Da's voor alle 14 jarige wannabee goth meisjes die Pete wel een lekker ding vinden en niet weten dat ie in de Playgirl gestaan heeft en ook teksten als ` I know you're fucking someone else' heeft geschreven.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
WTF? Nu gewoon Type O Negative op TMF? Is de wereld gek geworden?![]()
Nee, het schijnt 1 of ander verzoekplaatjes programma te zijn, en vandaag mag 1 of ander Within Temptationkloonbandje de verzoekjes doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
Da's voor alle 14 jarige wannabee goth meisjes die Pete wel een lekker ding vinden en niet weten dat ie in de Playgirl gestaan heeft en ook teksten als ` I know you're fucking someone else' heeft geschreven.
Ik vind 'm wel erg goed.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:37 schreef bukgeit het volgende:
Crane Wife, Decemberists
Die zeikstem trek ik niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel erg goed.
bukgeit + 1
belsen maakte het antwoord af dus:quote:
Je gokjes pakken goed uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef cafca het volgende:
met een paar gokjes:
April Fools
April March
June Carter
Avril Lavigne
Brian May
October
September
Julie Cruise
August
Decemberists
Zou niet terecht zijn: belsen nam de vraag van je over en heeft het dus opgezocht.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:26 schreef Knoei het volgende:
even nog:
[..]
belsen maakte het antwoord af dus:
Belsen + 1
goede antwoord was idd, Aerosmith - Rock in a hard place
Precies, punt telt dus niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:35 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zou niet terecht zijn: belsen nam de vraag van je over en heeft het dus opgezocht.
ik wil het wel van je overnemen hoorquote:
quote:staat niet te springen om samen te werken met Pierre Kartner. "Ik ben nooit fan geweest van het smurfenlied", zegt de 67-jarige zangeres dinsdag in De Telegraaf. Kartner liet eerder weten dolgraag een nummer voor
te willen schrijven omdat hij erg onder de indruk is van haar persoonlijkheid. "Ze is warm, knap en straalt een oase van rust uit."
Inmiddels is het nummer dat Kartner voorcomponeerde klaar. "Het is bestemd voor mensen die vroeger Rita Hoving mooi vonden", zegt de Brabander. "Haar eigen geluid komt er mooi in uit. En met subtiele begeleiding moet dit een absolute hit worden."
wil zingen tot ze erbij neervalt, maar of dat ooit in samenwerking met Kartner zal gebeuren is nog de vraag. Ze heeft zelf namelijk 'een koffer vol prachtige nummers' klaarliggen. "Mijn allergrootste wens is een prachtig album maken voor mijn zeventigste verjaardag."
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:52 schreef schaap001 het volgende:
Zal wel Dorien zijn...
quote:I was grounded
While you filled the skies
I was dumbfounded by truths
You cut through lies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |