nu heb ik al bier op en ik typ nu voor mij foutloosquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Of je begint s avonds pas aan de bier
Gefeliciteerd IbeBen
Mja, klinkt wel leuk. Gewoon nieuwe tournooitjes houden zodra de oude afgelopen isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer een nieuw toernooitje beginnen!Zullen we dan gewoon de winnaars van de toernooien in de OP zetten, zodat die toch wel een speciaal plekje krijgen?
Of iemand een anders idee?
Het was een grap.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nu heb ik al bier op en ik typ nu voor mij foutloos
Dat spel in je avatar kan wel goed, maar in mijnenvegen ben ik heel slecht.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:53 schreef MaxMark het volgende:
De vraag is: Wie wil er nu organiseren?
Moet je hier eens langs komenquote:Op zondag 11 februari 2007 03:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat spel in je avatar kan wel goed, maar in mijnenvegen ben ik heel slecht.![]()
Dat vind ik wel een goed systeemquote:Op maandag 12 februari 2007 12:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je kan een hele competitie opzetten, met poules. Ik denk dat je wel tot 32 man kan komen, als je de inschrijving een maand open laat staan ofzo. Daarmee kan je een mooi poulesysteem bouwen wat opbouwt naar de finale. En om het wat uit te breiden kan je dan ook een 'uit- en thuiswedstrijd' spelen, dat iedereen een paar keer speelt per ronde. Verder zou je ook nog een verliezerspoule kunnen opzetten na de pouleronde, dan blijft het leuk voor meer mensen.
Misschien dat ik daar wel m'n tijd voor wil opofferen, zal er deze week even naar kijken.
Oh, maar ik ben niet zo kinderachtig dat ik dat hier bij zou betrekken hoor. Maar suit yourselfquote:Op maandag 12 februari 2007 12:56 schreef Piovan het volgende:
Ik doe mee, wil alleen niet tegen Q_B spelen en zij vast ook niet tegen mij.
Wat maakt dat nu weer uitquote:Op maandag 12 februari 2007 12:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jojoortje
MaxMark
Kanovinnie
IbeBen
Borisz
Angelcakes
-Schorpioen-
Leroytje
Queen_Bee
InTrePidIvity
Zet anders je naam even er in dikgedrukte letters eronder, dat maakt het wat overzichtelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
Yupquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wil ook wel eens meedoen.. Gewoon em naam toevoegen aan de lijst?
Sorry? is et jou door et warme weer ineens naar de bol gestegen of zo?quote:
Dude, wtf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:42 schreef leroytje het volgende:
[..]
Sorry? is et jou door et warme weer ineens naar de bol gestegen of zo?![]()
Jij organiseerd geen kampioenschap meer hoor, dat doen anderen.![]()
Ik ging ervan uit dat er nog wel flink wat meer bij zouden komen en dan is het makkelijk om te zien wie er als laatste is bijgekomen als je een rijtje posts onder elkaar hebt staan.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:42 schreef Supersheep het volgende:
Jojoortje
MaxMark
Kanovinnie
IbeBen
Borisz
Angelcakes
-Schorpioen-
Leroytje
Queen_Bee
InTrePidIvity
Piovan
Supersheep
Cuegirllie![]()
Ach soquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat er nog wel flink wat meer bij zouden komen en dan is het makkelijk om te zien wie er als laatste is bijgekomen als je een rijtje posts onder elkaar hebt staan.
Maar zo'n storm loopt het niet, dus maakt het inderdaad niet zo heel veel uit.
Truequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Oooohh, Pio zn topic wordt ineens overgenomen?Organiseer je eigen spel kampioenschap ofzo zeg, kun jij daar de baas gaan spelen
Och, kijk die reactie op Piovan dan. Leroytje. Zum kotsen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef MaxMark het volgende:
We zouden natuurlijk ook een 'gezamenlijke' organisatie kunnen doen, zoals aan het eind van de vorige ronde. Ging toen ook prima.
Ik heb daarom ook liever een gezamenlijke organisatiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Och, kijk die reactie op Piovan dan. Leroytje. Zum kotsen.
Misschien, maar niet met hemquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb daarom ook liever een gezamenlijke organisatie
dus jij en QB? ik wil trouwens ook wel een steentje bijdragen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef MaxMark het volgende:
We zouden natuurlijk ook een 'gezamenlijke' organisatie kunnen doen, zoals aan het eind van de vorige ronde. Ging toen ook prima.
Ik doelde ook meer op iedereen, als in, iedereen die meedoet en een beetje verstand heeft.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dus jij en QB? ik wil trouwens ook wel een steentje bijdragen.
Dat kan, maar dan moet de volgende persoon steeds de quote-tags en gequote image-tags verwijderen. Dat is nogal veel werk als je een van de laatste bent.quote:is het trouwens ook niet makkenlijk, dat je als je wint je screenshot aan net zo'n rijtje toevoegd als de namen? dan heb je een duidelijk overzicht wie er nou gewonnen heeft, en hoef je het hele topic niet door te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |