Heulen met de vijand ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:37 schreef anno-i-mus het volgende:
huub was gisteravond gewoon een beetje dom bezig
Hij zei nog ff tegen streamers, Keep you're friends close, but keep you're enemies closer. Hij speelde gewoon spelletje met NL.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:37 schreef anno-i-mus het volgende:
huub was gisteravond gewoon een beetje dom bezig
valt mee hoor, maar twee foutjesquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei nog ff tegen streamers, Keep your friends close, but keep your enemies closer. Hij speelde gewoon spelletje met NL.
En ja me engels is niet best voor de taaltechneuten.![]()
Don't worrie about its.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei nog ff tegen streamers, Keep you're friends close, but keep you're anemies closer. Hij speelde gewoon spelletje met NL.
En ja me engels is niet best voor de taaltechneuten.![]()
Goed voor op zijn c.v. ooit, ik zat in dgk en heb geleerd dat ik heel goed ben in rondhangen en helemaal niets doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
Zoals Bart in het huis zit, zou ik niet willen zitten. Hij heeft geen doelen, geen bezigheden. Hij hangt daar maar een beetje. Ik zou gek worden.
Dat idee heb ik idd ook ja.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Don't worrie about its.
Huub speelt het zoo spannend, dat hij soms zelf niet meer weet welk spel hij aan het spelen is![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Goed voor op zijn c.v. ooit, ik zat in dgk en heb geleerd dat ik heel goed ben in rondhangen en helemaal niets doen.![]()
En toch geld verdienen, ja dat is idd knap van hemquote:
Wat verdienen ze daar ??? En zou jij trouwens zo je geld willen verdienen. Ik zou echt gestoord worden hoor, laat mij maar werken voor me geld. Ik denk dat dalijk de real world hem vies zal tegenvallen. Goh ik lijk nu wel op NLquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En toch geld verdienen, ja dat is idd knap van hem![]()
Ik geloof ¤50,- per dag, maar nagel me er niet op vast. En ja, ik zou het prima volhouden daar. Je moet het gewoon als werk zien, dat wordt het een stuk makkelijker denk ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat verdienen ze daar ??? En zou jij trouwens zo je geld willen verdienen. Ik zou echt gestoord worden hoor, laat mij maar werken voor me geld. Ik denk dat dalijk de real world hem vies zal tegenvallen. Goh ik lijk nu wel op NL![]()
NOu meld je aan zou ik zeggen. Ik zou daar echt gestoord worden, maar ja dat ben ik ook al dus misschien zou ik het er wel redden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof ¤50,- per dag, maar nagel me er niet op vast. En ja, ik zou het prima volhouden daar. Je moet het gewoon als werk zien, dat wordt het een stuk makkelijker denk ik.
lol, prettig gestoord is wel iets anders dan Nl en Nastyquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
[..]
NOu meld je aan zou ik zeggen. Ik zou daar echt gestoord worden, maar ja dat ben ik ook al dus misschien zou ik het er wel redden.![]()
![]()
Ik heb het niet gezien, alleen maar terug gelezen. Dus ik moet afgaan op verschillende reakties.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:00 schreef anno-i-mus het volgende:
met dom bedoel ik dat NL heel makkelijk kon zien dat hij een bullshit verhaal aan het ophangen was en daarom had de hele actie 0,0 effect .... dus nogmaals een beetje dom ... als je iets doet dan moet je het natuurlijk wel goed doen en niet zoals hij dat gisteravond deed.
Ik heb de hele avond opgenomen(ik was een keer vroeg naar bed) maar het is niet de moeite waard om ergens te uploaden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, alleen maar terug gelezen. Dus ik moet afgaan op verschillende reakties.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |