Correct! Sack +1quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Frans Bauer?
quote:Frans Bauer brengt in april een boek over zijn leven uit. Voor de biografie voerde auteur Louis Bovée vele gesprekken met de Brabantse volkszanger.
In het naar hem vernoemde levensverhaal vertelt Bauer openhartig over zijn carrière, zijn privéleven en de relatie met zijn fans.
Het drieluik heeft als hoofdthema's liefde, geluk en verdriet. Het werk begint met de 'meest ingrijpende gebeurtenis in zijn carrière', laat uitgever Tirion dinsdag weten. Het gaat om de vijftien geplande concerten in Ahoy', die de zanger eind vorig jaar moest afzeggen wegens een poliep op zijn stembanden.
Foto's
Het levensverhaal van de 33-jarige artiest wordt geïllustreerd door foto's uit de privécollectie van Bauer en zijn familie. De zanger scoort sinds 1994 hits met nummers als 'De regenboog' en 'Heb je even voor mij'.
Dat zeggen ze nu ja. Maar wie kende ze toen al?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:18 schreef bartrid het volgende:
Toch erg invloedrijk in de vroege jaren 80 hoor.
Het is zo langzamerhand wel wat triest aan het worden met de artiesten in Nederland: het is altijd Frans Bauer óf Jan Smit óf Marco Borsato óf Joling + Gordon wat de klok slaat....quote:
een gratis kaartje voor de toppersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat voor 'n geweldige spaaractie heeft C1000 nu weer bedacht?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:25 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het is zo langzamerhand wel wat triest aan het worden met de artiesten in Nederland: het is altijd Frans Bauer óf Jan Smit óf Marco Borsato óf Joling + Gordon wat de klok slaat....![]()
Gelukkig komt Kane er weer aan... zou je bijna gaan denken...bijna dan...
2de kaartje gratis bij een volle spaarkaart. Gelukkig neem ik altijd de zelfbedieningskassa en krijg je daar geen zegels en dat soort ellendequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:25 schreef knars het volgende:
Sparen voor een exclusief concert van de Toppers
Ik niet maar ik was ook iets te jongquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nu ja. Maar wie kende ze toen al?
In elk geval had Franz Ferdinand er nog nooit van gehoord voor die reporter het schreef.
Lama stomme vraagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
2de kaartje gratis bij een volle spaarkaart. Gelukkig neem ik altijd de zelfbedieningskassa en krijg je daar geen zegels en dat soort ellende![]()
Knars+1
Ik schaamde me diep dat ik ook al weer over Geer en Goor begon.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef schaap001 het volgende:
[..]
jij zit op de return of kane te wachten![]()
Die zal je er wel gelijk bij moeten kopen denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Hoe weten ze eigenlijk dat je een 1e kaartje hebt gekocht dan?
Coal Chamber en Peter Gabrielquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:29 schreef knars het volgende:
Ozzy Osbourne zong ooit eens Shock the Monkey als special guest bij een bandje. Welke band, en van wie is het nummer oorspronkelijk?
Nou, ik kan niet echt zeggen dat ik die onverstaanbare oerkreten van Dinand gemist heb, maar met die Hollandse hoempapa inhaken en meedoen ellende ben ik wel een keertje klaar nu... doodgegooid, word je met die zooi...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik schaamde me diep dat ik ook al weer over Geer en Goor begon.
Werd een keertje in een onbewaakd moment tijdens een zomers festivalletje geconfronteerd met De Sjonnies. Dat was wel lachen, met een stevige slok op: maar da's alweer dik 10 jaar geleden (schat ik) en als je de Toppers goed bekijkt, doen ze niet veel anders. Maar dan nemen ze het zelf nogal serieus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:34 schreef knars het volgende:
werden die nederbral artiesten maar doodgegooid. Nee, dan nog liever dat verschrikkelijke Coal Chamber.
Neequote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:38 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Werd een keertje in een onbewaakd moment tijdens een zomers festivalletje geconfronteerd met De Sjonnies. Dat was wel lachen, met een stevige slok op: maar da's alweer dik 10 jaar geleden (schat ik) en als je de Toppers goed bekijkt, doen ze niet veel anders. Maar dan nemen ze het zelf nogal serieus.![]()
De Sjonnies zijn eigenlijk een parodie op de Toppers (terwijl die toen nog niet eens bestonden)...![]()
Jaquote:
Eén van die treinrovers. Ronny Nogwat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:52 schreef belsen het volgende:
Malcolm McLaren wilde graag dat Charles Manson het tweede Sex Pistols album zou produceren, uiteindelijk bleek dat onmogelijk te zijn. Toen ging hij met een andere crimineel, die wat makkelijker te bereiken was in zee...
Met welke crimineel namen de Sex Pistols een single op?
Die wou ik ook zeggen ja. Maar dan z'n echte naamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef knars het volgende:
Buster
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef bartrid het volgende:
Ronald Biggs?
Volgens mij ook.quote:
quote:Hello. Hello. Hello. Hello. Hello. Hello.
Ha, Ha, Ha, Ha, Ha.
tuurlijk, tikkie terug Belsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:10 schreef belsen het volgende:
Public Image van Public Image Ltd. natuurlijk.
Interessant. Hoe zat dat precies?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:06 schreef belsen het volgende:
Voor John Lydon een van de redenen om stand te pede de band te verlaten.
Ranja +1quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:16 schreef ranja het volgende:
Paul MacCartney
De Sex Pistols zaten in Amerika, tijdens hun, toch niet zo heel succesvolle, tour. Er stonden optredens gepland in Zweden enzovoort, maar McLaren had het plan opgevat om naar Brazilië te gaan voor een filmshoot en opnames met Ronnie Biggs. Lydon zag dit niet zitten, maar Jones en Cook hadden wel oren naar een paar weken gratis vakantie (op eigen kosten, natuurlijk). Lydon heeft geprobeerd hen over te halen, waardoor de band klapte. Jones en Cook vertrokken met McLaren naar Brazilië, Sid lag in het ziekenhuis na tijdens het laatste optreden te zijn ingestort en Lydon werd in San Francisco achtergelaten, zonder geld of wat dan ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |