Spuit 11quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef MaxMark het volgende:
Goover en ik hebben de spits afgebeten. 1-1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nummersquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef MaxMark het volgende:
Goover en ik hebben de spits afgebeten. 1-1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Eh, wat doen we nu?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Tegen wie moet ikJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, nr 12 tegen nr 13.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:45 schreef leroytje het volgende:
12-13?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hebben jullie maar een half potje gespeeld, of was et al laatJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh makkie an, ik moet zelf ook nog spelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:44 schreef leroytje het volgende:
maareh komen hier ook nog tussenstand te staan door de organisatie??
Het punt rechts bij Kanovinnie (3), onder 17 moet 1 plaats omhoog. Dat punt is namelijk voor MaxMark (2)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef IbeBen het volgende:
edit: [[url=http://xs413.xs.to/xs413/07095/tussenmv1.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
en klikkerdeklik maar weer. Je telt zelf maar hoeveelste je staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het punt rechts bij Kanovinnie (3), onder 17 moet 1 plaats omhoog. Dat punt is namelijk voor MaxMark (2)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...
Sorry?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:47 schreef grizegrijn het volgende:
Mijn e-mail adres is ibyuftcrcvt-stekelzak-diundiub@hotmail.com, voeg me maar toe.
Ter verdediging, ik heb 3x mogen klikken, alle 3 keer van die mega vakken geopendquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:28 schreef borisz het volgende:
2 vs 5 0-26om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eenschquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:07 schreef borisz het volgende:
Ibeben 1-1 Borisz
5 vs 4 13-26
4 vs 5 18-26
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop