'Radio' haalde de Top 10 net niet (hoogste positie 11) en 'Rollerskating' kwam slechts tot de 13e plek...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:37 schreef schaap001 het volgende:
Radio
Boys
Doo Whah Diddy
Love Me Just A Little Bit More
She's A Liar
Hela Di La Di Lo
Stop
Rollerskating
Ik moest even gebak eten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Willeke Alberti
Nico haak
Peter Koelewijn
Ronnie Tober
Ciska Peters
(Is dit een foto ter gelegenheid van de single 'Een heel gelukkkig kerstfeest'?)
Kwam niet verder dan nr. 19...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:03 schreef ranja het volgende:
Give the Girl a Break, haalde die ook niet net nummer 10?
Die heet Don't Shit Where You Eatquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef schaap001 het volgende:
Ween - Don't Shit When You Eat
Ow.. nou ja: dat is dus zo'n album dat écht in de onderste regionen van mijn collectie zit. Onterecht misschien, maar vond het destijds toch iets te melig allemaal.... jaaaaaaaaaaren niet meer gehoord of bekeken...quote:
Je tweede en vierde doen het nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie bij de tweede een ´smartpunk.com´ animatie en bij de 4e helemaal niets. Welke had je daar bedoeld?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |