ik was blijkbaar nog niet echt wakkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
ik ben het eens metj ojoortje, ik stelk voor dat we eenmeet gaan houden waar jij voor de taart en bier zorgt
Of je begint s avonds pas aan de bierquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik was blijkbaar nog niet echt wakker
nu heb ik al bier op en ik typ nu voor mij foutloosquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Of je begint s avonds pas aan de bier
Gefeliciteerd IbeBen
Mja, klinkt wel leuk. Gewoon nieuwe tournooitjes houden zodra de oude afgelopen isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer een nieuw toernooitje beginnen!Zullen we dan gewoon de winnaars van de toernooien in de OP zetten, zodat die toch wel een speciaal plekje krijgen?
Of iemand een anders idee?
Het was een grap.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nu heb ik al bier op en ik typ nu voor mij foutloos
Dat spel in je avatar kan wel goed, maar in mijnenvegen ben ik heel slecht.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:53 schreef MaxMark het volgende:
De vraag is: Wie wil er nu organiseren?
Moet je hier eens langs komenquote:Op zondag 11 februari 2007 03:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat spel in je avatar kan wel goed, maar in mijnenvegen ben ik heel slecht.![]()
Dat vind ik wel een goed systeemquote:Op maandag 12 februari 2007 12:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je kan een hele competitie opzetten, met poules. Ik denk dat je wel tot 32 man kan komen, als je de inschrijving een maand open laat staan ofzo. Daarmee kan je een mooi poulesysteem bouwen wat opbouwt naar de finale. En om het wat uit te breiden kan je dan ook een 'uit- en thuiswedstrijd' spelen, dat iedereen een paar keer speelt per ronde. Verder zou je ook nog een verliezerspoule kunnen opzetten na de pouleronde, dan blijft het leuk voor meer mensen.
Misschien dat ik daar wel m'n tijd voor wil opofferen, zal er deze week even naar kijken.
Oh, maar ik ben niet zo kinderachtig dat ik dat hier bij zou betrekken hoor. Maar suit yourselfquote:Op maandag 12 februari 2007 12:56 schreef Piovan het volgende:
Ik doe mee, wil alleen niet tegen Q_B spelen en zij vast ook niet tegen mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |