Kan Wesley dan niet tegen kanovinnie?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
Oke het wordt dus Boris VS Jojoortje. Ik heb afgesproken met Boris dat als Wesley me niet voor maandag zou toevoegen, ik met hem zal spelen...
Nu nog wachten tot dat Boris weer online komt!![]()
![]()
Lijkt me fair.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik heb Wesley een PM gestuurd. Ik weet geen eens of hij uberhaupt nog wel mee doet, maar we zullen zien. Ik heb gezegd dat hij tegen Kanovinnie moet spelen. Wil hij dat niet, dan is Kanovinnie door...
Zullen we het zo dan maar doen!?
ik had geluk dat jij wat goede vakjes aanklikte, waarvan ik profiteerdequote:
True...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:31 schreef borisz het volgende:
ik had geluk dat jij wat goede vakjes aanklikte, waarvan ik profiteerde![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:41 schreef Platina het volgende:
Go angelcakes! zorg dat je wint, dan kan ik tenminste zeggen dat ik van de kampioen heb verloren
zullen we ?quote:
Wouser heeft gelukkig een groot hartquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:26 schreef MaxMark het volgende:
Komop Wouser, je kunt het niet maken om van haar te winnen! Denk om de kindjes
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
Borisz VS Kanovinnie
Ibeben VS Beertenderrr
AngelcakesVS Wouser
Ver gekomen, maar helaas!![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
Borisz VS Kanovinnie
Ibeben VS Beertenderrr
AngelcakesVS Wouser
Ver gekomen, maar helaas!![]()
quote:
*lollie aan toekomstige kindjes van Wouser geeftquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:40 schreef Wouser het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nu gaan al me kindjes verhongeren
![]()
omdat ik niet de mega hoofdprijs heb kunnen winnen en straatarm ben
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Toch best moeilijk, dat quoten en bewerken enzo
Angst..pure Angstquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:20 schreef borisz het volgende:
heb kanovinnie nog niet online gezien vandaag...
Je valt in herhaling.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Spannendddd
Weet ik! Had net wat anders gepost, maar dit was het verkeerde topic!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:49 schreef MaxMark het volgende:
Je valt in herhaling.
Je kampioenschappen, wat doe jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:43 schreef Piovan het volgende:
Is dit ook nog bezig :x
Na topic twee niet meer aan gedacht
Zou best kunnen, het is immers toch al weer een weekje of twee geleden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
ondertussen is piovan volgens mij alweer gebanned.
Thanksquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef MaxMark het volgende:
Veel succes in de finale, IbeBen en Angelcakes
ik was blijkbaar nog niet echt wakkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
ik ben het eens metj ojoortje, ik stelk voor dat we eenmeet gaan houden waar jij voor de taart en bier zorgt
Of je begint s avonds pas aan de bierquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik was blijkbaar nog niet echt wakker
nu heb ik al bier op en ik typ nu voor mij foutloosquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Of je begint s avonds pas aan de bier
Gefeliciteerd IbeBen
Mja, klinkt wel leuk. Gewoon nieuwe tournooitjes houden zodra de oude afgelopen isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer een nieuw toernooitje beginnen!Zullen we dan gewoon de winnaars van de toernooien in de OP zetten, zodat die toch wel een speciaal plekje krijgen?
Of iemand een anders idee?
Het was een grap.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nu heb ik al bier op en ik typ nu voor mij foutloos
Dat spel in je avatar kan wel goed, maar in mijnenvegen ben ik heel slecht.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:53 schreef MaxMark het volgende:
De vraag is: Wie wil er nu organiseren?
Moet je hier eens langs komenquote:Op zondag 11 februari 2007 03:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat spel in je avatar kan wel goed, maar in mijnenvegen ben ik heel slecht.![]()
Dat vind ik wel een goed systeemquote:Op maandag 12 februari 2007 12:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je kan een hele competitie opzetten, met poules. Ik denk dat je wel tot 32 man kan komen, als je de inschrijving een maand open laat staan ofzo. Daarmee kan je een mooi poulesysteem bouwen wat opbouwt naar de finale. En om het wat uit te breiden kan je dan ook een 'uit- en thuiswedstrijd' spelen, dat iedereen een paar keer speelt per ronde. Verder zou je ook nog een verliezerspoule kunnen opzetten na de pouleronde, dan blijft het leuk voor meer mensen.
Misschien dat ik daar wel m'n tijd voor wil opofferen, zal er deze week even naar kijken.
Oh, maar ik ben niet zo kinderachtig dat ik dat hier bij zou betrekken hoor. Maar suit yourselfquote:Op maandag 12 februari 2007 12:56 schreef Piovan het volgende:
Ik doe mee, wil alleen niet tegen Q_B spelen en zij vast ook niet tegen mij.
Wat maakt dat nu weer uitquote:Op maandag 12 februari 2007 12:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jojoortje
MaxMark
Kanovinnie
IbeBen
Borisz
Angelcakes
-Schorpioen-
Leroytje
Queen_Bee
InTrePidIvity
Zet anders je naam even er in dikgedrukte letters eronder, dat maakt het wat overzichtelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
Yupquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wil ook wel eens meedoen.. Gewoon em naam toevoegen aan de lijst?
Sorry? is et jou door et warme weer ineens naar de bol gestegen of zo?quote:
Dude, wtf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:42 schreef leroytje het volgende:
[..]
Sorry? is et jou door et warme weer ineens naar de bol gestegen of zo?![]()
Jij organiseerd geen kampioenschap meer hoor, dat doen anderen.![]()
Ik ging ervan uit dat er nog wel flink wat meer bij zouden komen en dan is het makkelijk om te zien wie er als laatste is bijgekomen als je een rijtje posts onder elkaar hebt staan.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:42 schreef Supersheep het volgende:
Jojoortje
MaxMark
Kanovinnie
IbeBen
Borisz
Angelcakes
-Schorpioen-
Leroytje
Queen_Bee
InTrePidIvity
Piovan
Supersheep
Cuegirllie![]()
Ach soquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat er nog wel flink wat meer bij zouden komen en dan is het makkelijk om te zien wie er als laatste is bijgekomen als je een rijtje posts onder elkaar hebt staan.
Maar zo'n storm loopt het niet, dus maakt het inderdaad niet zo heel veel uit.
Truequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Oooohh, Pio zn topic wordt ineens overgenomen?Organiseer je eigen spel kampioenschap ofzo zeg, kun jij daar de baas gaan spelen
Och, kijk die reactie op Piovan dan. Leroytje. Zum kotsen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef MaxMark het volgende:
We zouden natuurlijk ook een 'gezamenlijke' organisatie kunnen doen, zoals aan het eind van de vorige ronde. Ging toen ook prima.
Ik heb daarom ook liever een gezamenlijke organisatiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Och, kijk die reactie op Piovan dan. Leroytje. Zum kotsen.
Misschien, maar niet met hemquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb daarom ook liever een gezamenlijke organisatie
dus jij en QB? ik wil trouwens ook wel een steentje bijdragen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef MaxMark het volgende:
We zouden natuurlijk ook een 'gezamenlijke' organisatie kunnen doen, zoals aan het eind van de vorige ronde. Ging toen ook prima.
Ik doelde ook meer op iedereen, als in, iedereen die meedoet en een beetje verstand heeft.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dus jij en QB? ik wil trouwens ook wel een steentje bijdragen.
Dat kan, maar dan moet de volgende persoon steeds de quote-tags en gequote image-tags verwijderen. Dat is nogal veel werk als je een van de laatste bent.quote:is het trouwens ook niet makkenlijk, dat je als je wint je screenshot aan net zo'n rijtje toevoegd als de namen? dan heb je een duidelijk overzicht wie er nou gewonnen heeft, en hoef je het hele topic niet door te zoeken.
Bans kun je krijgen, hè.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:34 schreef leroytje het volgende:
maak je toch niet zo druk joh, je moest es weten wat ik over msn allemaal toegewenst kreeg van die kerel, waar et mij om ging: hij lag eruit, kreeg ban na ban en keek er niet meer naar om, nu willen er mensen opnieuw beginnen, en moet hij ineens de leiding weer hebben. waarom??
Ik vind ook niet dat hij dat moet, gezien hij zo vaak geband wordt. Maar hij zou uiteraard wel gewoon mee mogen beslissen, net als wij allemaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:34 schreef leroytje het volgende:
maak je toch niet zo druk joh, je moest es weten wat ik over msn allemaal toegewenst kreeg van die kerel, waar et mij om ging: hij lag eruit, kreeg ban na ban en keek er niet meer naar om, nu willen er mensen opnieuw beginnen, en moet hij ineens de leiding weer hebben. waarom??
Een uit- en thuisduel?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef borisz het volgende:
je kan ook doen dat er 2 potjes worden gespeeld zodat er in de competitie ook gelijk gespeeld kan worden,
Heb je nu al eens een bedankje mogen ontvangen van Schumacher?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:17 schreef leroytje het volgende:
Kickerdekick
ik gok dat die niet op FOK! komtquote:Op maandag 19 februari 2007 15:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nu al eens een bedankje mogen ontvangen van Schumacher?
We wachten gewoon nog even tot er wat meer aanmeldingen zijn en dan beginnen we gewoonquote:Op maandag 19 februari 2007 17:05 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik gok dat die niet op FOK! komt
zijn we er al uit wie de organisatie op zich neemt ?![]()
Uhm nee, maar et was de bedoeling dat dat in 2002 was gebeurd, maar toen ging de trip naar barcelona niet doorquote:Op maandag 19 februari 2007 15:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nu al eens een bedankje mogen ontvangen van Schumacher?
ja maar pis is tog altijd lauwquote:Op maandag 19 februari 2007 18:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Het maakt mij verder echt de pis niet lauw wie organiseert en wie niet, maar ik vond de gang van zaken qua dit gewoon echt niet tof.
Carry on
Ik hoop dat dat een "grap" wasquote:Op maandag 19 februari 2007 18:11 schreef leroytje het volgende:
[..]
ja maar pis is tog altijd lauwje ijlt, maargoed ik zie et inderdaad ook allemaal wel
, als er hulp nodig ik help ik wel
Sarcasme is ook niet je ding hequote:Op maandag 19 februari 2007 18:06 schreef leroytje het volgende:
[..]
Uhm nee, maar et was de bedoeling dat dat in 2002 was gebeurd, maar toen ging de trip naar barcelona niet door![]()
quote:
Dat hou je altijd. Die mensen mogen dan de volgende ronde weer aanmeldenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef Angelcakes het volgende:
dat kan wel maar dan mis je die gasten weer die zondagochtend zeggen : aaaaaawww, ik zie dit nu pas, kan ik nog meedoen ?
Word 1 tegen 1 gespeeld mbv van mijnenveger van MSN winnaar post een screenshot van het spel en is door naar de volgende rondequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:05 schreef Goover het volgende:
En dan..? Hoe word er dan gespeeld enzo?
Geen idee waarom ik 2vs2 typtequote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef leroytje het volgende:
2 vs 2? met 4 man in 1 gesprek of zo? en dan omstebeurd klikken?
Mijn vakantie is maanda voorbij hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:24 schreef buzzer het volgende:
Ik zou alleen nog even een weekje wachten met starten. Volgende week hebben er een hoop vakantie (ook ik ben er niet)
Hier ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:26 schreef leroytje het volgende:
[..]
Mijn vakantie is maanda voorbij hoor![]()
![]()
Dat snapte ik, wie wijst de koppels aan? Hoe worden msnadressen uitgewisselt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:09 schreef Wouser het volgende:
[..]
Word 1 tegen 1 gespeeld mbv van mijnenveger van MSN winnaar post een screenshot van het spel en is door naar de volgende rondehad je toch ook zelf kunnen bedenken
Ik stel voor dat de speelschema's hier worden neergezet en de spelers via PM hun emailadressen uitwisselen. Zo hoeven er geen emailadressen in dit topic te worden neergezetquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:41 schreef leroytje het volgende:
msn adressen worden hier allemaal gepost, dus op het moment dat de inschrijving gesloten is denk ik dan dat iedereen maar zijn mail ook hier neer moet dumpen
noord heeft volgende weekquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:26 schreef leroytje het volgende:
[..]
Mijn vakantie is maanda voorbij hoor![]()
![]()
strak plan, dus alle deelnemers PM aan !!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de speelschema's hier worden neergezet en de spelers via PM hun emailadressen uitwisselen. Zo hoeven er geen emailadressen in dit topic te worden neergezet
Lijkt mij ook beter, heb niet zo veel behoefte om mijn msn adres ergen op fok te gooienquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de speelschema's hier worden neergezet en de spelers via PM hun emailadressen uitwisselen. Zo hoeven er geen emailadressen in dit topic te worden neergezet
Jah, het moet wel leuk blijven en een beetje blijven opschietenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef leroytje het volgende:
Ik wil wel competietie, voor de kenners onders ons, net zoals als de PDC met darten heeft
een schema met alle spelers, en iedereen speelt dan 2x tegen elkaar, en dan gaan er een bepaald aantal (bijvoorbeeld de 1e 8) door naar de volgende ronde, zo lijkt het mij het beste
Ja ok.. maar als er andere mensen mee willen doen, dan hoeven ze minder lang te wachtenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:15 schreef leroytje het volgende:
Leuk is en blijft het zeker, en opschieten: Ik heb geen haast hoor, of ik na 2 maanden of 2 weken wint, maakt voor mij geen verschil
...Alsjeblieft.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:06 schreef leroytje het volgende:
KICK, MELD JE AAN MENSEN!
True.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je kan beter doorgaan tot de 24.
Hoe doet mij dat?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:13 schreef MaxMark het volgende:
Hierbij ook weer even een herinnering voor alle deelnemers (of toekomstige deelnemers): Zet je PM-functie even aan 14.gif
Ik ook, daarom juistquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:01 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik ook, daarom juist
Ik kan opzich wel ff een kruistabel in elkaar mikken voor 24 man in excel ofzo.
quote:Denk dat het makkelijkst is als de winnaar even meldt dat ie gewonnen heeft, en de verliezer dat even bevestigd ofzo? Anders blijven we bezig met het posten van plaatjes met de winnaar... Als de verliezer niet bevestigd dan kan er altijd nog een screen gepost worden lijkt me.
Is wel handig om ons op zijn minst af en toe een plaatje te laten zienquote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef IbeBen het volgende:
zo, das ook weer in elkaar gebeund, iemand nog een idee waar dat ding wellicht te hosten is? (hoeft niet, kan ook tzt. een plaatje posten met de stand enzo.)
Dat snap ikquote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef Goover het volgende:
[..]
Is wel handig om ons op zijn minst af en toe een plaatje te laten zien
Laat zien dat schemaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef IbeBen het volgende:
Staat erbij
quote:
Laptop is ergens onderwegquote:Op maandag 26 februari 2007 13:11 schreef Angelcakes het volgende:
Ik heb er ook weer zin in
hoop alleen dat ik pas in de finale tegen schorpioen hoef want we hebben maar 1 computer![]()
Omdat je jezelf erin moet zetten, zoals ik al eerder zei.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef Platina het volgende:
Ik heb me opgegeven, maar ik sta niet in de lijst!
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef IbeBen het volgende:
Staat erbij
Is dat zo handig dan? Buzzer is bijvoorbeeld nu op vakantie..iemand anders heeft het misschien druk met werk of studie. Weet nou ook niet of het handig is om iedereen "vrij" te laten en het maar uit te laten zoeken eigenlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef borisz het volgende:
Ik zou gewoon iedere week een lijst maken van wie tegen wie speelt
Spuit 11quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef MaxMark het volgende:
Goover en ik hebben de spits afgebeten. 1-1
nummersquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef MaxMark het volgende:
Goover en ik hebben de spits afgebeten. 1-1
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Eh, wat doen we nu?Tegen wie moet ik
Nee, nr 12 tegen nr 13.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:45 schreef leroytje het volgende:
12-13?Hebben jullie maar een half potje gespeeld, of was et al laat
Joh makkie an, ik moet zelf ook nog spelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:44 schreef leroytje het volgende:
maareh komen hier ook nog tussenstand te staan door de organisatie??
Het punt rechts bij Kanovinnie (3), onder 17 moet 1 plaats omhoog. Dat punt is namelijk voor MaxMark (2)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef IbeBen het volgende:
edit: [[url=http://xs413.xs.to/xs413/07095/tussenmv1.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
en klikkerdeklik maar weer. Je telt zelf maar hoeveelste je staat
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het punt rechts bij Kanovinnie (3), onder 17 moet 1 plaats omhoog. Dat punt is namelijk voor MaxMark (2)
...
Sorry?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:47 schreef grizegrijn het volgende:
Mijn e-mail adres is ibyuftcrcvt-stekelzak-diundiub@hotmail.com, voeg me maar toe.
Ter verdediging, ik heb 3x mogen klikken, alle 3 keer van die mega vakken geopendquote:
Eenschquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:07 schreef borisz het volgende:
Ibeben 1-1 Borisz
5 vs 4 13-26
4 vs 5 18-26
Edit: Mijnenveger Kampioenschappen 2007 Deel 4 Game onquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:45 schreef leroytje het volgende:
Ibeben vs Leroy
4 vs 8 26-22
8 vs 4 11-26
Ibeben - Leroytje 2 -0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |