Bans kun je krijgen, hè.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:34 schreef leroytje het volgende:
maak je toch niet zo druk joh, je moest es weten wat ik over msn allemaal toegewenst kreeg van die kerel, waar et mij om ging: hij lag eruit, kreeg ban na ban en keek er niet meer naar om, nu willen er mensen opnieuw beginnen, en moet hij ineens de leiding weer hebben. waarom??
Ik vind ook niet dat hij dat moet, gezien hij zo vaak geband wordt. Maar hij zou uiteraard wel gewoon mee mogen beslissen, net als wij allemaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:34 schreef leroytje het volgende:
maak je toch niet zo druk joh, je moest es weten wat ik over msn allemaal toegewenst kreeg van die kerel, waar et mij om ging: hij lag eruit, kreeg ban na ban en keek er niet meer naar om, nu willen er mensen opnieuw beginnen, en moet hij ineens de leiding weer hebben. waarom??
Een uit- en thuisduel?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef borisz het volgende:
je kan ook doen dat er 2 potjes worden gespeeld zodat er in de competitie ook gelijk gespeeld kan worden,
Heb je nu al eens een bedankje mogen ontvangen van Schumacher?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:17 schreef leroytje het volgende:
Kickerdekick
ik gok dat die niet op FOK! komtquote:Op maandag 19 februari 2007 15:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nu al eens een bedankje mogen ontvangen van Schumacher?
We wachten gewoon nog even tot er wat meer aanmeldingen zijn en dan beginnen we gewoonquote:Op maandag 19 februari 2007 17:05 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik gok dat die niet op FOK! komt
zijn we er al uit wie de organisatie op zich neemt ?![]()
Uhm nee, maar et was de bedoeling dat dat in 2002 was gebeurd, maar toen ging de trip naar barcelona niet doorquote:Op maandag 19 februari 2007 15:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nu al eens een bedankje mogen ontvangen van Schumacher?
ja maar pis is tog altijd lauwquote:Op maandag 19 februari 2007 18:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Het maakt mij verder echt de pis niet lauw wie organiseert en wie niet, maar ik vond de gang van zaken qua dit gewoon echt niet tof.
Carry on
Ik hoop dat dat een "grap" wasquote:Op maandag 19 februari 2007 18:11 schreef leroytje het volgende:
[..]
ja maar pis is tog altijd lauwje ijlt, maargoed ik zie et inderdaad ook allemaal wel
, als er hulp nodig ik help ik wel
Sarcasme is ook niet je ding hequote:Op maandag 19 februari 2007 18:06 schreef leroytje het volgende:
[..]
Uhm nee, maar et was de bedoeling dat dat in 2002 was gebeurd, maar toen ging de trip naar barcelona niet door![]()
quote:
Dat hou je altijd. Die mensen mogen dan de volgende ronde weer aanmeldenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef Angelcakes het volgende:
dat kan wel maar dan mis je die gasten weer die zondagochtend zeggen : aaaaaawww, ik zie dit nu pas, kan ik nog meedoen ?
Word 1 tegen 1 gespeeld mbv van mijnenveger van MSN winnaar post een screenshot van het spel en is door naar de volgende rondequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:05 schreef Goover het volgende:
En dan..? Hoe word er dan gespeeld enzo?
Geen idee waarom ik 2vs2 typtequote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef leroytje het volgende:
2 vs 2? met 4 man in 1 gesprek of zo? en dan omstebeurd klikken?
Mijn vakantie is maanda voorbij hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:24 schreef buzzer het volgende:
Ik zou alleen nog even een weekje wachten met starten. Volgende week hebben er een hoop vakantie (ook ik ben er niet)
Hier ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:26 schreef leroytje het volgende:
[..]
Mijn vakantie is maanda voorbij hoor![]()
![]()
Dat snapte ik, wie wijst de koppels aan? Hoe worden msnadressen uitgewisselt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:09 schreef Wouser het volgende:
[..]
Word 1 tegen 1 gespeeld mbv van mijnenveger van MSN winnaar post een screenshot van het spel en is door naar de volgende rondehad je toch ook zelf kunnen bedenken
Ik stel voor dat de speelschema's hier worden neergezet en de spelers via PM hun emailadressen uitwisselen. Zo hoeven er geen emailadressen in dit topic te worden neergezetquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:41 schreef leroytje het volgende:
msn adressen worden hier allemaal gepost, dus op het moment dat de inschrijving gesloten is denk ik dan dat iedereen maar zijn mail ook hier neer moet dumpen
noord heeft volgende weekquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:26 schreef leroytje het volgende:
[..]
Mijn vakantie is maanda voorbij hoor![]()
![]()
strak plan, dus alle deelnemers PM aan !!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de speelschema's hier worden neergezet en de spelers via PM hun emailadressen uitwisselen. Zo hoeven er geen emailadressen in dit topic te worden neergezet
Lijkt mij ook beter, heb niet zo veel behoefte om mijn msn adres ergen op fok te gooienquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de speelschema's hier worden neergezet en de spelers via PM hun emailadressen uitwisselen. Zo hoeven er geen emailadressen in dit topic te worden neergezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |