Bijnaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij is hier een tijdje geleden ook een vraag over geweest, was dit niet Lupus
Dus maar opgezocht, wat foto's bekeken en wat een bos haar heeft één van de dames onder haar oksel(s) hangen...quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Opgezocht, zegt me absoluut helemaal compleet niets
Ow, jammer dan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:21 schreef ranja het volgende:
Maar goed, iemand anders nog? Jammer dat je gezocht hebt madmaster... je hoefde nog maar 1 letter in 2 anderen te wijzigen.
2 andere letters. klinkt alsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:27 schreef lubje25 het volgende:
lupus= lubbus?
niet vernoemd, klinkt wel ongeveer als.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef schaap001 het volgende:
Lucius? Naar Theo...
Les bos okselhaar in ieder geval...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:49 schreef Berkery het volgende:
Lesbos?
Typefout neem ik aan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
luschus?
Eerlijk gezegd had ik die hint niet gelezen en was het dus geen typefoutquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Typefout neem ik aan?Ik zei al dat 1 letter uit lupus vervangen moest worden door 2 andere, niet 3.
Iggy +1
Juiste spelling is Lushus.
Is ook niemand die hier Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 46 wel eens kijkt blijkbaar?
Jan Smitje?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik die hint niet gelezen en was het dus geen typefout
Wie brengt er in april een boek over zijn leven uit?
een zuchtmeisje dat naar je omkijkt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:08 schreef Z het volgende:
De nummers die op de site staan doen me niet zoveel. Live zal het vast leuk zijn maar dan heb je kennelijk ook een zuchtmeisje om naar je kijken...
Toch erg invloedrijk in de vroege jaren 80 hoor. En nog steeds een geweldige live band na al die jaren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar had ook nooit iemand van gehoord totdat een britse journalist de band noemde in een Franz Ferdinand recensie. Vanaf dat moment vind iedereen ze met terugwerkende kracht gewéldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |