de zoveelste keer: ik geef hier mijn mening weer. Dat zijn vanzelfsprekend geen FEITEN, maar MENINGEN!
dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:36 schreef tipsch het volgende:
ok dan, de redactie heeft Huub in z'n beginperiode vele malen te kennen gegeven dat hij een miscast is en dat ze hem er uit zullen gaan werken. Ik kreeg wel de indruk dat Huub DGK_REDACTIE bedoelde, zo werkt dat dus.
Fatalism is the view that human deliberation and actions are pointless and ineffectual in determining events, because whatever will be will be.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand wat een fatalist is
Kan het niet vinden, hetzelfde als een opportunist ofzo?
En dat mag. Ik betrap Nathanael er gewon regelmatig op dat zijn zogenaamde moeilijke woorden uitmonden in helemaal niets. Dat het kant nog wal raakt, maar nog wel wat lijkt vanwege de taal die hij gebruikt. Huub begrijp ik altijd helemaal als hij met theorien komt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben het niet met die mening eens. Er zitten nu 2 slimme, gewiekste mensen met elkaar te praten.
Nog heel erg aftastend (al is Huub een stuk enthousiaster en opener), maar ik zou er niet verbaasd om staan als ze samen iets gaan uithalen.
Dat zei Huub al in zijn openingszinquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:39 schreef yellowfirst het volgende:
Ahhhh... daar komt de aap uit de mouw..volgens Huub kunnen ze onderling ook wat met elkaar bekokstoven...
hahaha objectief, begin bij jezelf voordat je iemand anders daarvoor aanspreektquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jep, Huub heeft in de beginperidode "wel 188 keer te horen gekregen van achter dat hij een miscast is en dat ze hem zo snel mogelijk zullen wegwerken"quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:41 schreef avonne het volgende:
[..]
dat heb ik gemist.
Hmmm geeft wel weer aan wat voor miskleunen dat zijn met hun Grote Natasia Show.
Ik vond Huub meteen al leuk
hebben wij vroeger geknikkerd?quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hahaha objectief, begin bij jezelf voordat je iemand anders daarvoor aanspreekt![]()
Een fatalist gaat van het ergste uit, en verwacht geen geluk, of positief resultaatquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand wat een fatalist is
Kan het niet vinden, hetzelfde als een opportunist ofzo?
Damn... dan had ie me dus weer te pakken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:44 schreef doesss het volgende:
"Keep your friends close, keep your enemies closer" zegt Huub met een veelbetekende blik naar de streamers![]()
I love that manquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:44 schreef doesss het volgende:
"Keep your friends close, keep your enemies closer" zegt Huub met een veelbetekende blik naar de streamers![]()
dat wordt dus brainstormenquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael wil graag concreet worden, hij staat wel open voor het uitvoeren van een idee van Huub.
Logisch wel, want zijn postitie is niet sterk.
Ik heb alleen het idee, dat Huub geen idee heeft.
Hij wil een good guy / bad guy act opzetten, waarbij de bewoners niet door hebben dat ze samenwerkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:44 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik hoop dat huub iets in z'n schild voert en eigenlijk nathanael wil fokken.
het zou een beetje een afkapper zijn als huub ineens 180 graden draait. sneaky bastard
Ik heb dat dus niet, maar dat komt misschien wel omdat ik op mijn werk omringt wordt door types als NL en Huub.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat mag. Ik betrap Nathanael er gewon regelmatig op dat zijn zogenaamde moeilijke woorden uitmonden in helemaal niets. Dat het kant nog wal raakt, maar nog wel wat lijkt vanwege de taal die hij gebruikt. Huub begrijp ik altijd helemaal als hij met theorien komt.
Uitgangspunt: Huub heeft een hartstochtelijke hekel aan Nathanael.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:44 schreef doesss het volgende:
En hij wil winnen natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij wil een good guy / bad guy act opzetten, waarbij de bewoners niet door hebben dat ze samenwerken
ik weet het niet hoor. ik heb net een huub gezien die alle kanten op kan gaan. zeer obsessed, zoals NL al zei, met het spel en zichzelfquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef doesss het volgende:
[..]
Uitgangspunt: Huub heeft een hartstochtelijke hekel aan Nathanael.![]()
en terecht..quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef doesss het volgende:
[..]
Uitgangspunt: Huub heeft een hartstochtelijke hekel aan Nathanael.![]()
Nathanael natuurlijk ook, die weet ook wel dat hij zijn vijanden close moet houden, maar ze NIET moet vertrouwen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:47 schreef Kinga het volgende:
Huub is echt briljant bezig.
Zou mij niets verbazen. 'Achter' kan het best zo sturen. En denk dat ze de kijkcijferkanon dat het meest gunnen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zei Nathanael tegen Huub dat Natasia de villa gaat winnen?
Was dat als grap bedoeld![]()
Nope dat is het grote plan van de redactie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik geloof hem op zijn woord.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij denkt ook (net als zo velen) dat je Natasia met geen tien paarden terug in de hel (lees: naar haar kinderen) krijgt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik hoop van wel, maar ik ben bang van nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat op zich idioot zou zijn, want het was allemaal al boeiend genoeg. Boeiender dan alle BB's bij elkaar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:49 schreef Day het volgende:
Weer een verwijzing naar woensdag!
Volgens mij hebben de bewoners echt opdrach gekregen om het allemaal spannender te maken. En woensdag verwacht de redactie een reactie.
Die is toch in beslag genomen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:51 schreef CARLAK het volgende:
Heeft hij een taperecorder bij zich?
Nou, wel een heel klein kannonnetje dan met 320.000 kijkers.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen. 'Achter' kan het best zo sturen. En denk dat ze de kijkcijferkanon dat het meest gunnen.
Klopt, want het is een overdosis. Natasia moet er wel in blijven, maar moet veel meer gedoseerd gebracht worden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, wel een heel klein kannonnetje dan met 320.000 kijkers.
Ik denk eerder dat mensen wegzappen wegens haar
Nou, het kan wel weer wat spanning en sensatie gebruiken. Deze groep begint toch in te kakken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat op zich idioot zou zijn, want het was allemaal al boeiend genoeg. Boeiender dan alle BB's bij elkaar.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die van BrianMaar heeft .NL er ook een ???
We gaan het overduidelijk nergens meer over eens wordenquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, het kan wel weer wat spanning en sensatie gebruiken. Deze groep begint toch in te kakken.
Door al die pacts wordt het onmogelijk om mensen er uit te krijgen. Dus misschien moet er een andere methode komen.
lijkt me cool, laat de stem van de populairste bewoner maar iets zwaarder wegen. zal niet in je voordeel zijn Nathanael - of was het Huub die dit opperde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |