Jah, het moet wel leuk blijven en een beetje blijven opschietenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef leroytje het volgende:
Ik wil wel competietie, voor de kenners onders ons, net zoals als de PDC met darten heeft
een schema met alle spelers, en iedereen speelt dan 2x tegen elkaar, en dan gaan er een bepaald aantal (bijvoorbeeld de 1e 8) door naar de volgende ronde, zo lijkt het mij het beste
Ja ok.. maar als er andere mensen mee willen doen, dan hoeven ze minder lang te wachtenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:15 schreef leroytje het volgende:
Leuk is en blijft het zeker, en opschieten: Ik heb geen haast hoor, of ik na 2 maanden of 2 weken wint, maakt voor mij geen verschil
...Alsjeblieft.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:06 schreef leroytje het volgende:
KICK, MELD JE AAN MENSEN!
True.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je kan beter doorgaan tot de 24.
Hoe doet mij dat?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:13 schreef MaxMark het volgende:
Hierbij ook weer even een herinnering voor alle deelnemers (of toekomstige deelnemers): Zet je PM-functie even aan 14.gif
Ik ook, daarom juistquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:01 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik ook, daarom juist
Ik kan opzich wel ff een kruistabel in elkaar mikken voor 24 man in excel ofzo.
quote:Denk dat het makkelijkst is als de winnaar even meldt dat ie gewonnen heeft, en de verliezer dat even bevestigd ofzo? Anders blijven we bezig met het posten van plaatjes met de winnaar... Als de verliezer niet bevestigd dan kan er altijd nog een screen gepost worden lijkt me.
Is wel handig om ons op zijn minst af en toe een plaatje te laten zienquote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef IbeBen het volgende:
zo, das ook weer in elkaar gebeund, iemand nog een idee waar dat ding wellicht te hosten is? (hoeft niet, kan ook tzt. een plaatje posten met de stand enzo.)
Dat snap ikquote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef Goover het volgende:
[..]
Is wel handig om ons op zijn minst af en toe een plaatje te laten zien
Laat zien dat schemaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef IbeBen het volgende:
Staat erbij
quote:
Laptop is ergens onderwegquote:Op maandag 26 februari 2007 13:11 schreef Angelcakes het volgende:
Ik heb er ook weer zin in
hoop alleen dat ik pas in de finale tegen schorpioen hoef want we hebben maar 1 computer![]()
Omdat je jezelf erin moet zetten, zoals ik al eerder zei.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef Platina het volgende:
Ik heb me opgegeven, maar ik sta niet in de lijst!
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef IbeBen het volgende:
Staat erbij
Is dat zo handig dan? Buzzer is bijvoorbeeld nu op vakantie..iemand anders heeft het misschien druk met werk of studie. Weet nou ook niet of het handig is om iedereen "vrij" te laten en het maar uit te laten zoeken eigenlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef borisz het volgende:
Ik zou gewoon iedere week een lijst maken van wie tegen wie speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |