Da's voor alle 14 jarige wannabee goth meisjes die Pete wel een lekker ding vinden en niet weten dat ie in de Playgirl gestaan heeft en ook teksten als ` I know you're fucking someone else' heeft geschreven.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
WTF? Nu gewoon Type O Negative op TMF? Is de wereld gek geworden?![]()
Nee, het schijnt 1 of ander verzoekplaatjes programma te zijn, en vandaag mag 1 of ander Within Temptationkloonbandje de verzoekjes doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
Da's voor alle 14 jarige wannabee goth meisjes die Pete wel een lekker ding vinden en niet weten dat ie in de Playgirl gestaan heeft en ook teksten als ` I know you're fucking someone else' heeft geschreven.
Ik vind 'm wel erg goed.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:37 schreef bukgeit het volgende:
Crane Wife, Decemberists
Die zeikstem trek ik niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel erg goed.
bukgeit + 1
belsen maakte het antwoord af dus:quote:
Je gokjes pakken goed uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef cafca het volgende:
met een paar gokjes:
April Fools
April March
June Carter
Avril Lavigne
Brian May
October
September
Julie Cruise
August
Decemberists
Zou niet terecht zijn: belsen nam de vraag van je over en heeft het dus opgezocht.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:26 schreef Knoei het volgende:
even nog:
[..]
belsen maakte het antwoord af dus:
Belsen + 1
goede antwoord was idd, Aerosmith - Rock in a hard place
Precies, punt telt dus niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:35 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zou niet terecht zijn: belsen nam de vraag van je over en heeft het dus opgezocht.
ik wil het wel van je overnemen hoorquote:
quote:staat niet te springen om samen te werken met Pierre Kartner. "Ik ben nooit fan geweest van het smurfenlied", zegt de 67-jarige zangeres dinsdag in De Telegraaf. Kartner liet eerder weten dolgraag een nummer voor
te willen schrijven omdat hij erg onder de indruk is van haar persoonlijkheid. "Ze is warm, knap en straalt een oase van rust uit."
Inmiddels is het nummer dat Kartner voorcomponeerde klaar. "Het is bestemd voor mensen die vroeger Rita Hoving mooi vonden", zegt de Brabander. "Haar eigen geluid komt er mooi in uit. En met subtiele begeleiding moet dit een absolute hit worden."
wil zingen tot ze erbij neervalt, maar of dat ooit in samenwerking met Kartner zal gebeuren is nog de vraag. Ze heeft zelf namelijk 'een koffer vol prachtige nummers' klaarliggen. "Mijn allergrootste wens is een prachtig album maken voor mijn zeventigste verjaardag."
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:52 schreef schaap001 het volgende:
Zal wel Dorien zijn...
quote:I was grounded
While you filled the skies
I was dumbfounded by truths
You cut through lies
Had je je vinger op F5quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:26 schreef Berkery het volgende:
The Whole of the moon, Waterboys
Een gevalletje op het juiste moment op de goede plek met de neus in de boter vallen.quote:
....daarom een vage foto, anders werd ie te makkelijk. Heeft niet veel geholpenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:39 schreef ranja het volgende:
die ken ik vast maar een vage foto...
Midge Ure?
'Radio' haalde de Top 10 net niet (hoogste positie 11) en 'Rollerskating' kwam slechts tot de 13e plek...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:37 schreef schaap001 het volgende:
Radio
Boys
Doo Whah Diddy
Love Me Just A Little Bit More
She's A Liar
Hela Di La Di Lo
Stop
Rollerskating
Ik moest even gebak eten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Willeke Alberti
Nico haak
Peter Koelewijn
Ronnie Tober
Ciska Peters
(Is dit een foto ter gelegenheid van de single 'Een heel gelukkkig kerstfeest'?)
Kwam niet verder dan nr. 19...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:03 schreef ranja het volgende:
Give the Girl a Break, haalde die ook niet net nummer 10?
Die heet Don't Shit Where You Eatquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef schaap001 het volgende:
Ween - Don't Shit When You Eat
Ow.. nou ja: dat is dus zo'n album dat écht in de onderste regionen van mijn collectie zit. Onterecht misschien, maar vond het destijds toch iets te melig allemaal.... jaaaaaaaaaaren niet meer gehoord of bekeken...quote:
Je tweede en vierde doen het nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie bij de tweede een ´smartpunk.com´ animatie en bij de 4e helemaal niets. Welke had je daar bedoeld?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
2e is Leche Con Carne van No Use For A Name, 4e Nighthawks At The Diner van Tom Waits..
Juist! Die vraag voelde je wel aankomen, zeker?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:12 schreef bukgeit het volgende:
I81B4U - Gang Green
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:26 schreef ranja het volgende:
Boys Town Gang
Gang of Four
The Kane Gang
Green
Green Day
Green Lizzard
Green Jelly
Green on Red
Daar had ook nooit iemand van gehoord totdat een britse journalist de band noemde in een Franz Ferdinand recensie. Vanaf dat moment vind iedereen ze met terugwerkende kracht gewéldig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:26 schreef Knoei het volgende:
gang of four (nooit van gehoord maar staat in mn playlist :|)
quote:(officieel uit De Bilt) is een band om hartstochtelijk van te houden.
Alleen al om het zuchtmeisje, dat zonder begeleiding zingt: "Ich bin so allein, ich mochte gerne bei dir sein." Even daarna gaat het liedje over in complete muzikale gekte, inclusief schreeuwende vrouwenstemmen in het Duits en Engels. Snel verdwaal je in de dansbare artpunk van. Regelmatig klinkt een sinistere ondertoon, de teksten zijn bizar en hilarisch "Au, au, schrie der Papagei, jetzt habe ich mich verbrannt am Brei" en het tempo hoog. Voorop staan vaak dreunende baspartijen. Niet zo vreemd als je bedenkt dat
twee vrouwelijke bassisten heeft (Sascha Hacska en Merel Koning), van wie Hacska ook wat gitaar speelt. Energieke drummer en parttime toetsenist Jorgen van der Plank is de enige man van de band. Ze zingen alledrie, fluiten graag (het liefst vals) en doen er alles aan om de luisteraar te verrassen. Zo valt de rammelpunk perfect in elkaar en is
een verrassing en een grote belofte.
Nee, stuk beter vind ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:37 schreef knars het volgende:
Malle Pietje en de Bimbo's?
En Gang Greenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:36 schreef knars het volgende:
Oh, geen Gangsters dus...
Nou ja, kijk, ieder ander verzint er wel vijf, waarom jij dan vier?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef knars het volgende:
Hm? Dat van die Gangsters snap ik wel, maar ik lees nergens in je vraagstelling iets waardoor Gang Green fout zou kunnen zijn?
Prima, want die gemakzucht doet je dus de das om.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:50 schreef knars het volgende:
Dat is gemakzucht, maar nog steeds niet fout volgens je vraagstelling. Maar goed, zal er in het vervolg rekening mee houden.
Bijnaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij is hier een tijdje geleden ook een vraag over geweest, was dit niet Lupus
Dus maar opgezocht, wat foto's bekeken en wat een bos haar heeft één van de dames onder haar oksel(s) hangen...quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Opgezocht, zegt me absoluut helemaal compleet niets
Ow, jammer dan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:21 schreef ranja het volgende:
Maar goed, iemand anders nog? Jammer dat je gezocht hebt madmaster... je hoefde nog maar 1 letter in 2 anderen te wijzigen.
2 andere letters. klinkt alsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:27 schreef lubje25 het volgende:
lupus= lubbus?
niet vernoemd, klinkt wel ongeveer als.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef schaap001 het volgende:
Lucius? Naar Theo...
Les bos okselhaar in ieder geval...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:49 schreef Berkery het volgende:
Lesbos?
Typefout neem ik aan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
luschus?
Eerlijk gezegd had ik die hint niet gelezen en was het dus geen typefoutquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Typefout neem ik aan?Ik zei al dat 1 letter uit lupus vervangen moest worden door 2 andere, niet 3.
Iggy +1
Juiste spelling is Lushus.
Is ook niemand die hier Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 46 wel eens kijkt blijkbaar?
Jan Smitje?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik die hint niet gelezen en was het dus geen typefout
Wie brengt er in april een boek over zijn leven uit?
een zuchtmeisje dat naar je omkijkt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:08 schreef Z het volgende:
De nummers die op de site staan doen me niet zoveel. Live zal het vast leuk zijn maar dan heb je kennelijk ook een zuchtmeisje om naar je kijken...
Toch erg invloedrijk in de vroege jaren 80 hoor. En nog steeds een geweldige live band na al die jaren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar had ook nooit iemand van gehoord totdat een britse journalist de band noemde in een Franz Ferdinand recensie. Vanaf dat moment vind iedereen ze met terugwerkende kracht gewéldig.
Correct! Sack +1quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Frans Bauer?
quote:Frans Bauer brengt in april een boek over zijn leven uit. Voor de biografie voerde auteur Louis Bovée vele gesprekken met de Brabantse volkszanger.
In het naar hem vernoemde levensverhaal vertelt Bauer openhartig over zijn carrière, zijn privéleven en de relatie met zijn fans.
Het drieluik heeft als hoofdthema's liefde, geluk en verdriet. Het werk begint met de 'meest ingrijpende gebeurtenis in zijn carrière', laat uitgever Tirion dinsdag weten. Het gaat om de vijftien geplande concerten in Ahoy', die de zanger eind vorig jaar moest afzeggen wegens een poliep op zijn stembanden.
Foto's
Het levensverhaal van de 33-jarige artiest wordt geïllustreerd door foto's uit de privécollectie van Bauer en zijn familie. De zanger scoort sinds 1994 hits met nummers als 'De regenboog' en 'Heb je even voor mij'.
Dat zeggen ze nu ja. Maar wie kende ze toen al?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:18 schreef bartrid het volgende:
Toch erg invloedrijk in de vroege jaren 80 hoor.
Het is zo langzamerhand wel wat triest aan het worden met de artiesten in Nederland: het is altijd Frans Bauer óf Jan Smit óf Marco Borsato óf Joling + Gordon wat de klok slaat....quote:
een gratis kaartje voor de toppersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat voor 'n geweldige spaaractie heeft C1000 nu weer bedacht?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:25 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het is zo langzamerhand wel wat triest aan het worden met de artiesten in Nederland: het is altijd Frans Bauer óf Jan Smit óf Marco Borsato óf Joling + Gordon wat de klok slaat....![]()
Gelukkig komt Kane er weer aan... zou je bijna gaan denken...bijna dan...
2de kaartje gratis bij een volle spaarkaart. Gelukkig neem ik altijd de zelfbedieningskassa en krijg je daar geen zegels en dat soort ellendequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:25 schreef knars het volgende:
Sparen voor een exclusief concert van de Toppers
Ik niet maar ik was ook iets te jongquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nu ja. Maar wie kende ze toen al?
In elk geval had Franz Ferdinand er nog nooit van gehoord voor die reporter het schreef.
Lama stomme vraagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
2de kaartje gratis bij een volle spaarkaart. Gelukkig neem ik altijd de zelfbedieningskassa en krijg je daar geen zegels en dat soort ellende![]()
Knars+1
Ik schaamde me diep dat ik ook al weer over Geer en Goor begon.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef schaap001 het volgende:
[..]
jij zit op de return of kane te wachten![]()
Die zal je er wel gelijk bij moeten kopen denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Hoe weten ze eigenlijk dat je een 1e kaartje hebt gekocht dan?
Coal Chamber en Peter Gabrielquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:29 schreef knars het volgende:
Ozzy Osbourne zong ooit eens Shock the Monkey als special guest bij een bandje. Welke band, en van wie is het nummer oorspronkelijk?
Nou, ik kan niet echt zeggen dat ik die onverstaanbare oerkreten van Dinand gemist heb, maar met die Hollandse hoempapa inhaken en meedoen ellende ben ik wel een keertje klaar nu... doodgegooid, word je met die zooi...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik schaamde me diep dat ik ook al weer over Geer en Goor begon.
Werd een keertje in een onbewaakd moment tijdens een zomers festivalletje geconfronteerd met De Sjonnies. Dat was wel lachen, met een stevige slok op: maar da's alweer dik 10 jaar geleden (schat ik) en als je de Toppers goed bekijkt, doen ze niet veel anders. Maar dan nemen ze het zelf nogal serieus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:34 schreef knars het volgende:
werden die nederbral artiesten maar doodgegooid. Nee, dan nog liever dat verschrikkelijke Coal Chamber.
Neequote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:38 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Werd een keertje in een onbewaakd moment tijdens een zomers festivalletje geconfronteerd met De Sjonnies. Dat was wel lachen, met een stevige slok op: maar da's alweer dik 10 jaar geleden (schat ik) en als je de Toppers goed bekijkt, doen ze niet veel anders. Maar dan nemen ze het zelf nogal serieus.![]()
De Sjonnies zijn eigenlijk een parodie op de Toppers (terwijl die toen nog niet eens bestonden)...![]()
Jaquote:
Eén van die treinrovers. Ronny Nogwat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:52 schreef belsen het volgende:
Malcolm McLaren wilde graag dat Charles Manson het tweede Sex Pistols album zou produceren, uiteindelijk bleek dat onmogelijk te zijn. Toen ging hij met een andere crimineel, die wat makkelijker te bereiken was in zee...
Met welke crimineel namen de Sex Pistols een single op?
Die wou ik ook zeggen ja. Maar dan z'n echte naamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef knars het volgende:
Buster
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef bartrid het volgende:
Ronald Biggs?
Volgens mij ook.quote:
quote:Hello. Hello. Hello. Hello. Hello. Hello.
Ha, Ha, Ha, Ha, Ha.
tuurlijk, tikkie terug Belsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:10 schreef belsen het volgende:
Public Image van Public Image Ltd. natuurlijk.
Interessant. Hoe zat dat precies?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:06 schreef belsen het volgende:
Voor John Lydon een van de redenen om stand te pede de band te verlaten.
Ranja +1quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:16 schreef ranja het volgende:
Paul MacCartney
De Sex Pistols zaten in Amerika, tijdens hun, toch niet zo heel succesvolle, tour. Er stonden optredens gepland in Zweden enzovoort, maar McLaren had het plan opgevat om naar Brazilië te gaan voor een filmshoot en opnames met Ronnie Biggs. Lydon zag dit niet zitten, maar Jones en Cook hadden wel oren naar een paar weken gratis vakantie (op eigen kosten, natuurlijk). Lydon heeft geprobeerd hen over te halen, waardoor de band klapte. Jones en Cook vertrokken met McLaren naar Brazilië, Sid lag in het ziekenhuis na tijdens het laatste optreden te zijn ingestort en Lydon werd in San Francisco achtergelaten, zonder geld of wat dan ook.quote:
en ik ga vast treinen.quote:Thank you for the toilet paper
But your flag is meaningless to me
Look around, we're all people
Who needs countries anyway?
Ha, toch iemandquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef bartrid het volgende:
Dead Kennedys - stars and strips of corruption
quote:No kidding, you could slip this baby on any urban classic rock station and the mindless headbangers would eat up its Stones-Aerosmith-Zep-AC/DC cock rock riff like mice who don't notice the trap around the cheese — until the steel-trap surprise lyrics slam into them!
En hij blijft geweldigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:33 schreef knars het volgende:
lard - 70s rock must die
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:53 schreef ranja het volgende:
Ik draaide'm laatst thuis toen een vriend die ook van bands als Ac/dc, Zeppelin etc houdt op bezoek was. Die vond het ook erggaaf tot hij de hoes en tekstvel bekeek
Ik draaide in de tweede helft van de jaren 80 regelmatig plaatjes in een "alternatieve danstent" (lees: zwartgeverfd hol vol zwartgeklede mensen met zwartgeverfd haar en zwartgeverfde ogen), en daar stonden wel een aantal platen van the Gang of Four. Zelf heb ik ze niet veel gedraaid, maar een aantal van mijn "oudere" collegaplaatjesdraaierts wel, volgens mijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nu ja. Maar wie kende ze toen al?
In elk geval had Franz Ferdinand er nog nooit van gehoord voor die reporter het schreef.
ik vind het meer weg hebben van een op hol geslagen kettingzaag dan van Donald Duck, maar jazeker,quote:A dull 1970s hard rock band from Newcastle, England, Geordie is mostly known for their lead vocalist, Brian Johnson, who would later join AC/DC. In 1972 and 1973, they had a few hits in the U.K., including the number six single "All Because of You" and "Can You Do It," which reached number 13. Their sound was influenced by British rock bands of the day such as Led Zeppelin, as well as some glam stompers, with Johnson's distinctively abrasive singing strongly in evidence.
sack +1quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maximo Park
Goede intialen, foute band.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:03 schreef ranja het volgende:
Smashing Pumpkins een nieuwe?
Ja, dat is dus weer een intiaal te veelquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:42 schreef Berkery het volgende:
Skinny Puppy?
klopt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef bartrid het volgende:
Too Dark Park natuurlijk.
Gelukkig niet. Wat een verkrachting is dat zeg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Eric Prydz - Proper Education
BillyOcean +1quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:06 schreef BillyOcean het volgende:
Mika toch? (van de week gedownload... )
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:25 schreef Neleos het volgende:
Timbaland?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:29 schreef knars het volgende:
Stock, Aitken & Waterman toch?
Hey, ik dacht dat ik dat serieus ergens gelezen hadquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:37 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat album maar geen idee van de producer, let ik meestal niet zo op.
Uiteraardquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef bartrid het volgende:
Too Dark Park natuurlijk.
Wie niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:56 schreef BillyOcean het volgende:
Tis geen onbekende.. Hij heeft ook nog een jaartje in "the cure" gezeten...
True true...quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie niet.
Leuk om je weer eens te zien, trouwens.
Van het geweldige '1 Thing'.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:24 schreef bigshadow het volgende:
Reservegok op Amerie
Inderdaad, blijft een zeer lekker nummer!quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Van het geweldige '1 Thing'.
biggie +1
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:07 schreef Neleos het volgende:
Vader Abraham?
Daar heeft Eno toch niets mee te maken gehadquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:05 schreef belsen het volgende:
Hopen dat het net zo'n succes wordt als Discoteque.
Nou, dat wordt genieten jongens en meisjesquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:04 schreef Z het volgende:
Brian Eno.
eerder christina aguilera....quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Avril Lavigne in d'r nog jongere jaren?
das toch een brunette?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:31 schreef Neleos het volgende:
Sandie Shaw?
Wel Bonnie!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:33 schreef schaap001 het volgende:
Bonnie St. Clair
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hebben jullie dit al gezien....Pete![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:52 schreef bukgeit het volgende:
Gwen Stefani? Hoewel... 'always-entertaining'?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Courtney Love
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |