Ik kan eerlijk zeggen dat dat niet zo isquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:02 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk zeggen dat dat niet zo is
Maar ik zat er wel op te wachten
aha aha ahaaaaaaaquote:
Zullen we aan Idols meedoenquote:
hahahahahahahahah NEEEEEEEEEEquote:
Zal Michiel de eerste ronde overleefd hebben?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maricha is in de studio al met de audities begonnen.
Nahquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zal Michiel de eerste ronde overleefd hebben?
Maricha is de enige die het kan vertellenquote:
Michiel wel, ikke zeker niet (qua vals zingenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zal Michiel de eerste ronde overleefd hebben?
Ik vind dat wij wel inspraak moeten hebben in de tweede ronde... Door middel van een filmpje op YouTube mét audio stel ik voorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Michiel wel, ikke zeker niet (qua vals zingen)
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat wij wel inspraak moeten hebben in de tweede ronde... Door middel van een filmpje op YouTube mét audio stel ik voor
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat wij wel inspraak moeten hebben in de tweede ronde... Door middel van een filmpje op YouTube mét audio stel ik voor
Lohuesquote:
[psycholoog] Kun je daar iets meer over vertellen? [/psycholoog]quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:47 schreef MutZ het volgende:
Dit nummer trek ik echt zo slecht... (Lily Allen - Smile)
Ik krijg er moordneigingen vanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:47 schreef Seraphina het volgende:
[..]
[psycholoog] Kun je daar iets meer over vertellen? [/psycholoog]
Ohja...ik ga wel een keer proberen stiekem een filmpje van hem te maken, als hij mee aan het zingen is...maar daar moet ik dus wel een goed moment voor vindenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kan de webcam niet opgenomen worden? Ohnee, dan zit er geen geluid bij...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ohja...ik ga wel een keer proberen stiekem een filmpje van hem te maken, als hij mee aan het zingen is...maar daar moet ik dus wel een goed moment voor vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |