jaja, zou ik eauk doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Die maakt er vast weer een heel verhaal van morgen
ja dat hoorde ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:02 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia verteld aan Herma dat Wilgo weer in Suriname zit. Ze heeft ook een brief van een nichtje gehad waar allerlei dingen in staan. Wat wil ze niet precies zeggen, maar het is duidelijk niet heel postief. Ze laat hem straks wel lezen aan Herma.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:44 schreef tipsch het volgende:
jep, Huub heeft in de beginperidode "wel 188 keer te horen gekregen van achter dat hij een miscast is en dat ze hem zo snel mogelijk zullen wegwerken"
Dit heeft Huub zo bijna letterlijk verteld aan NL gisternacht.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:06 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Gatver, wat een zielige redactie dan.
Hoe weet je dit trouwens?
Hoe laat was dat, dan kan ik het even terug zien.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit heeft Huub zo bijna letterlijk verteld aan NL gisternacht.
hmm, moet je even terugzoeken naar het moment dat ik het voor het eerst hier opmerkte, en dan waarschijnlijk - 2 minuten eerder (doe maar 4)..quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe laat was dat, dan kan ik het even terug zien.![]()
Wat suf dat die redactie zo van zich laat horen en zich gaat mengen in het spel....quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
Bart blijft zich vastklampen aan de mededeling van "achter" dat hij nog wel een kans heeft om te winnen.
Als "achter" zou zeggen van niet, dan is hij zo weg.
Okee thx.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:18 schreef tipsch het volgende:
Dit heeft Huub zo bijna letterlijk verteld aan NL gisternacht.
dit is het - kijk even vanaf 00.30quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:36 schreef tipsch het volgende:
ok dan, de redactie heeft Huub in z'n beginperiode vele malen te kennen gegeven dat hij een miscast is en dat ze hem er uit zullen gaan werken. Ik kreeg wel de indruk dat Huub DGK_REDACTIE bedoelde, zo werkt dat dus.
Weet je toevallig ook hoe laat dat was, lagen ze in bed of in kantoor?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, moet je even terugzoeken naar het moment dat ik het voor het eerst hier opmerkte, en dan waarschijnlijk - 2 minuten eerder (doe maar 4)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |