gohquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef leroytje het volgende:
Jij was puur voor de volgende die daar eventueel had kunnen staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En QeeunBee zet em hier niet meer, de tegenstander word door haar/hem toegevoegd
Als er 17 nieuwe zijn en je komt op 18 uit dan heb je na de eerste ronde al een probleem omdat er dan nog maar 9 over zijn... Dus je kan er beter een uitkickenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:31 schreef leroytje het volgende:
"Nieuwe aanmeldingen"
- steincity87 ======> k_swelsen[apenstaart]hotmail[dotcom]
- MvAmadeus ======> marijesmurf[apenstaart]hotmail[dotcom] ----> Nieuwste aanmeldingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- jij
Zeikerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., we hebben trouwens 17 nieuwe, dus er moeten er nog 1,3,5,7 of 9 bijJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naar de derde dan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:58 schreef Steincity87 het volgende:
of iemand een bye geven naar de tweede ronde..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop