Jaquote:
Eén van die treinrovers. Ronny Nogwat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:52 schreef belsen het volgende:
Malcolm McLaren wilde graag dat Charles Manson het tweede Sex Pistols album zou produceren, uiteindelijk bleek dat onmogelijk te zijn. Toen ging hij met een andere crimineel, die wat makkelijker te bereiken was in zee...
Met welke crimineel namen de Sex Pistols een single op?
Die wou ik ook zeggen ja. Maar dan z'n echte naamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef knars het volgende:
Buster
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef bartrid het volgende:
Ronald Biggs?
Volgens mij ook.quote:
quote:Hello. Hello. Hello. Hello. Hello. Hello.
Ha, Ha, Ha, Ha, Ha.
tuurlijk, tikkie terug Belsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:10 schreef belsen het volgende:
Public Image van Public Image Ltd. natuurlijk.
Interessant. Hoe zat dat precies?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:06 schreef belsen het volgende:
Voor John Lydon een van de redenen om stand te pede de band te verlaten.
Ranja +1quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:16 schreef ranja het volgende:
Paul MacCartney
De Sex Pistols zaten in Amerika, tijdens hun, toch niet zo heel succesvolle, tour. Er stonden optredens gepland in Zweden enzovoort, maar McLaren had het plan opgevat om naar Brazilië te gaan voor een filmshoot en opnames met Ronnie Biggs. Lydon zag dit niet zitten, maar Jones en Cook hadden wel oren naar een paar weken gratis vakantie (op eigen kosten, natuurlijk). Lydon heeft geprobeerd hen over te halen, waardoor de band klapte. Jones en Cook vertrokken met McLaren naar Brazilië, Sid lag in het ziekenhuis na tijdens het laatste optreden te zijn ingestort en Lydon werd in San Francisco achtergelaten, zonder geld of wat dan ook.quote:
en ik ga vast treinen.quote:Thank you for the toilet paper
But your flag is meaningless to me
Look around, we're all people
Who needs countries anyway?
Ha, toch iemandquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef bartrid het volgende:
Dead Kennedys - stars and strips of corruption
quote:No kidding, you could slip this baby on any urban classic rock station and the mindless headbangers would eat up its Stones-Aerosmith-Zep-AC/DC cock rock riff like mice who don't notice the trap around the cheese — until the steel-trap surprise lyrics slam into them!
En hij blijft geweldigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:33 schreef knars het volgende:
lard - 70s rock must die
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:53 schreef ranja het volgende:
Ik draaide'm laatst thuis toen een vriend die ook van bands als Ac/dc, Zeppelin etc houdt op bezoek was. Die vond het ook erggaaf tot hij de hoes en tekstvel bekeek
Ik draaide in de tweede helft van de jaren 80 regelmatig plaatjes in een "alternatieve danstent" (lees: zwartgeverfd hol vol zwartgeklede mensen met zwartgeverfd haar en zwartgeverfde ogen), en daar stonden wel een aantal platen van the Gang of Four. Zelf heb ik ze niet veel gedraaid, maar een aantal van mijn "oudere" collegaplaatjesdraaierts wel, volgens mijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nu ja. Maar wie kende ze toen al?
In elk geval had Franz Ferdinand er nog nooit van gehoord voor die reporter het schreef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |